abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:00:22 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97560607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nou m'n fiets staat nu op m'n werk, maar ik heb telkens een goed excuus om de trein terug te nemen in plaats van de fiets :') Zoals vandaag: ik zou om 18u bij m'n moeder zijn om te eten, maar werk liep uit tot 19u, dus dan kan ik moeilijk een uur gaan fietsen en daar pas om 20u aankomen. En morgen verzin ik wel weer een ander smoesje 8-)
Maar je fietst wel náár je werk dus? Dat is toch al heel goed? :P (hoeveel km is het eigenlijk?)
Niet meer actief op Fok!
pi_97560660
:* voor Proesj!

En Jagar, netjes hoor! ^O^

Ik kom totaal niet aan hardlopen toe, deze week wordt er elke avond tot een uur of 21:00 geklust en dan moet er nog gegeten worden. Het bevalt best prima, dus ik had net al bedacht dat ik een klusbedrijf kan beginnen voor in de avonduren ;) zwart geld O+ (wat ik uiteraard nog nooit heb gehad)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:01:35 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97560678
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he? :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:01:36 #154
344469 Amsel
zonder t
pi_97560680
Ik zou het trouwens ook helemáál niet fijn vinden als mijn vriendje heel veel met een andere vrouw omging, maar ik zou wel vinden dat hij mij heel veel met andere mannen om moest laten gaan. Lekker hypocriet dus ;) Maar het is wel zo dat je bij mij gratis in het combipakket mijn twee beste vrienden erbij krijgt, die geef ik voor niemand op. Al is dat natuurlijk een hele andere situatie dan die waar Perruche in zit!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:02:31 #155
344469 Amsel
zonder t
pi_97560732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he? :+
Uhuh :P Maar het is zo'n 17 km denk ik. Enkele reis.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:03:34 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97560800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ja, dat is ook zo :') *helder licht*
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:06:48 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97560985
Oeioeioei het is Die Tijd, en ik mérk het dit keer gewoon heul erg :') Ik ben een tikje licht ontvlambaar geloof ik, net lukte het niet om met 1 hand dingen in de vuilnisbak de schuddelen terwijl ik met de ander de vuilnisbak + wat erop lag vast hield, en toen werd ik helemaal gefrustreerd :') En heb ik het verder maar gelaten. En ik vind dat vriendje moet afwassen want er staat afwas van een paar dagen. Maar hij wast bijna altijd af en ik kan het ook wel als het me zo irriteert, zegt mijn rationele zelf :')

Dus ja, woeptiedoe :+

Wel props voor mij dat ik me heb ingehouden voor ik onredelijk tegen hem uitgevallen ben :7 :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97561057
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:

[..]

Uhuh :P Maar het is zo'n 17 km denk ik. Enkele reis.
:o dacht dat jij dicht bij je werk woonde :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97561110
Terug!

Het ging niet zo lekker, anderhalve week niet sporten en een paar dagen flink verkouden deden mijn lijf geen goed. Resultaat:

15 min. buikspieren
15 min crosstrainer, niveau 13 @ 10 km/u
15 min roeien, niveau 7, 3 km.

kaput :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:09:20 #160
344469 Amsel
zonder t
pi_97561137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:

:o dacht dat jij dicht bij je werk woonde :)
Vind Rotterdam niet zo ver weg hoor! :)
pi_97561185
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Niet zo, hij is moe of heeft geen geld. Maar met zijn nieuwe vrienden zit ie tot 2 uur in de kroeg en gaat hij leuke dingen doen *O* /sarcasme.

We gaan wel dus een weekendje weg volgende week :)

@ MarMar, ja je hebt gelijk :P
O ja dat is irritant!!
Worry is a misuse of imagination
pi_97561246
Oh en thanks voor de lieve/ kritische/ begripvolle etc reacties!

In het algemeen; ik denk dat ik (net als Maria) jaloers ben aangelegd en bang ben voor wat Puff omschrijft. Maar daarnaast moet ik niet zo lullig doen en blij zij dat hij vrienden krijgt. Dat is vast ook goed voor onze relatie. Want ik ben ook een zeikerd hoor! Misschien komt het over alsof hij de boeman is (huhu) maar ik ben ook niet altijd lief :@ . Eerst zeur ik dat ie te veel aan me kleeft, dan heeft ie zijn eigen leven en is het weer niet goed! Misschien ligt het ergens ook aan mij, beetje te claimerig en moet ook weer eens een doel zoeken.
pi_97561264
Billy hoe is het met jouw liefde dan?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:11:56 #164
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97561296
Definitief lijstje:

T: beschuit met hagelslag
O: vruchtenyoghurt met allbran
L: restje gebakken aardappelen met wat wortels
T: appel
T: 1 knackebrod met roomkaas
T: 2 chocolaatjes
T: nog een klein beetje vruchtenyoghurt met klein beetje allbran
B: 20 minuten wandelen
S: 5 km. hardlopen
B: 20 minuten wandelen
D: 1 volkorenbroodje met op de ene helft hummus, op de andere helft gerookte zalm. Flink wat aardappelsalade (met yoghurt en dille), handje noten, 2 koekjes

Ik geloof dat het wel okay is!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:21 #165
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97561388
Zeg Perruche, kom jij nog naar Stockholm?
pi_97561472
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef Perruche het volgende:
Billy hoe is het met jouw liefde dan?
Nou hij ging mee toen ik hem de avond van te voren opbelde, om half12 of hij om kwart over 8 's ochtends mee ging naar de chirurg. Dat was wel lief.

Er zijn alleen een paar bepaalde dingen die steeds terug komen, deels door onze karakters, die lijken te veel op elkaar :P!!
pi_97561482
Goed bezig Jagar en ik vind dat bankje wel leuk.

Perruche ik zou er meer moeite mee hebben dat ik aangeef dat ik iets niet fijn vind en dat hij dat niet respecteert/begrijpt. Je hoeft elkaar niet altijd te snappen of het 100% eens te zijn. Maar als ik ergens een probleem mee zou hebben en hij zou door blijven gaan dan zou 't me best dwars zitten....Ik hoop dat ik het duidelijk verwoord.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97561503
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Perruche, kom jij nog naar Stockholm?
Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagen :P nee serieus wil wel langskomen maar jij zit daar nog wel een tijdje toch? Ik moet eerst even sparen enzo voor ik van mezelf op vakantie mag, maar wil ergens in September of Augustus nog wel weg. Heb jij nog vakantieplannen?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:16:31 #169
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97561591
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagen :P nee serieus wil wel langskomen maar jij zit daar nog wel een tijdje toch? Ik moet eerst even sparen enzo voor ik van mezelf op vakantie mag, maar wil ergens in September of Augustus nog wel weg. Heb jij nog vakantieplannen?
Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.

Dus jij werkt de hele zomer?
pi_97561669
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!
Hij kan natuurlijk ook niet heel erg goed nieuwe vrienden maken als hij maar 1 keer in de 2 weken afspreekt of zo..
pi_97561732
@ aurum; ja dat speelt inderdaad ook mee. Als hij nou zei van "ja het is voor jou rot dat begrijp ik" en het dan toch doen is ook al anders, nu luistert hij eigenlijk niet en ik moet me niet aanstellen :P Maar hij was wel lief hoor vandaag en gisteren, ik heb de hele avond lopen mauwen en hij heeft me de hele avond geknuffeld enzo. En de was opgevouwen en de vaat gedaan en aangeboden te koken haha. En ik weet ook wel dat hij het allemaal niet zo naar bedoelt :)

Oh ja jagar, resect voor je hardlopen! En net lijstje :)
pi_97561863
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.

Dus jij werkt de hele zomer?
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzo :P Alhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst ;)

Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzo :@ maar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel :P

Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:23:28 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97562014
Nog even opruimen, want de hulp komt morgen en dan naar bed! :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:25:49 #174
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97562158
Ik geloof niet dat ik mijn vrienden ooit 3x per week gezien heb. Ja behalve klasgenoten misschien, maar daarnaast? Ik spreek ze online en alleen de mensen die in de buurt wonen zie ik misschien 2x per maand. Op een vriendinnetje na, maar dat is min of meer mn buurmeisje. Maarja, ik ben ook gewoon niet zo'n afsprekerig type.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97562210
Ik wel hoor, met gemak ook zonder af te spreken :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzo :P Alhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst ;)

Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzo :@ maar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel :P

Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
Het is niet zo dat je maar 1 ding per avond kunt doen of dat je dan ook gebonden bent aan alleen zijn of met die persoon of met die persoon. Je kunt ook met een vriend sporten, erna met je vriendje bankhangen met andere vrienden erbij? De mogelijkheden zijn eindeloos.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')