Hoe kon ik die vergetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn schoenen die zo duur waren, dat ik ze post als ik de kans krijg:
[ afbeelding ]
Oh, wacht. Volgens mij hebben jullie allebei niet door wie de 'M' in dit verhaal moet invullen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Ja, mits er foto's worden genomen van die MVV
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hee, in mijn huis geen gevuns hoor. Het is geen pashokje.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de prijs van De schoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn schoenen die zo duur waren, dat ik ze post als ik de kans krijg:
[ afbeelding ]
Niet zo netjes dat dat blijkbaar onderling wordt doorverteld. Zou ik op z'n zachts gezegd niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef Syrena het volgende:
Komt mijn baas net binnen: "Moet jij me niet iets vertellen?"![]()
![]()
"Ja ik heb 21 juni sollicitatie jaJE EIGEN SCHULD" (dat laatste zei ik niet overigens
)
Ze waren 155 euro in de uitverkoop, studententijd, ik stond rood, paste ze om te weten dat ze me niet zouden passen, dat viel 'tegen', liep verstandig toch de winkel uit, maar bedacht me omdat ik een creditcard hadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de prijs van De schoenen
Dreams can come truequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wacht. Volgens mij hebben jullie allebei niet door wie de 'M' in dit verhaal moet invullen...
Of wil je foto's als aandenken?
Nope, maar te verwachten. De doorverteller is namelijk een directe collega van de collega die ook gesolliciteerd heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet zo netjes dat dat blijkbaar onderling wordt doorverteld. Zou ik op z'n zachts gezegd niet blij mee zijn.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze waren 155 euro in de uitverkoop, studententijd, ik stond rood, paste ze om te weten dat ze me niet zouden passen, dat viel 'tegen', liep verstandig toch de winkel uit, maar bedacht me omdat ik een creditcard had
Ik heb de afgelopen tijd pech daarmee in mijn jacht naar gympies - ik heb maat 38/39 en ze hebben steeds ķf 38 ķf 39 en dan past die me net nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Passen zodat ik weet dat het me toch niet past/staat. Dan verdwijnt het daarna uit mn hoofd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
wow, de boompjes die ik zo uit 't niets had getekend waren best goed! Niet helemaal foutloos, maar er is hoop!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef Jagärtrut het volgende:
nou, jouw boom is niet helemaal symetrisch, en de rechter onderkant is wel wat zielig!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Niet helemaal foutloos, maar er is hoop!
van mijn goede vrienden weet ik wel of enzo ja wat voor geloof ze aanhangen hoorquote:
Dat heb ik met zomerschoenen. Hele lastige voetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd pech daarmee in mijn jacht naar gympies - ik heb maat 38/39 en ze hebben steeds ķf 38 ķf 39 en dan past die me net nietEn ik had toffe adidasjes gezien maar dat bleken kindergympen te zijn die dus maar tot 37 gingen
Achjaaa mijn huidige gympen vallen nog niet volledig uit mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |