abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2011 @ 11:31:32 #226
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99612899
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  maandag 18 juli 2011 @ 11:58:39 #227
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_99613749
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
De aflevering was voornamelijk bezig me het vervolg van het vorige seizoen, ik denk dat het anders gewoon een te volle aflevering was geweest (als ze al zoiets introduceren, uiteraard).
Dit is echt zo'n aflevering waarbij je gelijk het tweede deel wil gaan kijken. Jammer genoeg gaat dat niet :P. Ook zie je nu duidelijk dat het bij Walt ook sporen achterlaat, en dat Jesse weer een stapje in de duisternis gezet heeft (ben benieuwd hoe dat zich gaat ontvouwen). Het was wel duidelijk dat er iets met dat stanleymes ging gebeuren, maar bij wie en vooral de manier waarop was erg indrukwekkend om te zien.
Over dat notitieboek, als er alleen het recept en zo in staat, en verder geen namen o.i.d., denkt de politie dan niet gewoon dat Gale de maker was van de meth?
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_99614244
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Victor was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef DrDurden het volgende:

[..]
Het was wel duidelijk dat er iets met dat stanleymes ging gebeuren, maar bij wie en vooral de manier waarop was erg indrukwekkend om te zien.

Over dat notitieboek, als er alleen het recept en zo in staat, en verder geen namen o.i.d., denkt de politie dan niet gewoon dat Gale de maker was van de meth?
Al 't bloed dat er uit goot, geweldig in beeld gebracht!

En de notitieboek zou inderdaad naar Gale zelf kunnen wijzen maar alsnog zou de vraag oproepen van waar dat lab zou zijn..

[ Bericht 0% gewijzigd door Grimmson op 18-07-2011 18:52:14 ]
pi_99614457
De stanleymes scene is echt ongelofelijk goed gedaan, heb met verbazing zitten kijken hoe echt het eruit zag. Ook dat als ie op de grond klapt er door de drukgolf nog even een halve liter bloed uit z'n slagader schiet, heerlijk.

Belooft veel goeds dit alles.
pi_99614509
Die arme Gus kwam een beetje gestrest over, hopelijk boekt hij snel een ontspannende vakantie.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
  maandag 18 juli 2011 @ 12:26:16 #231
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_99614585
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Vincent was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerk :D.
pi_99614652
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerk :D.
Echt niet zomaar inderdaad, baas dat hij is!
  maandag 18 juli 2011 @ 12:35:01 #233
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_99614821
Jaaaaaaaa eindelijk :D
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_99616857
Was een geweldige eerste aflevering :D
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 18 juli 2011 @ 14:41:01 #235
66083 Platina
78th Element
pi_99619331
Fantastische aflevering. Toen Gus met het stanleymes bij die mexicaan stond zag je het al aankomen. Maar evengoed stond ik van verbazing te kijken hoe koelbloedig Gus was.
pi_99619842
Ik had verwacht dat hij Jesse zou pakken ermee, totaal onverwacht wat hij deed.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:27:01 #237
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_99621483
Ik verwachtte een soort 'eye for an eye' moment, aangezien Jesse Gale onder z'n oog had geschoten, en dat oog van de teddybeer weer eens in beeld kwam. Geen idee hoe ze dat de rest van de serie uitgewerkt zouden moeten hebben, maar toch. Deze optie was sowieso beter en kwam voor mij toch behoorlijk onverwacht.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_99621618
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef AffenStrudel het volgende:
De stanleymes scene is echt ongelofelijk goed gedaan, heb met verbazing zitten kijken hoe echt het eruit zag. Ook dat als ie op de grond klapt er door de drukgolf nog even een halve liter bloed uit z'n slagader schiet, heerlijk.

Belooft veel goeds dit alles.
Zeker goed gedaan ja _O_

En Mike is echt een baas :)

Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
pi_99621734
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zeker goed gedaan ja _O_

Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
Flashback. Het apparatuur werd uitgepakt voor het lab. Die "concurrent" waar Gale over sprak is Walt.
pi_99622411
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zeker goed gedaan ja _O_

En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_99623011
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:

En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Ik dacht eerst ook dat bij Jesse iets van een vinger of een oor eraf gehaald zou worden. Vervolgens bij Victor (zo heette hij) *hatseflats!*, z'n strot door.. Volgens mij een van de beste throat-cut-scene ooit..

[ Bericht 0% gewijzigd door Grimmson op 18-07-2011 18:51:26 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 16:20:27 #242
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99623712
Gus wat een eindbaas, gewoon 5 minuten niks zeggen en dan iemands nek doorsnijden :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_99623815
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
pi_99623820
_O_ Wat een aflevering _O_

Ook dat cowboy-muziekje toen Walt weg liep op het laatst :D Erg gaaf!
pi_99624166
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat cowboy-muziekje toen Walt weg liep op het laatst :D Erg gaaf!
Dat zal dan wel een song van Kenny Rogers zijn. Waar Walt een shirt van aanhad.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:33:43 #246
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_99624212
Ik vond het ook wel weer vet dat die gozer zelf begon te 'koken'. Toen droop de verslagenheid echt van het gezicht van Walt af. Al met al zeer sterke aflevering en je kon amper aanknopingspunten vinden voor wat er in de rest van het seizoen staat te gebeuren. Ben benieuwd dus!
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  maandag 18 juli 2011 @ 16:59:14 #247
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_99625280
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Inderdaad ja. Good ol' times. ;)
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 17:01:21 #248
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_99625378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef JD_SLR het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Good ol' times. ;)
quote:
Trust us
Carpe Libertatem
pi_99627081
Geweldige overgang van scene ook, van het dweilen van het bloed op de grond naar een patatje roerend door de ketchup.. Heel leuk gedaan.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:56:13 #250
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_99627404
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Inderdaad, nu wel in plastic :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')