Hoi

Lang geleden dat ik hier gepost heb

Maar vind van mezelf dat ik nu wel weer wat gezonder mag eten en 2 ā 3 kilotjes eraf mag

Mijn lijstje van vandaag:
O: 3 Crackers; 1 met pindakaas; veg. Leverpasteispul-van-de-Appie en 1 met vruchtenhagel

T: 2 Crackers: 2 keer met dat veg. Leverpasteispul-van-de-Appie
L (maar meer D): volkorenpasta met Veg. Bolognesesaus met beetje parmazaanse kaas een een salade met beetje dressing + sinaasappelsap
T: Zo'n B-Tween reep hazelnoot (ik weet dat die tussendoorrepen niet geweldig goed voor je zijn, maar deze is volgens mij niet echt heel erg slecht EN er zitten hazelnoten in en ik vind noten zonder iets eromheen of in een salade maar smerig

) Wat vinden jullie?
T: appel

en halve sinaasappel
D (maar meer L): 2 keer donker vloerbrood met kaas en tomaat en beetje sla + sinaasappelsap
T: half bakje granaatappelpitjes (maar ik vond ze een beetje apart smaken dus heb de andere helft weggooit

)
S: dadelijk 45 min ā 60 min fitnessen. (20 min op crosstrainer waarschijnlijk en verder buik en been oefeningen)
T: bak kwark

Ik vind het opzich een netjes lijstje

Misschien net iets te weinig...? Wat vinden jullie? Ik kan er altijd nog een cracker bij doen straks na het sporten

O en andere vraag: ik heb zo'n AH Guacamole pakketje gehaald

Wat kei lekker is bijtortilla chips als snack

maar eigenlijk wilde ik het gewoon bij het eten doen donderdag... iemand nog een leuk, vega (hoeft niet) recept??
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.