Coco: faster than the speed of lightquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Verkeerde smiley?potver je was te snel! maar ik had het wel gezien hoor
Neehheee.... hahaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Erhm... ja... Dat noemen we 'gewone smilies'...
....
Ik zal je verdedigen tegen de avances van de MacV1z0Rs en je veilig terugbrengen bij Clan Martijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
V1z0R, voor jou mag het ook wel alleen MV zijn hoor![]()
(Maria: help! Ik doe het weer!)
Een leuk vrolijk jurkje of tuniekje met bloemen, eventueel met laarzen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ik lig dus nu al wakker.. Want WAT doe je aan naar de "Meet the Parents" ?
Netjes? Casual? Ik heb een leuk (kort) rokje, met een zwarte panty, laarzen en een casual shirtje? Of toch een jurkje wat iets netter is? Of gewoon een spijkerbroek met gympen?
Casual netjes! Leuk jurkje ofzo!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Netjes? Casual? Ik heb een leuk (kort) rokje, met een zwarte panty, laarzen en een casual shirtje? Of toch een jurkje wat iets netter is? Of gewoon een spijkerbroek met gympen?
Laarzen vind ik persoonlijk iets te herfstigs/winters. Maar jurkjes zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
\Nee, maar ik was vergeten dat ik ze al eerder had ontdekt en zonde dat ik het nooit gebruik, want ze zijn zo leuk!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Casual netjes! Leuk jurkje ofzo!
Wat wil je met je kleding tegen zijn ouders zeggen? Watvoor mensen zijn het denk je? "Ik ben een hot babe" is misschien niet het juiste voor een eerste ontmoeting.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, maar dat weet ik pas als ik ze heb ontmoetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Perruche het volgende:
Cali, ligt ook aan hoe die ouders zijn toch? Relaxte ouders > relaxte kleding. nette ouders > nette kleding. Etc. Wanneer ga je?
Ik ga denk ik voor het rokje dan.. bij de jurkjes heb ik nogal snel decollete (en het wordt warm, dus een vest erover is niet handig). Het rokje is wel kort, maar de legging eronder schijnt niet door, dus is niet sexy. Simpel shirtje erboven maakt het nog meer casual. Denk dat ik dat doequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wil je met je kleding tegen zijn ouders zeggen? Watvoor mensen zijn het denk je? "Ik ben een hot babe" is misschien niet het juiste voor een eerste ontmoeting.
Trek iets aan dat zegt "ik ben een goede vriendin voor jullie zoon" waarin jij je op je gemak voelt.
En het is helemaal goed gekomen. Toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat ik mijn ex-schoonouders voor het eerst ontmoette. Lange rok, blousje, parelketting. En daar stond ik toen bij een echte Rotterdamse familie à la havenwerkers.
Nee.quote:
ik heb hun zoon verleid he, dat hoef ik niet met hen te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou gaan voor een leuk jurkje dat niet teveel verhult. Maar ze zijn vast onmiddellijk weg van je, wat je ook aantrekt
.
en nee, loveli, dit is niet een nieuwe poging om iemand voor de driehoeksverhouding binnen te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |