Hou ook van jou schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De eerst keer was ie leuk, de tweede keer nóg leuker maar nu is ie kanker. Tyf op.
A real internet-G spinnin' on Fok! in this placequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De eerst keer was ie leuk, de tweede keer nóg leuker maar nu is ie kanker. Tyf op.
Maar... Waar haal je die foto's vandaan? Iemands social network pagina die je kent?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:43 schreef Editeur het volgende:
[..]
Maar... Waar haal je die foto's vandaan? Iemands social network pagina die je kent?
Die onderste is van een prima filmquote:
precious echte naam weet ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef Editeur het volgende:
[..]
Die onderste is van een prima filmHoe heette ze ook alweer?
Die wil je niet bij gewoon daglicht zien.quote:
Ik zit in behoorlijk dubio door haarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Die wil je niet bij gewoon daglicht zien.
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik zit in behoorlijk dubio door haarWeet niet precies wat ik er van moet vinden
Knip haar lichaam eraf zodat je alleen dr hoofd nog ziet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik zit in behoorlijk dubio door haarWeet niet precies wat ik er van moet vinden
Zij is wel lekker, alleen geen mooi foto...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:20 schreef Pipo1234 het volgende:
Nou hier word ik dus helemaal soppig van.
[ afbeelding ]
http://www.sylvanaplomp.nl/
Ik ken Mickey-Mo van het alien-verhaal. Datte?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef Grunge. het volgende:
Oh, hierover gesproken: die Daphne hè, van dat MikeyMo-topic, die dikke ginger met die losse foto's van die donkere jongen die haar vriend zou moeten zijn ernaast? Nou, ik kwam laatst toevallig op haar 'fotomodellensite' terecht en blijkbaar was het níet nep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Newbies zullen niet weten waar ik het over heb, maar een heleboel FOK!'kers ook wel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
Ook charming: mensen die zich voordoen als fotograaf.
[ afbeelding ]
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Met een fotocamera uit het stenen tijdperk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
Ook charming: mensen die zich voordoen als fotograaf.
[ afbeelding ]
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Er zijn dus ook echt vrouwen die hierop reageren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
"hoi hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |