Lijkt me fijn dat je al wakker bent. Redelijke tijd daarvoor. Waar in Twente wonen het vriendje's ouders?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ik lig dus nu al wakker.. Want WAT doe je aan naar de "Meet the Parents" ?
Netjes? Casual? Ik heb een leuk (kort) rokje, met een zwarte panty, laarzen en een casual shirtje? Of toch een jurkje wat iets netter is? Of gewoon een spijkerbroek met gympen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
V1z0R, voor jou mag het ook wel alleen MV zijn hoor![]()
(Maria: help! Ik doe het weer!)
Beware of the gereformeerden!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en cali, maar ik bedoelde van, je vriendje kan je toch wel een indicatie geven? Maar inderdaad het zijn ook maar mensen enzo, zolang ze niet gereformeerd ofzo zijn zal het wel loslopen
Tussen Dinkel en Reggequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijkt me fijn dat je al wakker bent. Redelijke tijd daarvoor. Waar in Twente wonen het vriendje's ouders?
Mijn ouders wonen ook in Twente!
Joh, we hebben altijd nog de bbqquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
't is dat ik zo degelijk ben...
Anders had ik in m'n auto richting het zuiden gereden!
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellen.
Disclaimer: ik ken niemand die gereformeerd is.
Shit nou moet ik welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, we hebben altijd nog de bbq![]()
Dus, in eerste instantie he, las ik rings-teken. Ik denk, wth is een rings-teken nu weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moet ik nou aan ringsteken denken i.c.m. hoepeloorbellen enzo.
Ik deel mezelf wel in aan de zwaardere kant, maar heb wel moeite om er echt een plek te vinden. Lagerfelds draag ik overigens niet naar de kerk. Als ik ga 'kerkshoppen' zet ik ook weleens een hoed op als de omgeving erom vraagt (hoewel dat al weer een tijd geleden is).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet van de zwarte-kousen-variant. Toch? (denkt aan de Lagerfelds...)
Bier, vlees en Cocoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, we hebben altijd nog de bbq![]()
Awwwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en voor jou maak ik een uitzondering. MVV
Ja hee, in mijn huis geen gevuns hoor. Het is geen pashokjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bier, vlees en Coco![]()
Maria kan jaloers op me wezen, zag zonet een familie hazen met 4 mini's lopen! (zijn dan geen wabses maar wel familie)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bier, vlees en Coco![]()
Maria kan jaloers op me wezen, zag zonet een familie hazen met 4 mini's lopen! (zijn dan geen wabses maar wel familie)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
!!!
*is idd jaloers*Zullen we de strijdbijl maar begraven wegens onze gedeelde liefde voor kleine donzige wezentjes en Coco?
Hoe zeker weet je dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja die hebben misschien andere eisen aan een schoondochter dan een havenwerker, kan ik me zo voorstellen.
Disclaimer: ik ken niemand die gereformeerd is.
en gewoon met de pot mee eten en niet miepen over dingen die je niet lust.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:39 schreef V1z0R het volgende:
Ze wonen in Twente? Gewoon goed stukje worst en een kratje Grolsch meenemen! Maakt dan niet uit of je in een jutezak aan komt draven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |