Ja, ik krijg het niet helemaal goed verwoord. Maar gewoon idd veel aandacht voor een en dezelfde persoon die niet jou is. Dat idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!
1.61m en weeg 64 kilo (net even berekend, is net geen overgewicht meer, maar wel op het randje. Woog eerst nog 67 kilo). Het gaat gewoon overal een beetje zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef MarMar het volgende:
@coco overgewicht? Hoe lang (eh kort) ben je dan en waar verstop je dat? Ik zie een mooi slank lijfje in een leuk rokje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
hihi! ik ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen! En ik kijk nu ook desperate housewifes, dat vind ik ook een erg fijne serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Dan is een "tactiek" om te laten merken hoe je je voelt, iets als ijskoningin bijvoorbeeld, nog zinlozerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat plank voor kop bij mannelijke partij.
Niet zo, hij is moe of heeft geen geld. Maar met zijn nieuwe vrienden zit ie tot 2 uur in de kroeg en gaat hij leuke dingen doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef _Calimero_ het volgende:
wat een leuke kuikensSigme!!
En de outfit van coco is ook leuk, je hebt een hartstikke mooi figuurtje, mooie vormen erbij, maar niet té en dat overgewicht zie ik niet terug hoor..
Lastig Perr.. Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn vriendje 3x per week met dezelfde zou stappen.. Wil ook graag zelf iets leuks met hem doenEn zou het al helemaal niet zo goed trekken als het een vrouw zou zijn, maar das gewoon een beetje angst dat hij haar dan leuker zou vinden ofzo..
Doen jullie samen ook regelmatig leuke dingen?
Boksbal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Perruche het volgende:
Truste Mar! Ik ga nog even de sportschool in. Frustatie eruit.
dat...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Perr, klinkt niet zo leuk allemaal
bmi boksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik krijg het niet helemaal goed verwoord. Maar gewoon idd veel aandacht voor een en dezelfde persoon die niet jou is. Dat idee.
[..]
1.61m en weeg 64 kilo (net even berekend, is net geen overgewicht meer, maar wel op het randje. Woog eerst nog 67 kilo). Het gaat gewoon overal een beetje zitten![]()
Edit: Razz & Cal: thx <3
Weekendje weg kan ook helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, de relatie zal ook wel zijn goede en fijne kanten hebben.
Of het één opweegt tegen het ander, da's de vraag.
/agree! Hier was het voornamelijk de kaas die de boosdoener wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef Blurred86 het volgende:
enchilladasdat maak ik met mijn zus wel eens, met refried beans en rundvlees en groente en creme-freche/kaas/knoflookprutje omnomnom (helaas niet bepaald slank-verantwoord
)
Nou m'n fiets staat nu op m'n werk, maar ik heb telkens een goed excuus om de trein terug te nemen in plaats van de fietsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Fietst Amsel eigenlijk nog/weer naar haar werk of wat?
^^quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Goed nieuws, sigme!Ik hoop dat ze je niet al te erg hebben toegetakeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |