oeh, die is mooi. Ik had het net gesubmit, maar misschien kan ik het nog unsubmitten...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
a signal of weakness on part of the government?
Offeh.
Overall, I hypothesize that rebels are more likely to fight peacekeepers when they have reason to assume that the presence of these peacekeepers is a governmental signal of weakness.
Persoonlijk hou ik nie zo van het woord 'overall', maar da's personal preference
Ze hebben ook kiwi'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga niet speciaal naar de cee doezend voor grapefruits. Vind naar 1 winkel gaan al ellendig genoeg.
En het is lekker.quote:A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels. Try adding half a grapefruit to a few of your meals such as breakfast, lunch and preworkout.
Nee. Eerst eens kijken of het de garage lukt de veel te dure reparatie op tijd af te ronden.quote:
dus! Misschien zit ik Maart volgend jaar wel een paar dagen in San Diego. Kijken of ze me willen hebben op de conferentie..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeh, die is mooi. Ik had het net gesubmit, maar misschien kan ik het nog unsubmitten...
ach, maar nu heb je die promotieplek al, dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef Mini. het volgende:
Damn, ben ik een paar uur weg, is er weer een heel topic vol! Zo kom ik nooit meer aan mijn scriptie toe!
Wel als je alleen de on-topic posts leest. Misschien moeten we een beetje minderen met de SC FCquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef Mini. het volgende:
Damn, ben ik een paar uur weg, is er weer een heel topic vol! Zo kom ik nooit meer aan mijn scriptie toe!
Hoe tof! Ik zal duimen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dus! Misschien zit ik Maart volgend jaar wel een paar dagen in San Diego. Kijken of ze me willen hebben op de conferentie..
quote:
somige unies betalen dat voor phd-studenten. Die van mij geven mij over de vijf jaar dat ik hier zit een budget van 1500 euro voor dat soort zaken. Ik ga proberen een beurs te vinden, wat mogelijk moet zijn. Dan bewaar ik die 1500 euro..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe tof! Ik zal duimen!
Wat ik nou nooit zo begrijp, moet je de kosten voor je vervoer zelf dokken of doet die host uni dat, of je eigen uni?![]()
Ahzo! Ja ik vroeg het me af, want het is zeker goed voor de ervaring enzo, maar het kan wel een flinke duit kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
somige unies betalen dat voor phd-studenten. Die van mij geven mij over de vijf jaar dat ik hier zit een budget van 1500 euro voor dat soort zaken. Ik ga proberen een beurs te vinden, wat mogelijk moet zijn. Dan bewaar ik die 1500 euro..
Voor heel veel dingen kun je beurzen vinden...
Whehe, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, maar nu heb je die promotieplek al, dus wat maakt het uit?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe gaat het trouwens met jouw eet- en sportplan? Je post er nooit meer over = het gaat goed?.
Wut?quote:
Omplannen op een wel-werkdag?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef Syrena het volgende:
Hm, andere werkplek plant een beoordelingsgesprek op een dag dat ik niet werk, en dan ook nog om 13.30 uur. Hele dag naar de maan
toon dat je assertief bent en vraag of het gesprek op een andere dag gepland kan wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef Syrena het volgende:
Hm, andere werkplek plant een beoordelingsgesprek op een dag dat ik niet werk, en dan ook nog om 13.30 uur. Hele dag naar de maan
Datte. Want je had al andere plannen op die dag. Doh!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
toon dat je assertief bent en vraag of het gesprek op een andere dag gepland kan worden
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Datte. Want je had al andere plannen op die dag. Doh!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Het plan om niet op een werkplek te zijn.
*boks*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik heb een hoge wreef en brede voorvoet, waardoor ik 99% van die leuke slippertjes en sandaaltjes niet eens inkom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw maakt er een sport van om telkens even naar buiten te gaan en dan weer nat op tafel te komen zitten.Know that while you sleep
Everything has changed
waar is je oranjegevoelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
Ik heb nog een ongedragen oranjeshirt liggen, cadeautje van werk
Ik vind het knap dat je het volhoudt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog goed, 7kg in 4 weken kwijt. Qua originaliteit wint het echter geen prijzen.
Lijstje is zowat elke dag zoiets:
O: Kwark
T: 1/2 grapefruit
T: Blikje tonijn + glas melk
L: Vis-mix en salade + glas melk
T: Blokjes kaas + 1/2 grapefruit
T: Kipfilet met paprika
T: Shake
S: kracht / cardio
T: Shake met carbs
D: Groene bonen met mager varkenslapje
T: Wodka met blokjes kaas en blikje tonijn
T: Kwark
Als het niet uitmaakt dat er een onleuke print opstaat van een slecht gestileerde leeuw ofzo, stop ik 'em wel in een grote envelop.quote:
Limburg wordt volgens mij gestraft voor het mooie weer van gisteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is knap! Hier schijnt de zon namelijk!
Hier ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is knap! Hier schijnt de zon namelijk!
Kan niet, tis met de Grote Baas. Misschien kan ik nog ruilen met iemand die vroeg moet.quote:
Blijkbaar bij een opruimwoedeactie als niet geschikt voor poetslap weggegooid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt dat er een onleuke print opstaat van een slecht gestileerde leeuw ofzo, stop ik 'em wel in een grote envelop.
ik denk dat het resultaat in de spiegel wel zorgt dat hij het volhoudt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het volhoudt!
En waar is de natte poes?.
Zat compensatie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, nou.......dan moet jij het gewoon niet van je voeten hebben! Je hebt zat compensatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of.... je moet de extra kilo's bedoelen. Ik til inderdaad genoeg compensatie met me mee![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kan niet, tis met de Grote Baas. Misschien kan ik nog ruilen met iemand die vroeg moet.
wat lief dat je 't aanbiedtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar bij een opruimwoedeactie als niet geschikt voor poetslap weggegooid.
Jij vond dat je toch juist geen platte kont had?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:07 schreef Mini. het volgende:
[..]Wat een cutie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw maakt er een sport van om telkens even naar buiten te gaan en dan weer nat op tafel te komen zitten.![]()
Mijn kat had gister een mol gevangen*Alsjeblieft baas
* .. Hij leefde trouwens nog!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Vergis je je met de F&F slowchat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een cutie!![]()
Mijn kat had gister een mol gevangen*Alsjeblieft baas
* .. Hij leefde trouwens nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |