De plannen zijn er al een tijdje, even in de ijskast gezet want lijf ging verder achteruit en kan dat allemaal wel vraagtekens enzo en toen dacht ik iets als "vukkit we zijn er met een kinderwagen geweest er rijden overal scooters, dan kan ik er ook best crossen met een uit de kluiten gewassen scootmobielquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maken jullie serieus plannen om te emigreren naar Italie? Tof zeg!
Ik zou wel in Frankrijk willen wonen, met een kleine B&B om wat geld te verdienen, waar alleen tevreden gasten komen en waar ik kook met groenten uit eigen moestuin/dream on!
I've got your back babe! Niemand messes met mijn Mariaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou heb ik een vete met de clan van V1z0R-mansMea culpa, oids!
Ha'j moar mutten wet'n da'k de Dreintse vlagge onder mien noame heb stoan!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ha'j moar mutten wet'n da'k de Dreintse vlagge onder mien noame heb stoan!
En eentje met Twente-lovers!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woehoe, mocht ik ten strijde moeten trekken tegen de MacV1z0Rs van Drent dan heb ik iig mijn eigen Cocofacequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
I've got your back babe! Niemand messes met mijn Maria![]()
![]()
(Jammer dat het 'niemand' is en geen 'miemand', anders had ik alles m'en gehad)
Geldt dat ook voor Sjaapie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Om 23.30 pas, nog een paar uurtjes geduld aub.
*pakt superglue* I got your back!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
(ik zeg altijd maar, die ring kan af)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
I've got your back babe! Niemand messes met mijn Maria![]()
![]()
(Jammer dat het 'niemand' is en geen 'miemand', anders had ik alles m'en gehad)
Je suis du allochtoon, mijn inburgering is nie optimaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ha'j moar mutten wet'n da'k de Dreintse vlagge onder mien noame heb stoan!
quote:
Omg! Vik, dat was een geheimpjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, iets met een liefdesbaby, genaamd Yvonne.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou geen MVV willen eerlijk gezegd.Zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak dus nog kans
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Verkeerde smiley?quote:
Awwwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt superglue* I got your back!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Verkeerde smiley?potver je was te snel! maar ik had het wel gezien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |