Vlees is altijd nog de beste manier om ijzer binnen te krijgen. Lever bevat ook veel ijzer (en vitamine Aquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil vandaag iets eten met veel ijzer. Dan moet ik aan de brocolli he? Is er eigenlijk nog een alternatief? Rood vlees, spinazie, ???
Netjes hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t stond een week geleden ofzo ook in de volkskrant!
Goedemorgen! Beetje spierpijn. Gister heb ik m'n 5 km. in 30:20 gelopen, best tevreden dus!
Waar moet je vent je dan beetpakken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
Mighty mouse will become even mightierquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ego-post: ik ga vandaag weer naar de sportschoolmet goedkeuring van mijn fysio.
Tschuess lovehandles
awesomequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben mijn rughaar aan het laten groeien.
zulke verhalen stonden zó vaak in de break out. En dan met name bevroren curryworsten die afbraken. En dan: "ik durf er niet mee naar de dokter want ik schaam me doodquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Min tante werkt op de EHBO en die had een keer een homoseksueel koppel dat een komkommer gebruikt had, maar bij het eruit halen was de komkommer afgebroken
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
misschien heel raar, maar kun je die dan niet gewoon uitpoepen?!
Hij is er toch ook ingekomen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het knap als je een komkommer weet uit te poepen zonder totaalruptuurtje.
Ja hallo. Dat is kneedbaar. Dus totaal niet vergelijkbaar met een komkommerquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Als 1.1kg poep kan, dan moet een komkommer ook wel lukken lijkt mij![]()
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
En goeiemorgen. Ik ben wel veel op pad, komende dagen, coco, dus wie weet!
Dan kijkt Vik bedenkelijk naar je!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, mocht je door een limbo aangesproken worden, dan zou ik dat wel eens kunnen zijn
(of als je oogverblindend witte benen ziet op het strand, dan idem)
ik dacht dat het om 2 mannen gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ie in je vagina zit? Geen idee uit welk gat jij poept hoor
Ik dacht dat je reageerde op mijn Break Outpost over curryworstenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat het om 2 mannen ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |