Dattem!quote:
Jij ook succes!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat wordt er weer veel gepost!
Anyway. Ik moet weer eens lessen...
Ik vind het ook wel humor dat ze zelf ook een fout op hun site hebben staan (slechstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moet dan vooral lachen om de "helaas ik ben niet geslaagt"
als ik de tijd had gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum: zelf shirts bedrukken?![]()
![]()
Wat een puike kat![]()
Coco![]()
Gaapsels ik ben gaar
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor XM: bolle reet = a little cushion for the pushin'![]()
![]()
Zo ben ik niet dik/vadsig maar voluptueus of licht corpulent![]()
En mijn putjes zijn misplaatste lachkuiltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb nuen
.
Het is gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat linkse is een kuikenkont. Van een kuiken dat bovenop de thermometer was gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat linkse op de bovenste foto is ook een kuuk'n?
Die kop van die rechtseI see what you did theeere
Ohzo! Dat maakt het nog leukerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat linkse is een kuikenkont. Van een kuiken dat bovenop de thermometer was gaan liggen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb nuen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rok![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RokHoort die groene strik erbij?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja, boven aan de rand zitten 3 linten eromheen gestrikt. Ik ga nog eens keer een topje voor erin kopen ofzo, want die linten zijn juist geniaalquote:
Nee, coco heeft een ge-wel-di-ge bhquote:
Neem dan gewoon een klein handje chocopinda's? Is tenminste echt lekker en dan instrueer je e vriend dat je er niet nog meer magquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou wel zin hebben in wat lekkers
+ de supermarkt is open
+ vriendlief heeft zaterdag chocopindas in het boodschappenmandje gesneakt en ze liggen onaangeroerd in de kast
- zit nog vol, met mn eten net op
- ik ben dik
Het is 2-2
eh, nee. Mijn exen deden dat iig niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Pfff ik ben echt niet op mn gemak gadver zeg, gaan jullie vriendjes ook met andere vrouwen uit zeg maar 1 op 1, zeg maar 2 of 3 keer per week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |