quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Perruche het volgende:[..]
Ja. Ik ga liever in de winter op vakantie, dan vind ik het zo depressief! In de zomer is het tenminste lekker weer, niet erg om vroeg op te staan enzo

Alhoewel op vakantie naar Zweden misschien geen goed idee is in de herfst
Billy, hoe vaak zie jij je vrienden dan? ik die van mij 1x per maand ofzo

maar ja er zijn maar 7 dagen in een week, 3 sporten, 1 chillen, 2 vriendje, 2 vrienden. Dat zijn 8 vrienden per maand, dat klopt wel

Maar je hebt een punt hoor, zeker als je mensen net leert kennen moet je vaak wat meer tijd samen spenderen om mensen een beetje te leren kennen.
Uhm... ik eet met de 'meisjes' bijna iedere dinsdag & donderdag samen. En vaak nog in het weekend (wedstrijd, zomaar) en dan tussendoor nog wel eens met trainen. Niet alle 8 tegelijk. Eens in de maand-2 maanden hebben we een grote verjaardag/uitje. En soms zijn de boys er dan ook bij.
Dan heb ik nog andere vrienden, die ik ong. 1 a 2 keer op woensdag zie, sommigen wat vaker en soms op uitjes.
Dan heb ik nog wat vrienden van vroeger die ik zie als het voor ons allemaal uitkomt, die zie ik vaak 1 op 1. Iets van 1 a 2 keer per maand per persoon?
Met m'n broertje spreek ik ook wel iedere week af, of iedere twee weken.
En met m'n huisgenootjes ben ik al een keer mee naar de kroeg geweest en ga ik volgende week uit eten.
Dan heb ik nog een vriend waar ik denk ik 1 keer per maand mee afspreek of zie met vergaderingen en dan gaan we daarna nog wat drinken.
En genoeg kennissen/vrienden die ik kan bellen voor een kopje koffie. Gewoon als ik op de instelling ben en ik heb zin in koffie.
Conclusie: ik spreek iedere dag wel met iemand af, is het niet met het vriendje, dan is het wel om koffie te drinken, te eten, of te studeren. Vaak meerdere mensen per dag.