*boksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heb ik met zomerschoenen. Hele lastige voeten![]()
Ben altijd zwaar jaloers op vrouwen met slippertjes/muiltjes/schattige hakjes/open-teen-schoenen/etc.
Nee, ze (de schoenen) gaan gewoon niet aan of het ziet niet uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
Wat versta je dan onder lastige voeten? Heb je dan pijn?
Breedte 39, lengte 40.5, lange tenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brede voeten![]()
Voor breedte moet ik veelal 39, voor lengte 38. Maarjaaa.
Hier het omgekeerde probleem. Ik kom er prima in, maar ik stap overal ook zó weer uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik heb een hoge wreef en brede voorvoet, waardoor ik 99% van die leuke slippertjes en sandaaltjes niet eens inkom.
ik geef je wel een cm of 2 van m'n hele voet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geef mij wat van jouw teenlengte, prettyplease?
Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geef je wel een cm of 2 van m'n hele voet...
veel te groot!
Oh, nou.......dan moet jij het gewoon niet van je voeten hebben! Je hebt zat compensatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ze (de schoenen) gaan gewoon niet aan of het ziet niet uit.
Ik heb (net als XM) een hoge wreef en een brede voorvoet, waardoor ik die schoentjes idd niet eens in kom. Daarnaast heb ik korte, dikke tenen (), dus als ik zo'n leuk muiltje of peeptoe pump aan krijg, dan vul ik het gat in 99% van alle gevallen niet (genoeg) op.
Eigenlijk heb ik gewoon dikke voetjes met korte teenstompjes
Ik eet al de hele week gewoon komkommer hoor. Livin' on the edge endezulks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om komkommer te kopen. Gewoon, om de telers een plezier te doen.
gewoon doen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het uit eten afgezegd (het dure, van de Dining With the Starsen nu moet ik me inhouden om niet alsnog Mr.Mo te trakteren op een lunch bij Le Marron
Thanks! 11 jaar is niet echt bijzonder en ik wil eigenlijk ook niet zoveel geld kwijt zijn, dus dit is wel primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet al de hele week gewoon komkommer hoor. Livin' on the edge endezulks.![]()
Ziet er leuk uit phaidra!! Die wandeling met high tea!
Ik ken het... maar soms moet je zoiets gewoon doen.. die centen regelen zichzelf vaak toch wel weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is wel echt heel duur dan weeren moet op m'n centen zitten de komende tijd
Rijke vent getrouwd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef progje het volgende:
[..]
Ik ken het... maar soms moet je zoiets gewoon doen.. die centen regelen zichzelf vaak toch wel weer
Ja, gek is dat he? Af en toe ben ik compleet blut en dan komt er ineens een extra opdracht binnen ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef progje het volgende:
[..]
Ik ken het... maar soms moet je zoiets gewoon doen.. die centen regelen zichzelf vaak toch wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |