Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef JD_SLR het volgende:
Ik kijk hier zo hard naar uit, niet normaal!
Heb het wel met 24 gehad, en ook Dexter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.
Wellus, Dexter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.
Ik hoop dat Gus zelf gaat cooken. Wat een baas is dat tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef planethugo het volgende:
en weer nieuwe foto's
[ afbeelding ]
en nog een paar
Wekelijks. Het kan trouwens wel zijn dat er net zo'n Amerikaanse feestdag tussenkomt maar dat is dan toevallig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Wisheh het volgende:
Binnenkort is het zoverWord het straks wekelijks uitgezonden of om de 2 weken in de USA? Anders heb ik toch zeker een vaste Breaking Bad avond in de week
kon die nog niet. Lache filmpjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef epicbeardman het volgende:
Stiekume bump met paar oldschool filmpjes
en blijkbaar is hij ook bij indy 500 geweest
quote:Breaking Bad S4: Unanswered Questions (video)
Zondag over 2 weken gaat Breaking Bad eindelijk verder met het 4de seizoen. De makers en cast nemen je middels deze officiële video nog één keer mee naar de brandende vragen waar we (nog) geen antwoord hebben.
De video
Bron: No Soap
hej trolquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo boeiend aan deze serie is? Vinden jullie het plot en die eindeloos lange gesprekken niet boring?
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
hej trol
hoeveel heb je eigenlijk hiervan gezien?
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef planethugo het volgende:
de combi walt/jesse, Het meebeleven van walt die van suffe leraar tot een geharde crimineel uitgroeit is, de keiharde actie werkt perfect, de humor, het verhaal opzich. Kijk gewoon even door en je bent verkocht. Dat iemand Mad men saai vind kan ik begrijpen maar dit niet
Gelukkig verschillen meningen, want dat jij bijvoorbeeld kan kijken naar The Hard Time of RJ Berger of hoe et het ook mag heten snap ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.
er zit eigenlijk constant wel spanning in de serie dus snap niet welke saaie gesprekken je bedoelt. Ja walt moet alles voor zijn vrouw verborgen proberen te houden en de schone schijn ophouden en ondertussen proberen normaal te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.
Maar die saaie lange gesprekken zijn in alle afleveringen zo?
Nee, niet in alle afleveringen, gewoon kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.
Maar die saaie lange gesprekken zijn in alle afleveringen zo?
Het plot, het script, de cinematografie, de muziek, de acteerprestaties, alles ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
Wat is er zo interessant aan Breaking Bad?
Gewoon blijven kijken, dan wordt alles boeiendquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo boeiend aan deze serie is? Vinden jullie het plot en die eindeloos lange gesprekken niet boring?
De serie kon me de eerste 2-3 afleveringen ook niet boeien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.
Ik vond de eerste wel tof, omdat je heel veel te weten komt. Maar in de 2 afleveringen er na gebeurt er niet zoveel en raakte de snelheid eruit. Daarna vond ik het wel weer geweldig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De serie kon me de eerste 2-3 afleveringen ook niet boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je naMet al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal was dat ja.![]()
Yo.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je naHm, jammer dus. Alsof we dat soort scenes niet vaker gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Dan kijk je toch niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hm, jammer dus. Alsof we dat soort scenes niet vaker gezien hebben.
Misschien probeer ik het wel weer, je weet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet.
Your loss...
Nou ja, als jij moet teren op het uitgemolkte Chuckquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het wel weer, je weet het niet.
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volgquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou ja, als jij moet teren op het uitgemolkte Chuck(..) .
Ik volg(de) er ook een heleboel, maar BB hoort toch echt bij de besten hoor, naast The Wire en The Sopranos op nr 1 qua series bij mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volg.
En Dexter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik volg(de) er ook een heleboel, maar BB hoort toch echt bij de besten hoor, naast The Wire en The Sopranos op nr 1 qua series bij mij.
Mja, heel tof, maar haalt het wat mij betreft net niet bij die andere drie.quote:
Chuckquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volg.
Entouragequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
net zoals van die paupers die van Entourage houden
En mensen die Two and a Half Men kijken voor het verhaal in plaats van om de tietenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
Entourage gaat nog wel, maar Chuck valt toch echt in de categorie Friends, Scrubs, Will & Grace.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
Die aflevering is goor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Darklight het volgende:
Zit ik net een aflevering van X-Files te kijken, doet Jesse daarin mee
edit episode 9.05 - Lord of the Flies
Ja, ook niks meer van gehoord. Vonden ze waarschijnlijk niet de moeite waard en was te duur etc etcquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef sjeppert het volgende:
iemand die weet hoe het zit met die mini episodes
komen die nog uit?
Integendeel, nu moet je nog langer wachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Jmsls het volgende:
Ik denk dat ik wacht tot alle uitzendingen klaar zijn en ze dan download, ik kan nooit een week wachten, herkenbaar?
Nooooooquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, na 3 afleveringen komt er een break van 2 maanden.
wtf? was dit vorige seizoenen ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Zeker weten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Zondag 17 juli in Amerika op tv en dan rond 3.30 maandagochtend onze tijd ofzo wel te downloaden voor die-hards.quote:volgende week pas
Ik doe echt zo hard met je mee, echt ik heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een serie als Breaking Bad.. Geniale serie!quote:
Jij azijnpisser...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef APK het volgende:
Zal voor een aantal mensen wel flink gaan tegenvallen, zo bijzonder is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef JimmyJames het volgende:
Het kan alleen maar een bazenaflevering worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Durft iemand nog een voorspelling te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durft iemand nog een voorspelling te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
sow die heeft zin in een Los Pollos Hermanos
Ik heb hetzelfde, n de week kerstvakantie van vorig jaar ademloos zitten kijken naar de pilot, en toen in de 96 uur daarna de rest erdoorheen gejaagd. Een korte recap van alles zou goed doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet niet eens meer wat er allemaal is gebeurd, voor mijn gevoel is het echt al 3 jaar geleden...
Legendarische scenes uit de serie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Darklight het volgende:
Later, an anonymous caller warns Hank about an imminent attack. Hank spots the Cousins. In the ensuing clash, Hank is shot multiple times but manages to kill one cousin and gravely injure the other.
Jesse drives to the rival dealers' corner. Just as Jesse and the dealers draw their guns, Walt plows into the dealers with his Aztek. One dies on impact and Walt shoots the other dead. Walt tells Jesse to run.
Mike and Victor draw guns. "You might want to hold off," Walt says defiantly. "Your boss is going to need me."
Jesse arrives at Gale's apartment and draws his gun. "You don't have to do this," Gale pleads. Jesse, his eyes tearing, pulls the trigger.
Zoals verwacht eigenlijk..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:39 schreef Jivis het volgende:
http://www.metacritic.com/tv/breaking-bad/season-4
Die rating belooft veel goeds.
Durft iemand nog een voorspelling te maken?Ik de laatste seconden van seizoen 3 dacht ik me een schot te horen. Of dat schot fataal is valt te bezien natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |