Maar je fietst wel náár je werk dus? Dat is toch al heel goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nou m'n fiets staat nu op m'n werk, maar ik heb telkens een goed excuus om de trein terug te nemen in plaats van de fietsZoals vandaag: ik zou om 18u bij m'n moeder zijn om te eten, maar werk liep uit tot 19u, dus dan kan ik moeilijk een uur gaan fietsen en daar pas om 20u aankomen. En morgen verzin ik wel weer een ander smoesje
Uhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he?
Oh ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze de fiets op haar werk laat staan, kan ze er moeilijk weer op heen fietsen he?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
[..]
UhuhMaar het is zo'n 17 km denk ik. Enkele reis.
O ja dat is irritant!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet zo, hij is moe of heeft geen geld. Maar met zijn nieuwe vrienden zit ie tot 2 uur in de kroeg en gaat hij leuke dingen doen/sarcasme.
We gaan wel dus een weekendje weg volgende week![]()
@ MarMar, ja je hebt gelijk
Nou hij ging mee toen ik hem de avond van te voren opbelde, om half12 of hij om kwart over 8 's ochtends mee ging naar de chirurg. Dat was wel lief.quote:
Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Perruche, kom jij nog naar Stockholm?
Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha ja dat zit wel in de planning maar eens mens heeft maar 25 vakantie dagennee serieus wil wel langskomen maar jij zit daar nog wel een tijdje toch? Ik moet eerst even sparen enzo voor ik van mezelf op vakantie mag, maar wil ergens in September of Augustus nog wel weg. Heb jij nog vakantieplannen?
Hij kan natuurlijk ook niet heel erg goed nieuwe vrienden maken als hij maar 1 keer in de 2 weken afspreekt of zo..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik wil best mee als ze me nog eens uitnodigt. Maar goed ik hoef haar niet perse aardig te vinden, zij mij ook niet... maar ja het is meer een gevoel, beetje wat coco eerder al zei eigenlijk. Dat het een vrouw is werkt niet mee maar toen hij 3x per week bij een mannelijke vriend was vond ik dat ook niet leuk. Alsof ik niet voldoe, ofzo. Als het nou 3x iemand anders zou zijn, is het ook al anders!
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben van 14 juli tot 14 augustus niet hier. Nog even kijken wat we precies gaan doen in de vakantie, maar we spelen met het zeilen leren idee. Best tof, denk ik.
Dus jij werkt de hele zomer?
Het is niet zo dat je maar 1 ding per avond kunt doen of dat je dan ook gebonden bent aan alleen zijn of met die persoon of met die persoon. Je kunt ook met een vriend sporten, erna met je vriendje bankhangen met andere vrienden erbij? De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzoAlhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst
![]()
Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzomaar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel
Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |