Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ook de hele tijd, maar dat schijnt toch niet de reden te zijn. Denken ze.
ja want jij weet het vast beter dan al die expertsquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van wel.
Zij weten het op dit moment ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want jij weet het vast beter dan al die experts
Het is nog geen 9 uur smorgensquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Sommige vrouwen doen ook wat anders met komkommers dan mannen doen/kunnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:57 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedemorgen!
Perr, fijn dat jullie het uitgepraat hebben en vooral dat hij jouw gevoel begrijpt! Even dramaqueenen mag best bij zoiets vind ik.
En, een foto van mij staat op de homepage van de fotoclub! Uit privacy-overweging (mijn naam staat erbij) geen linkje in het topic, dus eigenlijk hebben jullie weinig aan deze mededeling
.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie een rode muur met vogelkooitjes!
google-skillz i haz them!
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebrokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand 'm al gepost had, maar deze poes schijnt voor de kuikentjes te zorgen![]()
't Is wel een telegraafbericht, dus ik ben niet helemaal overtuigd van het waarheidsgehalte
Jah, voor de website aangepast. Maar ik héb 'm natuurlijk zelf wel. Op de club doen we alles eigenlijk met afdrukken van 20x30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad mooie foto, wel jammer dat 'ie niet in high res. is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |