Hou ook van jou schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De eerst keer was ie leuk, de tweede keer nóg leuker maar nu is ie kanker. Tyf op.
A real internet-G spinnin' on Fok! in this placequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De eerst keer was ie leuk, de tweede keer nóg leuker maar nu is ie kanker. Tyf op.
Maar... Waar haal je die foto's vandaan? Iemands social network pagina die je kent?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:43 schreef Editeur het volgende:
[..]
Maar... Waar haal je die foto's vandaan? Iemands social network pagina die je kent?
Die onderste is van een prima filmquote:
precious echte naam weet ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef Editeur het volgende:
[..]
Die onderste is van een prima filmHoe heette ze ook alweer?
Die wil je niet bij gewoon daglicht zien.quote:
Ik zit in behoorlijk dubio door haarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Die wil je niet bij gewoon daglicht zien.
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik zit in behoorlijk dubio door haarWeet niet precies wat ik er van moet vinden
Knip haar lichaam eraf zodat je alleen dr hoofd nog ziet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik zit in behoorlijk dubio door haarWeet niet precies wat ik er van moet vinden
Zij is wel lekker, alleen geen mooi foto...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:20 schreef Pipo1234 het volgende:
Nou hier word ik dus helemaal soppig van.
[ afbeelding ]
http://www.sylvanaplomp.nl/
Ik ken Mickey-Mo van het alien-verhaal. Datte?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef Grunge. het volgende:
Oh, hierover gesproken: die Daphne hè, van dat MikeyMo-topic, die dikke ginger met die losse foto's van die donkere jongen die haar vriend zou moeten zijn ernaast? Nou, ik kwam laatst toevallig op haar 'fotomodellensite' terecht en blijkbaar was het níet nep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Newbies zullen niet weten waar ik het over heb, maar een heleboel FOK!'kers ook wel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
Ook charming: mensen die zich voordoen als fotograaf.
[ afbeelding ]
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Met een fotocamera uit het stenen tijdperk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
Ook charming: mensen die zich voordoen als fotograaf.
[ afbeelding ]
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Er zijn dus ook echt vrouwen die hierop reageren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
"hoi hoi
Even fappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kreeg een paar mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral deze liplezer is mooi
[ afbeelding ]
Ja, dus is ze model.
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kreeg een paar mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral deze liplezer is mooi
[ afbeelding ]
Ja, dus is ze model.
Knelpunt aangekaart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:24 schreef Moira. het volgende:
Denken mensen echt dat dit er goed uit ziet ofzo?![]()
Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.quote:
Terrance & Philipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
(1e weg gehaald, tetten)
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 11:07:32 ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
25 jaar eerder had ik haar gedaan.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
De inteelt is very strong in this one.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tanden maken het afquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu kan ik niet meer. Verdomme ik jank alles bij elkaar van het lachenYour beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Nog ééntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu kan ik niet meer. Verdomme ik jank alles bij elkaar van het lachenWaar haal je die nou weer vandaan
![]()
tetten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef Joenes het volgende:
Fotograaf George Sont heeft nog wat meer pareltjes op zijn site staan.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kom op, dit moet toch haast wel een trol zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kom op, dit moet toch haast wel een trol zijn?Helaas niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htmquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben echt gefascineerd door haar. Ik blijf het zo'n bizar wijf vinden
Oh my.. Wist niet dat er ook nog bewegend beeld van haar wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htm
Ja, en kijk eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh my.. Wist niet dat er ook nog bewegend beeld van haar was
Die kerel ook echt 'misschien moet je een beetje uitkijken, er zijn altijd mensen die anders tegen je foto's aankijken'. HAHA! Subtielquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja, en kijk eenszelf ouders wisten niks van haar overleden 'vriendje'..
[ afbeelding ]
Ze gaat zelfs trouwen!
Nee haha maar daar was zo'n mega discussie over op Facebook (Body Modification Ezine Facebook), werd haar zelfs verteld dat ze haar foto niet meer moest postten omdat ze steeds voor een hoop gezeik aan het zorgen was daarmeequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze d'r tattoo zelf gezet?!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha maar daar was zo'n mega discussie over op Facebook (Body Modification Ezine Facebook), werd haar zelfs verteld dat ze haar foto niet meer moest postten omdat ze steeds voor een hoop gezeik aan het zorgen was daarmee![]()
En toch tot drie keer toe erop zetten en zeuren over het feit dat mensen haar tattoo zo lelijk vinden
volgens mij is ze minder-begaafd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mokkels het volgende:
[..]Wat een triest meisje. Dat ze dit zelf ook niet in ziet he.. Ik heb ooit eens halve naaktfoto's gezien. Dat ze in een bad ligt. Met-alleen-rozen-blaadjes....
Dat denk ik ook.. En sneu,... neuh dat niet maar vooral 'triest' dat ze het zelf niet in ziet. Want na 10000003043843 kut reacties heb je toch wel iets door van "Ik word en ben geen model"quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij is ze minder-begaafd.
Ik vind het vooral heel sneu.
ws. kan ze dat dus niet begrijpen,. en dat is wat er zo sneu aan is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. En sneu,... neuh dat niet maar vooral 'triest' dat ze het zelf niet in ziet. Want na 10000003043843 kut reacties heb je toch wel iets door van "Ik word en ben geen model"
Ze wordt door meerdere mensen steeds gewaarschuwd ('Cynthia zet die foto's nou niet op internet!'). Geloof me ik ben haar ook meerdere keren tegen gekomen bij de discussie's en ze wilt er ook niet erg veel aandoen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, nu hou ik op over haar!
Ik ben nu toch op een pagina gekomen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze heeft nog zoveel meer prachtfoto's
*nieuwsgierig*quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik ben nu toch op een pagina gekomen!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htm
Ik niet. Ook al is ze minder begaafd dan mag ze het toch zelf weten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Inderdaad... Volgens mij als je dit haar afpakt wordt ze nog veel labieler. Dit is als het ware haar enige uitlaatklep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze wordt door meerdere mensen steeds gewaarschuwd ('Cynthia zet die foto's nou niet op internet!'). Geloof me ik ben haar ook meerdere keren tegen gekomen bij de discussie's en ze wilt er ook niet erg veel aandoen..
Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forumquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo kloon? Ben hier voor het eerst (sinds 2 weken)
Thanks. Heb eerst 2 weken meegelezen, misschien helpt dat hahaquote:Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forum
Ik zat ook al een paar maanden op dit forum voordat ik me registreerde..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forum
Ik zat ook al te denken aan een eigen topicquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef MAHL het volgende:
Deze heldin verdient eigenlijk wel haar eigen topic. Hebben we eindelijk de nieuwe DitIsJan of Remco gevonden?
Aan het aanmakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan een eigen topicIk zeg doen
Topic is verwijderd. Joost mag weten waarom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
Linkje naar dat topic?
Maar gothic Cynthia is toch al een hype geweest? Of wil je dat voor de 2e keer weer 'herleven'?
Ah, waarschijnlijk omdat er al eens eerder over begonnen isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Topic is verwijderd. Joost mag weten waarom.
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, waarschijnlijk omdat er al eens eerder over begonnen is
Was dat dan niet dat FOK!kers achter allerlei persoonlijke gegevens kwamen en gingen lastigvallen enzo? Vreemd trouwens ook dat die linkjes naar facebook enzo niet verwijderd worden hier
hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoJa met die redenatie kun je wel het halve forum opdoeken hier. Denk gewoon dat één van de mods familie/vriend van haar is ofzo.
Vind het ook een beetje apart haha. Dit topic mag dan wel weer terwijl dit ook puur is om ze uit te lachenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoJa met die redenatie kun je wel het halve forum opdoeken hier. Denk gewoon dat één van de mods familie/vriend van haar is ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 02:45:02 ]
Ik doe het momenteel beidequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Dat probleem heb ik momenteel ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:52 schreef MAHL het volgende:
Godver ik ga slapen, anders maak ik het hele huis wakker met mijn gelach
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is misschien nog wel storenderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
Wat dacht je van de fotografen die het trots in hun portfolio stoppen.
Ik denk het ook, want die "modellen" zijn immers bij een "echte fotograaf" geweest en daarom zijn ze "model". Die lui maken nog slechtere foto's dan ik en ik maak alleen foto's voor de lol, niks professioneels aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel storender
Die laatste, wat een kneusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en kom gewoon meepraten, dan is het al 1 man minder doodquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is Popje ook model ?
En man wat is het dood op Retroforum laatste maanden..
Oke man binnenkort wat kiekjes plaatsen van mijn Amiga collectie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee en kom gewoon meepraten, dan is het al 1 man minder dood
Altijd goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke man binnenkort wat kiekjes plaatsen van mijn Amiga collectie.
Zo zag ik hem dus ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:46 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Haha alsof ze hard in haar tieten knijpt en er 3 liter melk uitspuit. Zeer flatteus
Wat is dat?quote:
Ik vermoed een man met een strandpakje aan en gelakte nagels die denkt dat "ze" model is, maar ik ben niet zekerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Geerd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best een mooie dame trouwens
Niet eens, mooie benen(al dan niet fotoshop) wat hout voor de deur lang haar,quote:
Vadsig lijf, jankogen, dikke poten, ik zie precies wat je bedoelt. Beetje Sanne Vogel type dit, je moet er maar van houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet eens, mooie benen(al dan niet fotoshop) wat hout voor de deur lang haar,
Nah zeg, zal dan wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vadsig lijf, jankogen, dikke poten, ik zie precies wat je bedoelt. Beetje Sanne Vogel type dit, je moet er maar van houden.
Dikke wenkbrauwen en te veel make up op die wangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meid is knettergek en hoort in een inrichting om haar tegen zichzelf te beschermen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Wauw, jullie zijn ook echt zielig als jullie Cynthia lastig gaan vallen. Ik vind het gewoon heel knap van haar dat ondanks al dat gepest wegens haar innerlijk, ze toch doet wat volgens haar juist is. Ik heb niets met het gothische sub-cultuur en wat daar ''in'' is, maar als zij 'industrial' wilt dansen, dan moet zij dat zelf weten. Dat zij zo veel negatief commentaar ontvangt, vind ik echt niet kunnen.
Ik heb nu alleen maar respect voor haar.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef Anshur het volgende:
[..]
Die meid is knettergek en hoort in een inrichting om haar tegen zichzelf te beschermen.
Ze zet de meest vreselijk genante foto's van zichzelf op het internet omdat ze denkt dat ze 'model' is. Iedereen lacht haar uit, maar mensen in haar omgeving en anderen die haar zielig vinden zeggen maar 'nee joh is leuk doe wat goed voelt' en zo gaat ze door. Als er een paar jaar iemand geleden was die haar gewoon flink wakker had geschud...quote:
Respect hebben voor haar is als respect hebben voor Zanger Rinus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Wauw, jullie zijn ook echt zielig als jullie Cynthia lastig gaan vallen. Ik vind het gewoon heel knap van haar dat ondanks al dat gepest wegens haar innerlijk, ze toch doet wat volgens haar juist is. Ik heb niets met het gothische sub-cultuur en wat daar ''in'' is, maar als zij 'industrial' wilt dansen, dan moet zij dat zelf weten. Dat zij zo veel negatief commentaar ontvangt, vind ik echt niet kunnen.
Ik heb nu alleen maar respect voor haar.
Ik vind het gewoon erg laag om iemand uit te lachen en/of voor alles uit te maken terwijl zij echter alleen die dingen doet om zichzelf blij te maken. Bij mij was er geen grijns te bekennen toen ik die foto's aan het bekijken was, of die video's. Waar gaan we toch heen met de wereld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Anshur het volgende:
[..]
Ze zet de meest vreselijk genante foto's van zichzelf op het internet omdat ze denkt dat ze 'model' is. Iedereen lacht haar uit, maar mensen in haar omgeving en anderen die haar zielig vinden zeggen maar 'nee joh is leuk doe wat goed voelt' en zo gaat ze door. Als er een paar jaar iemand geleden was die haar gewoon flink wakker had geschud...Maar nee.
Bij mij was er idd geen grijs te bekennen, eerder kotsneigingen. Sorry hoor, maar sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden en zij is er daar één van (net als vele anderen in dit topic trouwens)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg laag om iemand uit te lachen en/of voor alles uit te maken terwijl zij echter alleen die dingen doet om zichzelf blij te maken. Bij mij was er geen grijns te bekennen toen ik die foto's aan het bekijken was, of die video's. Waar gaan we toch heen met de wereld.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg laag om iemand uit te lachen en/of voor alles uit te maken terwijl zij echter alleen die dingen doet om zichzelf blij te maken. Bij mij was er geen grijns te bekennen toen ik die foto's aan het bekijken was, of die video's. Waar gaan we toch heen met de wereld.
Klopt. Maar dat is ze niet. En ze denkt wel dat ze Doutzen Kroes is. Dus moet ze gewoon even de waarheid horen (ja, ook al doet die pijn) om haar tegen zichzelf te beschermen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ja, en als dit Doutzen Kroes was geweest, had iedereen er rukkend bijgezeten.
Snap niet dat ze dat zicht zelf aandoet, een grote aandacht trekkerij anders zet je het ook niet online.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ja, en als dit Doutzen Kroes was geweest, had iedereen er rukkend bijgezeten.
mooie vingers ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Geerd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best een mooie dame trouwens
Vind wel meevallen, voor mij hoeft het allemaal niet zo strak en dunquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef very het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die worstenvingers dan op die mislukte nagellak
Er zit nog een hele wereld tussen strak en dun en dit hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind wel meevallen, voor mij hoeft het allemaal niet zo strak en dun
Zal dan wel ik vind er anders niks mis mee, geen hang kin, zoals ik al zei mooie benen dan wel of niet geshopt lang haar, ben zelf ook geen publieks trekker dusjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef very het volgende:
[..]
Er zit nog een hele wereld tussen strak en dun en dit hoor.
Ik wel. Ik ben kk lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal dan wel ik vind er anders niks mis mee, geen hang kin, zoals ik al zei mooie benen dan wel of niet geshopt lang haar, ben zelf ook geen publieks trekker dusjasoort zoekt soort zal het dan wel zijn
Terechten kick.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:20 schreef Opoefiets het volgende:
Ooooh, ik wist niet dat hier een heel topic van was![]()
Heel wat pareltjes!
Ach, het is wel professionele fotografie en alles. Jammer dat ze er zelf niet zo goed op staat.quote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is gewoon een foto, lijkt mij niet dat zij denkt een model te zijn.
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, het is wel professionele fotografie en alles. Jammer dat ze er zelf niet zo goed op staat.
Ik vind dat ze erop staat alsof ze auditie doet voor de jostiband.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.
Nee, niet echtquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke photoshop fail ook.
Je kan wel meer van die kansloze voorbeelden zien op thedirty.com
Je ziet duidelijk dat dat the dirty erin is geshopt.quote:
ja dat heb ik ook even gedacht, ik had je nog nooit gezien en opeens was je daar in het stonertopic en je postte mee alsof je hier al een jaar zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Heb eerst 2 weken meegelezen, misschien helpt dat haha
Ziet eruit als een downie.quote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Iwanius het volgende:
Zullen we tussen al deze wannabe modellen een echte van weleer posten?![]()
[ afbeelding ]
de helft van je buik tot onnatuurlijke proporties eraf shoppen vind jij wel meevallen?quote:
Je hebt poseren en poseren. Dit is niet echt overdreven verder. Het is niet dat ze probeert te laten zien wat voor mooi lichaam ze heeft of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:12 schreef Huahuahua het volgende:
[..]
Nee heeft ze professioneel laten maken door een bevriende fotograaf. Plus, ze poseert.
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef RadioSlut het volgende:
Wist niet dat dit topic weer in leven was gebracht
Na het eten maar eens op zoek gaan
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.quote:
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model benquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorDenk dat daar ook smakelijk om te lachen valt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, only one way to vind uit he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model ben
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 20:18:47 ]
Dat hele hoofd mag er wel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, ik weet het zeker mijnheer MAHL, ik ben geen model en ik zal er nooit eentje zijn. In mijn geval heeft het iets met eigenwaarde te maken, aangezien ik niet moeders mooiste ben.
Om heel dit topic goed te maken: Een vrouwke dat niet denkt dat ze model is, maar wel verdomdeis
[ afbeelding ]
Alleen jammer van haar wenkbrauwen
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Als jij dat liever hebt, ga je gang :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?
Ze heeft nog maar 2 relaties gehad geloof ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruiken
Ik liever helemaal niet, ik adviseer alleenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef RadioSlut het volgende:
Als jij dat liever hebt, ga je gang :p
[..]
Eentje met Amsterdam noord, en eentje met zuid?quote:Ze heeft nog maar 2 relaties gehad geloof ik...
Ik ben er al uit met mijn keuze (zonder zak over dr hoofd) dus je hoeft niet meer te adviserenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet, ik adviseer alleen
[..]
Eentje met Amsterdam noord, en eentje met zuid?
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wat zijn hollanders mooi zeg not. Het boergehalte spat van het scherm af
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.
Maar Doutzen is niet het gemiddelde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.
Dat lijkt mij eerder een Zigeuner dan een Nederlander.quote:
de dames die hier gepost worden ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar Doutzen is niet het gemiddelde.
Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
de dames die hier gepost worden ook niet.
Doutzen is gewoon normaal mooi, maar ook niet weer SUPER PRACHTIG. Ik heb veel mooier vrouwen gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Is dat MISS Holanda, met haar wint Nederland zeker de hoofdprijs. Is dat de Nederlandse Honey BOO BOOquote:
Je brengt het alsof wat jij zegt waarheid is. Maar het is gewoon echt persoonlijke smaak. Ik vind Doutzen dan weer een 9 en Do een 7 ofzo. Voor mij heeft Doutzen echt een gezicht die gevaarlijk dichtbij perfectie komt. Haar figuur is naar mijn smaak iets té afgetraind, maar verder heeft ook zij gewoon een goed lijf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Doutzen is gewoon normaal mooi, maar ook niet weer SUPER PRACHTIG. Ik heb veel mooier vrouwen gezien.
Ik vind dat iedereen overdrijft over Doutzen, ze is gewoon knap normaal. Dan vindt ik die zangeres DO veel mooier. Haar vindt ik echt knap, veeeeeeel mooier dan Doutzen.
Als ik DO zie, dat vindt ik echt een prachtige vrouw, zij heeft alles. Mooi gezicht, mooie ogen, mooi figuur dat noem ik pas een Topmodel.
De mooiste vrouwen zijn geen topmodel. Kijk maar naar Naomie Campel die is zooo Nep als het maar kan. Nep haar, nep neus, alles is nep. Haar vind ik echt 10 keer niks.
Die Naomie campel neukt iedereen om maar aan de top te komen lelijk wijf met een arrogantie van hier tot tokio.
Wie vindt jij mooier dan Doutzen of DO. Ik geef Doutzen een 6 en Do een dikke 9
Wat een aanbidding bah, perfectie wat lul je allemaal zeg. Ieder mens is perfect, jij ik iedereen. Perfectie wat versta jij onder perfectie eigelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je brengt het alsof wat jij zegt waarheid is. Maar het is gewoon echt persoonlijke smaak. Ik vind Doutzen dan weer een 9 en Do een 7 ofzo. Voor mij heeft Doutzen echt een gezicht die gevaarlijk dichtbij perfectie komt. Haar figuur is naar mijn smaak iets té afgetraind, maar verder heeft ook zij gewoon een goed lijf.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
Do vind ik echt een smerig uitziend wijf, beetje aan de dikkige kant (hier krijg ik gezeik meemaar zo zie ik het) en ze heeft een jankstem. Verschrikkelijk vind ik haar, zowel in doen en laten als in uiterlijk.
Mening van anderen niet kunnen waarderen/accepteren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een man haar vies vindt dat is hij 10000 procent homo, gek, of jaloers dat hij nooit zo'n mooie vrouw kan krijgen. Ik denk het laatste, veel succes Djkoelkast
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat een aanbidding bah, perfectie wat lul je allemaal zeg. Ieder mens is perfect, jij ik iedereen. Perfectie wat versta jij onder perfectie eigelijk.
Ik haat zulke mensen zo als jou die mensen aanbidden. Ik vind Do mooi maar ga niet zeggen oh ze neigt naar perfectie.
Weet je wie perfect is GOD. Iedereen is gelijk, geen enkel mens staat boven een ander mens. Perfectie BAHHH ik walg van die uitspraak ze neigt naar perfectie, heeft ze toevallig ook vleugels op haar rug.
Iemand zei ook eens dat het Arische ras het superieure ras is WAT EEN LULKOEK, ALLEEN GEKKEN ZEGGEN DAT IEDEREEN IS GELIJK.
En laat me raden je vindt jezelf zeker lelijk .
model du jourquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
Kreeg er nog een paar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef Mokkels het volgende:
Alles op deze pagina: http://gothiccynthiaaamodel.intropagina.nl/portfolio.html
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Slim van die fotograaf om haar kop te bedekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Wtf.. lijkt net of er een lijk op het strand ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's okay to be white
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Ha, deze kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
Zie net zo'n foto met games: 'Yes, models play videogames as well!' En die games: Harry Potter, het huis anubis en nog wat van de Laura-serie
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
Ja dat klopt ook niet... denk ik.. een heeeeel raar kind is het in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vond die verhalen over loverboys en haar overleden vriend al moeilijk te geloven, lees nu ook overal dat dat waarschijnlijk ook het geval is.
In die docu leken haar ouders wel lieve mensen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook niet... denk ik.. een heeeeel raar kind is het in ieder geval.
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een man haar vies vindt dat is hij 10000 procent homo, gek, of jaloers dat hij nooit zo'n mooie vrouw kan krijgen. Ik denk het laatste, veel succes Djkoelkast
Dat van haar ogen komt door de witte eyeliner die ze op heeft. Alleen chinezen horen dat eigelijk te gebruiken om hun ogen groter te laten lijken. Bij ehmm... 'blanke' mensen ziet het er heel raar uit. En ja haar lippen zien er heel raar uit, net of de fillers scheef zijn gezet. Rechts hangt namelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.
/care. Als je haar niet lekker vind, ben je homo, punt uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.
ik vind der niet lekker, zou der wel doen. ik ben zeker geen homo maar echt aantrekkelijk vind ik haar niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
/care. Als je haar niet lekker vind, ben je homo, punt uit.
Smaken verschillen, maar do niet lekker vinden kan toch bijna niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ik vind der niet lekker, zou der wel doen. ik ben zeker geen homo maar echt aantrekkelijk vind ik haar niet.
en als ik naar je UI kijk weet ik wel wie de homo hier is XD
die username heb ik echt al veel te lang XDquote:Op zondag 12 mei 2013 19:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar do niet lekker vinden kan toch bijna niet.
Al denk ik, nu ik je username zie, dat jij meer voor het type Gothiccynthia gaat?
Een ontwijkend antwoord. Ik weet genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
die username heb ik echt al veel te lang XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Een ontwijkend antwoord. Ik weet genoeg.MOET JE BLOCK?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nietquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef GekkePoes het volgende:
Maar die modellenwebsite garandeerd de privacy van de modellen, terwijl er overal de volledige naam, woonplaats en emailladres bij staat
Was er iets niet duidelijk aan wat ik tikte ? Het viel me op dat de gegevens er gewoon open naast die foto's staan. Dus als er vieze mannetjes zijn (of vrouwen) dan kunnen ze er gewoon even langs rijden. of op een valse manier een afspraak maken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was er iets niet duidelijk aan wat ik tikte ? Het viel me op dat de gegevens er gewoon open naast die foto's staan. Dus als er vieze mannetjes zijn (of vrouwen) dan kunnen ze er gewoon even langs rijden. of op een valse manier een afspraak maken.
Ik lees ook te snel door de posts heen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]mijn posts uitte mijn verwarring over de 'gegarandeerde privacy', niet over jouw post
Met een langequote:
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Een meisje uit mijn klas zei vandaag dat ze de foto technisch goed vond. En wat voor opleiding doe ik? Juist, fotografie. Ik moest eventjes huilen...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas zei vandaag dat ze de foto technisch goed vond. En wat voor opleiding doe ik? Juist, fotografie. Ik moest eventjes huilen...
Maar sowieso. Waarom zou je iemand zo op de foto willen zetten?! Als ze daar ligt lijkt ze net iemand die aangespoelt is (Nee, niet omdat ze op een walvis ljikt.. oke oke, toch wel maar dat bedoel ik niet).. Vanwege dat zand en hoe ze daar ligt. Ze lijkt gewoon dood..quote:
Misschien is dat juist wel het idee.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar sowieso. Waarom zou je iemand zo op de foto willen zetten?! Als ze daar ligt lijkt ze net iemand die aangespoelt is (Nee, niet omdat ze op een walvis ljikt.. oke oke, toch wel maar dat bedoel ik niet).. Vanwege dat zand en hoe ze daar ligt. Ze lijkt gewoon dood..
Dit inderdaad. Echt heel slecht. Dat doe ik met mijn telefoon en een zeekoe nog geiler.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.
Ik ken nog een rar die je ook niet wil zienquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Ja... weten jullie dat gothic cynthia een 'film' heeft gemaakt? Die nergens meer is te vinden?![]()
Ik heb nu screen shots onder m'n ogen gekregen.MIJN OGEN. Waarom ben ik zo nieuwsgierig en klik ik overal op?!
Nee dankje, ik heb al een trauma. Ik dacht eerst dat het een wortel was.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken nog een rar die je ook niet wil zien
Die gespleten haarpuntenquote:
Echt?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Ja... weten jullie dat gothic cynthia een 'film' heeft gemaakt? Die nergens meer is te vinden?![]()
Ik heb nu screen shots onder m'n ogen gekregen.MIJN OGEN. Waarom ben ik zo nieuwsgierig en klik ik overal op?!
Waar?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Kwam ze tegen in een gesprek op facebook dat ging over het belachelijk maken van Cynthia. Het gesprek is nu verwijderd maar ik heb ze opgeslagen in mijn "Nooit naar kijken maar wel opslaan voor het geval dat"-map.quote:
In mijn map dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben ook nieuwsgierig. En ik heb een sterke maag
Ja, daar hebben we niks aan hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Kwam ze tegen in een gesprek op facebook dat ging over het belachelijk maken van Cynthia. Het gesprek is nu verwijderd maar ik heb ze opgeslagen in mijn "Nooit naar kijken maar wel opslaan voor het geval dat"-map.
[..]
In mijn map dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |