Da's nog best knap!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een cutie!![]()
Mijn kat had gister een mol gevangen*Alsjeblieft baas
* .. Hij leefde trouwens nog!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Da's nog best knap!
Deze had gisteren een mus. Mijn zusje: "ze maakt ons blij met een dode mus".
Wut?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum: zelf shirts bedrukken?![]()
![]()
Wat een puike kat![]()
Coco![]()
Gaapsels ik ben gaar
Donker haar: checkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, ik zeg ook niet dat Coco en ik alles gemeen hebben. Maar wel veul!
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Donker haar: check
Witte huid: check
Enorme boobies: check
Lichte ogen: check
Awesomeness: check
Niksesniets naar beneden halen: feiten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet jezelf verbaal naar beneden halenNergensvoornodignie.
Nee hoor, of mag het hier niet over dieren gaan?quote:
Ik heb ook hoepeloorbellenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niksesniets naar beneden halen: feiten.
Vind wel dat ik mooie ogen heb. En fabulouze hoepeloorbellen.
Yeah, fabuloeze hoepeloorbellenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is ook de manier van het brengen hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zit 'ie lekker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
ja of nee? Ik vind de kleur vooral tof voor in m'n tot nu toe weinig kleurrijk appartementje..
Ik vind hem een beetje... zo'n sta-opstoel die ook in de Kampioen staat, voor seniorenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
ja of nee? Ik vind de kleur vooral tof voor in m'n tot nu toe weinig kleurrijk appartementje..
Geen lichte ogen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe mee met de platte voorzijde, de bleke Bep-look en de double chin-chin! En ik vul ze aan met een derričre die beep-geluid worthy is als ik achteruit zou lopen en natuurlijke tattoo's waar ik niet om gevraagd heb!
Donkergroen. Dus nee.quote:
Hell no!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yeah, fabuloeze hoepeloorbellen. Hihi, Coco maakt een typfout
.
Me <3 roodquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Een extra glimlachje op een reeds stralend gezicht <3quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria:![]()
![]()
Je weet het mooi te brengenWat suggereer je voor mijn onderkin? Hmm?
Collegiaal? Docent mailen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
fijnmijn groepsgenoten voor de opdracht van volgende week gaan die opdracht niet meer doen en 'maken de extra opgave bij het tentamen wel'.....
Fijn!
Deken erbij, kop choco met slagroom en dan voor je raam naar de sneeuw kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind hem wel cool! Lekker voetenbankje!
Ik vind 'm leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dat erg? Kun jij toch ook doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
fijnmijn groepsgenoten voor de opdracht van volgende week gaan die opdracht niet meer doen en 'maken de extra opgave bij het tentamen wel'.....
Fijn!
Sneeuw? Jinx in da house!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deken erbij, kop choco met slagroom en dan voor je raam naar de sneeuw kijken
In Zweden! Niet hier!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Sneeuw? Jinx in da house!Mond spoelen met zeep!
Coco: ik kan me ook leuke krulletjes en mooie wenkbrauwtjes herinneren van een foto!
Ja! Succes! De examens zijn landelijk trouwensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Muis006 het volgende:
Vikje ik heb vanavond examen AB1, denk je aan me?
waarom dat erg is? Omdat de opdracht die ze niet willen doen 10 keer eenvoudiger is en met z'n 3en in 1/3 van de tijd van de extra tentamenopdracht (essayvraag) kost.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat erg? Kun jij toch ook doen?
Nee voor mij gewoon thuis, onze docente komt aan huisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Succes! De examens zijn landelijk trouwens.
Da's een flink ontbijt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind hem niet zo heel mooi Jeager...
12:00 ontbijt 20.00 gr chocolade, puur 101 1.00 10.20 6.30 0.00
12:00 ontbijt 300.00 gr wortel, rauwe vers 33 1.80 6.60 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 appel appel, granny smith 68 0.00 16.50 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 grote peer peer, conference geschild 64 0.65 14.30 0.39 0.00
12:00 ontbijt 2.00 Stuk mandarijn, groot 97 2.07 21.85 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 snee brood, batavenbrood meergranen volkoren 79 3.81 12.78 1.47 0.00
12:00 ontbijt 250.00 gr aardbei, vers 58 1.75 12.75 0.00 0.00
12:00 ontbijt 250.00 ml melk, halfvol 115 8.25 11.75 4.00 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr augurk, fijn zoetzuur 66 2.00 15.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 450.00 gr kwark, mager 248 39.60 21.60 0.45 0.00
12:00 ontbijt 300.00 gr bladspinazie, gesneden 45 9.00 3.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr champignons, gebakken 74 3.90 0.75 6.15 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr kipfilet, gebakken 281 50.10 0.75 7.05 0.00
12:00 ontbijt 1.00 gr nectarine 0 0.01 0.07 0.00 0.00
12:00 ontbijt 20.00 stuk druiven, wit 34 0.30 8.10 0.00 0.00
12:00 ontbijt 3.00 cracker cracker, volkoren sesam 209 6.58 28.18 7.78 0.00
12:00 ontbijt 3.00 Beleg ossenworst 88 10.98 1.26 4.38 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr bieten, rode 60 1.50 13.50 0.00 0.00
12:00 ontbijt 300.00 ml soep, mosterdsoep met spekblokjes en room 183 5.40 12.90 12.60 0.00
Ik bedoel dat ze landelijk dezelfde examens afnemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee voor mij gewoon thuis, onze docente komt aan huis(ik ben nog niet zo mobiel)
We lopen ook wat achter want de landelijke examens zijn al geweest.
Ohhh zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze landelijk dezelfde examens afnemen. Maw: jouw examen ziet er ws hetzelfde uit als de mijne, tenzij ze het elk jaar aanpassen. Limburgse en Friese kennissen van me hadden precies hetzelfde examen als ik. Ik heb net even gekeken of ik op FB nog een berichtje kon vinden over de inhoud, want ik heb er nog over en weer gepb't met iemand, maar dat heb ik niet meer
. Maar je gaat het vast halen, het is niet zo moeilijk
.
Dattem!quote:
Jij ook succes!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat wordt er weer veel gepost!
Anyway. Ik moet weer eens lessen...
Ik vind het ook wel humor dat ze zelf ook een fout op hun site hebben staan (slechstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moet dan vooral lachen om de "helaas ik ben niet geslaagt"
als ik de tijd had gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum: zelf shirts bedrukken?![]()
![]()
Wat een puike kat![]()
Coco![]()
Gaapsels ik ben gaar
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor XM: bolle reet = a little cushion for the pushin'![]()
![]()
Zo ben ik niet dik/vadsig maar voluptueus of licht corpulent![]()
En mijn putjes zijn misplaatste lachkuiltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb nuen
.
Het is gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat linkse is een kuikenkont. Van een kuiken dat bovenop de thermometer was gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat linkse op de bovenste foto is ook een kuuk'n?
Die kop van die rechtseI see what you did theeere
Ohzo! Dat maakt het nog leukerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat linkse is een kuikenkont. Van een kuiken dat bovenop de thermometer was gaan liggen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb nuen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rok![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RokHoort die groene strik erbij?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja, boven aan de rand zitten 3 linten eromheen gestrikt. Ik ga nog eens keer een topje voor erin kopen ofzo, want die linten zijn juist geniaalquote:
Nee, coco heeft een ge-wel-di-ge bhquote:
Neem dan gewoon een klein handje chocopinda's? Is tenminste echt lekker en dan instrueer je e vriend dat je er niet nog meer magquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou wel zin hebben in wat lekkers
+ de supermarkt is open
+ vriendlief heeft zaterdag chocopindas in het boodschappenmandje gesneakt en ze liggen onaangeroerd in de kast
- zit nog vol, met mn eten net op
- ik ben dik
Het is 2-2
eh, nee. Mijn exen deden dat iig niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Pfff ik ben echt niet op mn gemak gadver zeg, gaan jullie vriendjes ook met andere vrouwen uit zeg maar 1 op 1, zeg maar 2 of 3 keer per week?
Nee. Overigens hoeft het neits te betekenen te hebben. Ik heb ook een platonische vriend gehad terwijl ik met een andere samenwoonde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een klein handje chocopinda's? Is tenminste echt lekker en dan instrueer je e vriend dat je er niet nog meer mag
Pfff ik ben echt niet op mn gemak gadver zeg, gaan jullie vriendjes ook met andere vrouwen uit zeg maar 1 op 1, zeg maar 2 of 3 keer per week?
Nee dat weet ik, maar ik voel me echt aan de kant gezet enzo. En dubbel, ben blij dat hij vrienden maakt, maar waarom moet dat nou gelijk weer zo klef.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Overigens hoeft het neits te betekenen te hebben. Ik heb ook een platonische vriend gehad terwijl ik met een andere samenwoonde.
Uhm ik vind het niet zo raar dat hij met andere vrouwen uit gaat, maar 3x in de week zou ik wel wat veel vinden geloof ik. Is het 3x per week met dezelfde vrouw?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een klein handje chocopinda's? Is tenminste echt lekker en dan instrueer je e vriend dat je er niet nog meer mag
Maat houden lukt me niet zo goed de laatste tijd. Dat maakt het eigenlijk 2-3 en dat ik trots ben als hij de zak ev0l dicht mee kan nemen vrijdag maakt het 2-4quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja hij kent haar 2 maanden, in de laatste 3 weken heeft hij haar minstens 2 keer gezien, moest voor cursus voor werk, daar was zij ook. Maar dan bleef hij steeds langer, en sinds 3 weken ofzo spreekt hij dan daarbuiten ook met haar af. Ik heb haar 1 keer gezien maar ze was niet echt aardig, ook niet onvriendelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens is 2 - 3 keer per week wel vaak. Mag jij mee?
Ja, ziet er ook een stuk slanker uit dan. Vestje heeft op die foto totaal geen taille ^^quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mooi rok![]()
Hoe je eruit met het shirtje in je rok en zonder vestje? Volgens mij maakt dat je veel slanker.
Ja ik mag wel me! Alleen zei had hem uitgenodigd (keertjes voor iets) en er waren maar 2 kaarten. Maar goed ik kijk het wel een tijdje aan. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Niets zeggen? Ijskoningin? Niets van aantrekken? Gesprek gaat nergens heen, we hebben gewoon een andere mening. Nu denk ik, ik ga gewoon hetzelfde doen. Maar daar heb ik geen zin in, kost me veel te veel tijd die ik goed kan gebruiken....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef conleche het volgende:
Ja, ik kan wel zeggen dat het allemaal niks te betekenen hoeft te hebben en dat hoeft het ook niet, maar ik zou het ook erg vervelend vinden geloof ik. En dan met name de frequentie. Een oplossing zou zijn dat jij mee zou gaan. Als hij dat niet goed vindt, dan is er wel iets loos. Dat hoeft niet eens te zijn dat hij vreemd gaat of daaraan denkt, maar dan sluit hij jou wel buiten.
Ja dat ben ik ook aan het uitvogelen. Maar dat is even een andere discussie en heel eerlijk gezegd wil ik daar nu even niet over nadenkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt mij heel naar (en geen goede basis) als je partner moeite heeft met zo'n fundamenteel onderdeel van je persoonlijkheid Perruche. Mag ik vragen wat deze relatie jou nog geeft?
Aww, thxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef conleche het volgende:
Oh ja, dat was ik nog vergeten te zeggen: goeie onderbenen heb je ook, coco! Mooi gevormd!
Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Per, de vorige keer, dat je mee ging, vond je het niet zo leuk hč. Dan is het mss lastig paar x mee te gaan en hun aardig te gaan vinden?
Omdat plank voor kop bij mannelijke partij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef MarMar het volgende:
@coco overgewicht? Hoe lang (eh kort) ben je dan en waar verstop je dat? Ik zie een mooi slank lijfje in een leuk rokje!
Perr: als het een oude vriendin was zou ik er minder moeite mee hebben dan iemand die hij net leerde kennen. Mijn man is heus vrij in met wie hij omgaat, maar ik zou me niet buitengesloten willen voelen en volgens mij is dat bij jou nu wel zo?
En tactiek.. kweetniet, zelf vind ik dat veel teveel gedoe.. gewoon vertellen wat je dwars zit en waarom niet een optie?
Ja, ik krijg het niet helemaal goed verwoord. Maar gewoon idd veel aandacht voor een en dezelfde persoon die niet jou is. Dat idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!
1.61m en weeg 64 kilo (net even berekend, is net geen overgewicht meer, maar wel op het randje. Woog eerst nog 67 kilo). Het gaat gewoon overal een beetje zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef MarMar het volgende:
@coco overgewicht? Hoe lang (eh kort) ben je dan en waar verstop je dat? Ik zie een mooi slank lijfje in een leuk rokje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
hihi! ik ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen! En ik kijk nu ook desperate housewifes, dat vind ik ook een erg fijne serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Dan is een "tactiek" om te laten merken hoe je je voelt, iets als ijskoningin bijvoorbeeld, nog zinlozerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat plank voor kop bij mannelijke partij.
Niet zo, hij is moe of heeft geen geld. Maar met zijn nieuwe vrienden zit ie tot 2 uur in de kroeg en gaat hij leuke dingen doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef _Calimero_ het volgende:
wat een leuke kuikensSigme!!
En de outfit van coco is ook leuk, je hebt een hartstikke mooi figuurtje, mooie vormen erbij, maar niet té en dat overgewicht zie ik niet terug hoor..
Lastig Perr.. Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn vriendje 3x per week met dezelfde zou stappen.. Wil ook graag zelf iets leuks met hem doenEn zou het al helemaal niet zo goed trekken als het een vrouw zou zijn, maar das gewoon een beetje angst dat hij haar dan leuker zou vinden ofzo..
Doen jullie samen ook regelmatig leuke dingen?
Boksbal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Perruche het volgende:
Truste Mar! Ik ga nog even de sportschool in. Frustatie eruit.
dat...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Perr, klinkt niet zo leuk allemaal
bmi boksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het niet helemaal goed verwoord. Maar gewoon idd veel aandacht voor een en dezelfde persoon die niet jou is. Dat idee.
[..]
1.61m en weeg 64 kilo (net even berekend, is net geen overgewicht meer, maar wel op het randje. Woog eerst nog 67 kilo). Het gaat gewoon overal een beetje zitten![]()
Edit: Razz & Cal: thx <3
Weekendje weg kan ook helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, de relatie zal ook wel zijn goede en fijne kanten hebben.
Of het één opweegt tegen het ander, da's de vraag.
/agree! Hier was het voornamelijk de kaas die de boosdoener wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Blurred86 het volgende:
enchilladasdat maak ik met mijn zus wel eens, met refried beans en rundvlees en groente en creme-freche/kaas/knoflookprutje omnomnom (helaas niet bepaald slank-verantwoord
)
Nou m'n fiets staat nu op m'n werk, maar ik heb telkens een goed excuus om de trein terug te nemen in plaats van de fietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Fietst Amsel eigenlijk nog/weer naar haar werk of wat?
^^quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goed nieuws, sigme!Ik hoop dat ze je niet al te erg hebben toegetakeld..
Maar je fietst wel náár je werk dus? Dat is toch al heel goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nou m'n fiets staat nu op m'n werk, maar ik heb telkens een goed excuus om de trein terug te nemen in plaats van de fietsZoals vandaag: ik zou om 18u bij m'n moeder zijn om te eten, maar werk liep uit tot 19u, dus dan kan ik moeilijk een uur gaan fietsen en daar pas om 20u aankomen. En morgen verzin ik wel weer een ander smoesje
Uhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he?
Oh ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
[..]
UhuhMaar het is zo'n 17 km denk ik. Enkele reis.
O ja dat is irritant!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet zo, hij is moe of heeft geen geld. Maar met zijn nieuwe vrienden zit ie tot 2 uur in de kroeg en gaat hij leuke dingen doen/sarcasme.
We gaan wel dus een weekendje weg volgende week![]()
@ MarMar, ja je hebt gelijk
Nou hij ging mee toen ik hem de avond van te voren opbelde, om half12 of hij om kwart over 8 's ochtends mee ging naar de chirurg. Dat was wel lief.quote:
Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Perruche, kom jij nog naar Stockholm?
Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagennee serieus wil wel langskomen maar jij zit daar nog wel een tijdje toch? Ik moet eerst even sparen enzo voor ik van mezelf op vakantie mag, maar wil ergens in September of Augustus nog wel weg. Heb jij nog vakantieplannen?
Hij kan natuurlijk ook niet heel erg goed nieuwe vrienden maken als hij maar 1 keer in de 2 weken afspreekt of zo..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.
Dus jij werkt de hele zomer?
Het is niet zo dat je maar 1 ding per avond kunt doen of dat je dan ook gebonden bent aan alleen zijn of met die persoon of met die persoon. Je kunt ook met een vriend sporten, erna met je vriendje bankhangen met andere vrienden erbij? De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzoAlhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst
![]()
Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzomaar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel
Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
Uhm... ik eet met de 'meisjes' bijna iedere dinsdag & donderdag samen. En vaak nog in het weekend (wedstrijd, zomaar) en dan tussendoor nog wel eens met trainen. Niet alle 8 tegelijk. Eens in de maand-2 maanden hebben we een grote verjaardag/uitje. En soms zijn de boys er dan ook bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzoAlhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst
![]()
Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzomaar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel
Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wel hoor, met gemak ook zonder af te spreken
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik ben ook heel vaak alleen! Haha..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Rituals het volgende:
Wow Prob! Ik zelf moet er niet aan denken, ben erg gesteld op tijd voor mezelf.
Wil je nog chocopindas?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef Probability het volgende:
Ik heb trek maar ik heb geen (lekker) eten
Ja lekker!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef Perruche het volgende:
Buh. Ik was op de goede weg Maar vriendje ging om 19:30 weg en is nog niet terugik ga zo maar slapen, maar voel me echt rot.
^^quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Amsel het volgende:
Ik heb soms van die duperdrukke weken, en soms (zoals deze week) dat ik elke avond lekker vrij heb. Vind allebei heerlijk
Ik had bij de afwas van dit weekend een cakeblik van 1.5 maand geleden staan. 3 Dagen vind ik zoveel nog nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche![]()
Ik heb net de afwas van 3 dagen (![]()
) gedaan en het fornuis gepoetst.
Ik had gehoopt dat het zou helpen maar nu moet ik denken aan het konijnenhok dat nog schoon moet en dat ik nog moet stofzuigen
![]()
Ik ga zo maar slapen, mekkerdag afsluiten![]()
Oh ik kan er echt iebelig van worden als mn aanrecht vol staat met afwas en ik dan nauwelijks ruimte heb om te kokenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had bij de afwas van dit weekend een cakeblik van 1.5 maand geleden staan. 3 Dagen vind ik zoveel nog niet. Maar dat cakeblik is ook wel abnormaal. Nu hou ik het beter bij, nu doe ik afspoelen en ongeveer 2-3x per week afwas.
Soooo true!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef conleche het volgende:
Pruusj, ik denk wel dat er wat moet veranderen, want nu voel je je al de hele avond kut en dat kan niet de bedoeling zijn. Het onderliggende probleem is natuurlijk dat je zou willen dat hij met jou al die leuke dingen zou doen ipv moe op de bank te hangen. Er zit iets scheef en daar zal je toch uit moeten zien te komen.
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:47 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Stukkie hardlopen en dan richting werk...
Dat dacht ik nou ook toen ik het las!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
nog iemand die dat woord gebruikt
![]()
![]()
Hmm. Als ik tot de risicogroep behoor wil ik eigenlijk wel graag weten waar ik voor op moet passen.quote:Scientists simply do not know why.
One theory was that the victims were often people who liked eating what they thought was healthy food, say because it was low calorie (like cucumbers) or because it was organic. But the scientists are now cautioning against that view. It may be too pat.
Dr Ulf Goebel of the Charite university hospital in Berlin said it might just be that this specific strain had something in it which found women's bodies suitable and not men's (just as some strains work on some ethnic groups and not others).
Intriguingly, a previous outbreak of this rare type of E. coli happened in the United States in 1994 - and again the victims were predominantly women, with the average victim being 36 years of age.
Hoe dan ook een schattig plaatje op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand 'm al gepost had, maar deze poes schijnt voor de kuikentjes te zorgen![]()
't Is wel een telegraafbericht, dus ik ben niet helemaal overtuigd van het waarheidsgehalte
Die had ik een paar dagen geleden gepostquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand 'm al gepost had, maar deze poes schijnt voor de kuikentjes te zorgen![]()
't Is wel een telegraafbericht, dus ik ben niet helemaal overtuigd van het waarheidsgehalte
meestal als ik dat woord gebruik kijken mensen me aan alsof ze water zien brandenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
Iebelig is toch geen raar woord? Gewoon spreektaal
Die mensen zijn gek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meestal als ik dat woord gebruik kijken mensen me aan alsof ze water zien branden
Zie je wel! Ik kon me zoiets al vaag herinneren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die had ik een paar dagen geleden gepost
Mijn theorie: de kat kan vooruit denken "later worden ze groot en dan zijn ze niet bang voor mij en rennen ze niet weg!"
Ja, maar ik vind het ergens ook wel erg 'duh'. Vrouwen eten nou eenmaal meer komkommers, sla, tomaten en laag calorisch voer. Of denk ik nou te simpel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:08 schreef Tinkepink het volgende:
Uit het EHEC-topic:
[..]
Hmm. Als ik tot de risicogroep behoor wil ik eigenlijk wel graag weten waar ik voor op moet passen.
Spinazie! En geen EHECquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil vandaag iets eten met veel ijzer. Dan moet ik aan de brocolli he? Is er eigenlijk nog een alternatief? Rood vlees, spinazie, ???
(donker) groene groente volgens mij zo uit mijn hoofd, maar wikipedia kan je vast gedetailleerder info geven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil vandaag iets eten met veel ijzer. Dan moet ik aan de brocolli he? Is er eigenlijk nog een alternatief? Rood vlees, spinazie, ???
Ik dacht dat dus ook de hele tijd, maar dat schijnt toch niet de reden te zijn. Denken ze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ergens ook wel erg 'duh'. Vrouwen eten nou eenmaal meer komkommers, sla, tomaten en laag calorisch voer. Of denk ik nou te simpel?
Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ook de hele tijd, maar dat schijnt toch niet de reden te zijn. Denken ze.
ja want jij weet het vast beter dan al die expertsquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van wel.
Zij weten het op dit moment ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want jij weet het vast beter dan al die experts
Het is nog geen 9 uur smorgensquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Sommige vrouwen doen ook wat anders met komkommers dan mannen doen/kunnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:57 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedemorgen!
Perr, fijn dat jullie het uitgepraat hebben en vooral dat hij jouw gevoel begrijpt! Even dramaqueenen mag best bij zoiets vind ik.
En, een foto van mij staat op de homepage van de fotoclub! Uit privacy-overweging (mijn naam staat erbij) geen linkje in het topic, dus eigenlijk hebben jullie weinig aan deze mededeling
.
Venus in pocketformaat
Š loveli
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie een rode muur met vogelkooitjes!
google-skillz i haz them!
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebrokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, voor de website aangepast. Maar ik héb 'm natuurlijk zelf wel. Op de club doen we alles eigenlijk met afdrukken van 20x30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad mooie foto, wel jammer dat 'ie niet in high res. is
Vlees is altijd nog de beste manier om ijzer binnen te krijgen. Lever bevat ook veel ijzer (en vitamine Aquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Netjes hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!
Goedemorgen! Beetje spierpijn. Gister heb ik m'n 5 km. in 30:20 gelopen, best tevreden dus!
Waar moet je vent je dan beetpakken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
Mighty mouse will become even mightierquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
awesomequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben mijn rughaar aan het laten groeien.
zulke verhalen stonden zķ vaak in de break out. En dan met name bevroren curryworsten die afbraken. En dan: "ik durf er niet mee naar de dokter want ik schaam me doodquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebroken
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
misschien heel raar, maar kun je die dan niet gewoon uitpoepen?!
Hij is er toch ook ingekomen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het knap als je een komkommer weet uit te poepen zonder totaalruptuurtje.
Ja hallo. Dat is kneedbaar. Dus totaal niet vergelijkbaar met een komkommerquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Als 1.1kg poep kan, dan moet een komkommer ook wel lukken lijkt mij![]()
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
En goeiemorgen. Ik ben wel veel op pad, komende dagen, coco, dus wie weet!
Dan kijkt Vik bedenkelijk naar je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijn
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
ik dacht dat het om 2 mannen gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoor
Ik dacht dat je reageerde op mijn Break Outpost over curryworstenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat het om 2 mannen ging
Moet je dat filmpje met die jampot even posten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik het niveau van dit topic omlaag haalde
Die doet niet met die jampot wat ik denk, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje met die jampot even posten.
Tuurlijk niet, wat een zieke geest heb jij .quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doet niet met die jampot wat ik denk, toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Hardloopschoenen aan en naar de volgende.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
AH's zijn gewoon open, alleen die bij ons in de buurt niet.
Denk niet dat dat op YouTube staatquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
Did I kill de jampotdiscussie of zit iedereen te youtuben op "jampot"?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat op YouTube staat.
Ik zit nu sinds lange tijd weer eens op mijn pc ivm kapotte laptopadapter en M noemt mijn getyp "old skool"Het klinkt ook echt als een mitrailleur
.
Buiten het seizoen last minute boeken => korting?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, v/d Valk ? Is volgens mij iets van 75,- per nacht. Is daar 109,- per nacht
September is bij van der Valk blijkbaar in het hoogseizoen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Buiten het seizoen last minute boeken => korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |