De aflevering was voornamelijk bezig me het vervolg van het vorige seizoen, ik denk dat het anders gewoon een te volle aflevering was geweest (als ze al zoiets introduceren, uiteraard).quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Victor was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Al 't bloed dat er uit goot, geweldig in beeld gebracht!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat er iets met dat stanleymes ging gebeuren, maar bij wie en vooral de manier waarop was erg indrukwekkend om te zien.
Over dat notitieboek, als er alleen het recept en zo in staat, en verder geen namen o.i.d., denkt de politie dan niet gewoon dat Gale de maker was van de meth?
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerkquote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Vincent was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!
Echt niet zomaar inderdaad, baas dat hij is!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerk.
Zeker goed gedaan jaquote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef AffenStrudel het volgende:
De stanleymes scene is echt ongelofelijk goed gedaan, heb met verbazing zitten kijken hoe echt het eruit zag. Ook dat als ie op de grond klapt er door de drukgolf nog even een halve liter bloed uit z'n slagader schiet, heerlijk.
Belooft veel goeds dit alles.
Flashback. Het apparatuur werd uitgepakt voor het lab. Die "concurrent" waar Gale over sprak is Walt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
Ik dacht eerst ook dat bij Jesse iets van een vinger of een oor eraf gehaald zou worden. Vervolgens bij Victor (zo heette hij) *hatseflats!*, z'n strot door.. Volgens mij een van de beste throat-cut-scene ooit..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Dat zal dan wel een song van Kenny Rogers zijn. Waar Walt een shirt van aanhad.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat cowboy-muziekje toen Walt weg liep op het laatstErg gaaf!
Inderdaad ja. Good ol' times.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Inderdaad, nu wel in plasticquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |