Goeiemorgen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 06:47 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Stukkie hardlopen en dan richting werk...
Dat dacht ik nou ook toen ik het las!quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
nog iemand die dat woord gebruikt
![]()
![]()
Hmm. Als ik tot de risicogroep behoor wil ik eigenlijk wel graag weten waar ik voor op moet passen.quote:Scientists simply do not know why.
One theory was that the victims were often people who liked eating what they thought was healthy food, say because it was low calorie (like cucumbers) or because it was organic. But the scientists are now cautioning against that view. It may be too pat.
Dr Ulf Goebel of the Charite university hospital in Berlin said it might just be that this specific strain had something in it which found women's bodies suitable and not men's (just as some strains work on some ethnic groups and not others).
Intriguingly, a previous outbreak of this rare type of E. coli happened in the United States in 1994 - and again the victims were predominantly women, with the average victim being 36 years of age.
Hoe dan ook een schattig plaatje op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand 'm al gepost had, maar deze poes schijnt voor de kuikentjes te zorgen![]()
't Is wel een telegraafbericht, dus ik ben niet helemaal overtuigd van het waarheidsgehalte
Die had ik een paar dagen geleden gepostquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand 'm al gepost had, maar deze poes schijnt voor de kuikentjes te zorgen![]()
't Is wel een telegraafbericht, dus ik ben niet helemaal overtuigd van het waarheidsgehalte
meestal als ik dat woord gebruik kijken mensen me aan alsof ze water zien brandenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
Iebelig is toch geen raar woord? Gewoon spreektaal
Die mensen zijn gek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meestal als ik dat woord gebruik kijken mensen me aan alsof ze water zien branden
Zie je wel! Ik kon me zoiets al vaag herinneren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die had ik een paar dagen geleden gepost
Mijn theorie: de kat kan vooruit denken "later worden ze groot en dan zijn ze niet bang voor mij en rennen ze niet weg!"
Ja, maar ik vind het ergens ook wel erg 'duh'. Vrouwen eten nou eenmaal meer komkommers, sla, tomaten en laag calorisch voer. Of denk ik nou te simpel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:08 schreef Tinkepink het volgende:
Uit het EHEC-topic:
[..]
Hmm. Als ik tot de risicogroep behoor wil ik eigenlijk wel graag weten waar ik voor op moet passen.
Spinazie! En geen EHECquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil vandaag iets eten met veel ijzer. Dan moet ik aan de brocolli he? Is er eigenlijk nog een alternatief? Rood vlees, spinazie, ???
(donker) groene groente volgens mij zo uit mijn hoofd, maar wikipedia kan je vast gedetailleerder info geven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil vandaag iets eten met veel ijzer. Dan moet ik aan de brocolli he? Is er eigenlijk nog een alternatief? Rood vlees, spinazie, ???
Ik dacht dat dus ook de hele tijd, maar dat schijnt toch niet de reden te zijn. Denken ze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ergens ook wel erg 'duh'. Vrouwen eten nou eenmaal meer komkommers, sla, tomaten en laag calorisch voer. Of denk ik nou te simpel?
Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van welquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ook de hele tijd, maar dat schijnt toch niet de reden te zijn. Denken ze.
ja want jij weet het vast beter dan al die expertsquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, tot het tegendeel bewezen is, denk ik mooi van wel.
Zij weten het op dit moment ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want jij weet het vast beter dan al die experts
Het is nog geen 9 uur smorgensquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Sommige vrouwen doen ook wat anders met komkommers dan mannen doen/kunnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:57 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedemorgen!
Perr, fijn dat jullie het uitgepraat hebben en vooral dat hij jouw gevoel begrijpt! Even dramaqueenen mag best bij zoiets vind ik.
En, een foto van mij staat op de homepage van de fotoclub! Uit privacy-overweging (mijn naam staat erbij) geen linkje in het topic, dus eigenlijk hebben jullie weinig aan deze mededeling
.
Venus in pocketformaat
Š loveli
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie een rode muur met vogelkooitjes!
google-skillz i haz them!
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebrokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:55 schreef V1z0R het volgende:
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, voor de website aangepast. Maar ik héb 'm natuurlijk zelf wel. Op de club doen we alles eigenlijk met afdrukken van 20x30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad mooie foto, wel jammer dat 'ie niet in high res. is
Vlees is altijd nog de beste manier om ijzer binnen te krijgen. Lever bevat ook veel ijzer (en vitamine Aquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Netjes hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!
Goedemorgen! Beetje spierpijn. Gister heb ik m'n 5 km. in 30:20 gelopen, best tevreden dus!
Waar moet je vent je dan beetpakken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
Mighty mouse will become even mightierquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
awesomequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben mijn rughaar aan het laten groeien.
zulke verhalen stonden zķ vaak in de break out. En dan met name bevroren curryworsten die afbraken. En dan: "ik durf er niet mee naar de dokter want ik schaam me doodquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebroken
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
misschien heel raar, maar kun je die dan niet gewoon uitpoepen?!
Hij is er toch ook ingekomen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het knap als je een komkommer weet uit te poepen zonder totaalruptuurtje.
Ja hallo. Dat is kneedbaar. Dus totaal niet vergelijkbaar met een komkommerquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Als 1.1kg poep kan, dan moet een komkommer ook wel lukken lijkt mij![]()
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
En goeiemorgen. Ik ben wel veel op pad, komende dagen, coco, dus wie weet!
Dan kijkt Vik bedenkelijk naar je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijn
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
ik dacht dat het om 2 mannen gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoor
Ik dacht dat je reageerde op mijn Break Outpost over curryworstenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat het om 2 mannen ging
Moet je dat filmpje met die jampot even posten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
En ik maar denken dat ik het niveau van dit topic omlaag haalde
Die doet niet met die jampot wat ik denk, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje met die jampot even posten.
Tuurlijk niet, wat een zieke geest heb jij .quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die doet niet met die jampot wat ik denk, toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Hardloopschoenen aan en naar de volgende.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
AH's zijn gewoon open, alleen die bij ons in de buurt niet.
Denk niet dat dat op YouTube staatquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
Did I kill de jampotdiscussie of zit iedereen te youtuben op "jampot"?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat op YouTube staat.
Ik zit nu sinds lange tijd weer eens op mijn pc ivm kapotte laptopadapter en M noemt mijn getyp "old skool"Het klinkt ook echt als een mitrailleur
.
Buiten het seizoen last minute boeken => korting?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, v/d Valk ? Is volgens mij iets van 75,- per nacht. Is daar 109,- per nacht
September is bij van der Valk blijkbaar in het hoogseizoen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Buiten het seizoen last minute boeken => korting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |