Coco: faster than the speed of lightquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Verkeerde smiley?potver je was te snel! maar ik had het wel gezien hoor
Neehheee.... hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Erhm... ja... Dat noemen we 'gewone smilies'...
....
Ik zal je verdedigen tegen de avances van de MacV1z0Rs en je veilig terugbrengen bij Clan Martijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
V1z0R, voor jou mag het ook wel alleen MV zijn hoor![]()
(Maria: help! Ik doe het weer!)
Een leuk vrolijk jurkje of tuniekje met bloemen, eventueel met laarzen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ik lig dus nu al wakker.. Want WAT doe je aan naar de "Meet the Parents" ?
Netjes? Casual? Ik heb een leuk (kort) rokje, met een zwarte panty, laarzen en een casual shirtje? Of toch een jurkje wat iets netter is? Of gewoon een spijkerbroek met gympen?
Casual netjes! Leuk jurkje ofzo!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Netjes? Casual? Ik heb een leuk (kort) rokje, met een zwarte panty, laarzen en een casual shirtje? Of toch een jurkje wat iets netter is? Of gewoon een spijkerbroek met gympen?
Laarzen vind ik persoonlijk iets te herfstigs/winters. Maar jurkjes zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
\Nee, maar ik was vergeten dat ik ze al eerder had ontdekt en zonde dat ik het nooit gebruik, want ze zijn zo leuk!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Casual netjes! Leuk jurkje ofzo!
Wat wil je met je kleding tegen zijn ouders zeggen? Watvoor mensen zijn het denk je? "Ik ben een hot babe" is misschien niet het juiste voor een eerste ontmoeting.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, maar dat weet ik pas als ik ze heb ontmoetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Perruche het volgende:
Cali, ligt ook aan hoe die ouders zijn toch? Relaxte ouders > relaxte kleding. nette ouders > nette kleding. Etc. Wanneer ga je?
Ik ga denk ik voor het rokje dan.. bij de jurkjes heb ik nogal snel decollete (en het wordt warm, dus een vest erover is niet handig). Het rokje is wel kort, maar de legging eronder schijnt niet door, dus is niet sexy. Simpel shirtje erboven maakt het nog meer casual. Denk dat ik dat doequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wil je met je kleding tegen zijn ouders zeggen? Watvoor mensen zijn het denk je? "Ik ben een hot babe" is misschien niet het juiste voor een eerste ontmoeting.
Trek iets aan dat zegt "ik ben een goede vriendin voor jullie zoon" waarin jij je op je gemak voelt.
En het is helemaal goed gekomen. Toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik mijn ex-schoonouders voor het eerst ontmoette. Lange rok, blousje, parelketting. En daar stond ik toen bij een echte Rotterdamse familie ā la havenwerkers.
Nee.quote:
ik heb hun zoon verleid he, dat hoef ik niet met hen te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou gaan voor een leuk jurkje dat niet teveel verhult. Maar ze zijn vast onmiddellijk weg van je, wat je ook aantrekt
.
en nee, loveli, dit is niet een nieuwe poging om iemand voor de driehoeksverhouding binnen te halen
9292ov.nl ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb hun zoon verleid he, dat hoef ik niet met hen te doen![]()
Help: ik kan niet op de site van NS en nu kan ik niet checken hoe laat ik van huis moet voor mijn werk straks!
Nou ja, tis wel handig als je schoonouders je een beetje zien zitten, anders kan het nog wel eens ongezellig worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb hun zoon verleid he, dat hoef ik niet met hen te doen![]()
Help: ik kan niet op de site van NS en nu kan ik niet checken hoe laat ik van huis moet voor mijn werk straks!
Ik wil ook wel dat ze me leuk vinden, maar in nietsverhullende jurkjes aankomen, lijkt me daar niet de aangewezen weg naar toequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, tis wel handig als je schoonouders je een beetje zien zitten, anders kan het nog wel eens ongezellig worden.
Mijn ouders (en met name m'n moeder) vonden de keus van m'n zus maar niks. Het heeft jaren geduurd voor ze hem een beetje gingen accepteren. En toen ging 'ie vreemd.
Onthult.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou gaan voor een leuk jurkje dat niet teveel verhult. Maar ze zijn vast onmiddellijk weg van je, wat je ook aantrekt
.
en nee, loveli, dit is niet een nieuwe poging om iemand voor de driehoeksverhouding binnen te halen
Jahaaaah. Pff, al is de edit nog zo snelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dat ze me leuk vinden, maar in nietsverhullende jurkjes aankomen, lijkt me daar niet de aangewezen weg naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hahahahhaha ik vond het al zo;n vreemde suggestiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jahaaaah. Pff, al is de edit nog zo snel.
Weten we meteen hoe Vik gekleed gaat naar de ouders van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahahahhaha ik vond het al zo;n vreemde suggestie
dat grapte ik vandaag ook alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
(ik zeg altijd maar, die ring kan af)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:45 schreef MarMar het volgende:
Definitief plan D: broccoli, paprika, champignon, prei en meer van dat met kipblokjes (dus geen koe) en rijst
Lijkt me fijn dat je al wakker bent. Redelijke tijd daarvoor. Waar in Twente wonen het vriendje's ouders?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
V1z0R, voor jou mag het ook wel alleen MV zijn hoor![]()
(Maria: help! Ik doe het weer!)
Beware of the gereformeerden!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en cali, maar ik bedoelde van, je vriendje kan je toch wel een indicatie geven? Maar inderdaad het zijn ook maar mensen enzo, zolang ze niet gereformeerd ofzo zijn zal het wel loslopen
Tussen Dinkel en Reggequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijkt me fijn dat je al wakker bent. Redelijke tijd daarvoor. Waar in Twente wonen het vriendje's ouders?
Mijn ouders wonen ook in Twente!
Joh, we hebben altijd nog de bbqquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
't is dat ik zo degelijk ben...
Anders had ik in m'n auto richting het zuiden gereden!
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellen.
Disclaimer: ik ken niemand die gereformeerd is.
Shit nou moet ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, we hebben altijd nog de bbq![]()
Dus, in eerste instantie he, las ik rings-teken. Ik denk, wth is een rings-teken nu weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moet ik nou aan ringsteken denken i.c.m. hoepeloorbellen enzo.
Ik deel mezelf wel in aan de zwaardere kant, maar heb wel moeite om er echt een plek te vinden. Lagerfelds draag ik overigens niet naar de kerk. Als ik ga 'kerkshoppen' zet ik ook weleens een hoed op als de omgeving erom vraagt (hoewel dat al weer een tijd geleden is).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet van de zwarte-kousen-variant. Toch? (denkt aan de Lagerfelds...)
Bier, vlees en Cocoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, we hebben altijd nog de bbq![]()
Awwwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en voor jou maak ik een uitzondering. MVV
Ja hee, in mijn huis geen gevuns hoor. Het is geen pashokjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bier, vlees en Coco![]()
Maria kan jaloers op me wezen, zag zonet een familie hazen met 4 mini's lopen! (zijn dan geen wabses maar wel familie)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bier, vlees en Coco![]()
Maria kan jaloers op me wezen, zag zonet een familie hazen met 4 mini's lopen! (zijn dan geen wabses maar wel familie)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
!!!
*is idd jaloers*Zullen we de strijdbijl maar begraven wegens onze gedeelde liefde voor kleine donzige wezentjes en Coco?
Hoe zeker weet je dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellen.
Disclaimer: ik ken niemand die gereformeerd is.
en gewoon met de pot mee eten en niet miepen over dingen die je niet lust.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:39 schreef V1z0R het volgende:
Ze wonen in Twente? Gewoon goed stukje worst en een kratje Grolsch meenemen! Maakt dan niet uit of je in een jutezak aan komt draven.
Ik snapte hem ook nietquote:
Hoe kon ik die vergetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn schoenen die zo duur waren, dat ik ze post als ik de kans krijg:
[ afbeelding ]
Oh, wacht. Volgens mij hebben jullie allebei niet door wie de 'M' in dit verhaal moet invullen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Ja, mits er foto's worden genomen van die MVV
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hee, in mijn huis geen gevuns hoor. Het is geen pashokje.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de prijs van De schoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn schoenen die zo duur waren, dat ik ze post als ik de kans krijg:
[ afbeelding ]
Niet zo netjes dat dat blijkbaar onderling wordt doorverteld. Zou ik op z'n zachts gezegd niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef Syrena het volgende:
Komt mijn baas net binnen: "Moet jij me niet iets vertellen?"![]()
![]()
"Ja ik heb 21 juni sollicitatie jaJE EIGEN SCHULD" (dat laatste zei ik niet overigens
)
Ze waren 155 euro in de uitverkoop, studententijd, ik stond rood, paste ze om te weten dat ze me niet zouden passen, dat viel 'tegen', liep verstandig toch de winkel uit, maar bedacht me omdat ik een creditcard hadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de prijs van De schoenen
Dreams can come truequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wacht. Volgens mij hebben jullie allebei niet door wie de 'M' in dit verhaal moet invullen...
Of wil je foto's als aandenken?
Nope, maar te verwachten. De doorverteller is namelijk een directe collega van de collega die ook gesolliciteerd heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat dat blijkbaar onderling wordt doorverteld. Zou ik op z'n zachts gezegd niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze waren 155 euro in de uitverkoop, studententijd, ik stond rood, paste ze om te weten dat ze me niet zouden passen, dat viel 'tegen', liep verstandig toch de winkel uit, maar bedacht me omdat ik een creditcard had
Ik heb de afgelopen tijd pech daarmee in mijn jacht naar gympies - ik heb maat 38/39 en ze hebben steeds ķf 38 ķf 39 en dan past die me net nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Passen zodat ik weet dat het me toch niet past/staat. Dan verdwijnt het daarna uit mn hoofd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
wow, de boompjes die ik zo uit 't niets had getekend waren best goed! Niet helemaal foutloos, maar er is hoop!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef Jagärtrut het volgende:
nou, jouw boom is niet helemaal symetrisch, en de rechter onderkant is wel wat zielig!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Niet helemaal foutloos, maar er is hoop!
van mijn goede vrienden weet ik wel of enzo ja wat voor geloof ze aanhangen hoorquote:
Dat heb ik met zomerschoenen. Hele lastige voetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd pech daarmee in mijn jacht naar gympies - ik heb maat 38/39 en ze hebben steeds ķf 38 ķf 39 en dan past die me net nietEn ik had toffe adidasjes gezien maar dat bleken kindergympen te zijn die dus maar tot 37 gingen
Achjaaa mijn huidige gympen vallen nog niet volledig uit mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |