quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Durft iemand nog een voorspelling te maken?Ik de laatste seconden van seizoen 3 dacht ik me een schot te horen. Of dat schot fataal is valt te bezien natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tvcountdown.com/s/breaking-badquote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef Om_nomnom het volgende:
Hoe laat wordt het uitgezonden in Amerika? EN hoe laat is het dan in Nederland? Om even een inschatting te maken wanneer ik hem hier kan downloaden.
Dat geduld heb ik echt nietquote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
Dat wachten tussen de afleveringen vind ik juist leuk, geeft altijd net wat meer toegevoegde waarde als je het samen met andere mensen kijkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
hier waren we gebleven:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
Het is alweer zo lang geleden dat ik het niet eens meer kan opbrengen om mijn geheugen op te frissen en het nieuwe seizoen te gaan kijken.
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?quote:
Nee, klopt preciesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:20 schreef Lienzz het volgende:
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Lienzz het volgende:
hoelaat komt ie erop? ik ben tot 07.30 wakker en vroeg me af of ik het nog haal hem vannacht te kijken
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensiequote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesmaar weet dan niet of je op de "goede" sites zit.
Usenet zal daarna ook niet lang duren.
Hij begint over 45minuten dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensie
Wel super voorspelbaar...quote:Op maandag 18 juli 2011 09:51 schreef criminal_mind het volgende:
Spannende aflevering, Gus was echt geniaal met het stanley mes
Ik was aardig verrast, het zag er ook best bruut uit.. Heel gedoe om zichzelf niet vies te krijgen. En ook weer leuk met de acid dat weer terug kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |