Nee, niet echtquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke photoshop fail ook.
Je kan wel meer van die kansloze voorbeelden zien op thedirty.com
Je ziet duidelijk dat dat the dirty erin is geshopt.quote:
ja dat heb ik ook even gedacht, ik had je nog nooit gezien en opeens was je daar in het stonertopic en je postte mee alsof je hier al een jaar zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Heb eerst 2 weken meegelezen, misschien helpt dat haha
Ziet eruit als een downie.quote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Iwanius het volgende:
Zullen we tussen al deze wannabe modellen een echte van weleer posten?![]()
[ afbeelding ]
de helft van je buik tot onnatuurlijke proporties eraf shoppen vind jij wel meevallen?quote:
Je hebt poseren en poseren. Dit is niet echt overdreven verder. Het is niet dat ze probeert te laten zien wat voor mooi lichaam ze heeft of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:12 schreef Huahuahua het volgende:
[..]
Nee heeft ze professioneel laten maken door een bevriende fotograaf. Plus, ze poseert.
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef RadioSlut het volgende:
Wist niet dat dit topic weer in leven was gebracht
Na het eten maar eens op zoek gaan
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.quote:
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model benquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorDenk dat daar ook smakelijk om te lachen valt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, only one way to vind uit he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model ben
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 20:18:47 ]
Dat hele hoofd mag er wel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, ik weet het zeker mijnheer MAHL, ik ben geen model en ik zal er nooit eentje zijn. In mijn geval heeft het iets met eigenwaarde te maken, aangezien ik niet moeders mooiste ben.
Om heel dit topic goed te maken: Een vrouwke dat niet denkt dat ze model is, maar wel verdomdeis
[ afbeelding ]
Alleen jammer van haar wenkbrauwen
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Als jij dat liever hebt, ga je gang :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?
Ze heeft nog maar 2 relaties gehad geloof ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruiken
Ik liever helemaal niet, ik adviseer alleenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef RadioSlut het volgende:
Als jij dat liever hebt, ga je gang :p
[..]
Eentje met Amsterdam noord, en eentje met zuid?quote:Ze heeft nog maar 2 relaties gehad geloof ik...
Ik ben er al uit met mijn keuze (zonder zak over dr hoofd) dus je hoeft niet meer te adviserenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet, ik adviseer alleen
[..]
Eentje met Amsterdam noord, en eentje met zuid?
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:40 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wat zijn hollanders mooi zeg not. Het boergehalte spat van het scherm af
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.
Maar Doutzen is niet het gemiddelde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik Nederlandse vrouwen wél mooi. Je kan moeilijk beweren dat Doutzen lelijk is.
Dat lijkt mij eerder een Zigeuner dan een Nederlander.quote:
de dames die hier gepost worden ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar Doutzen is niet het gemiddelde.
Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
de dames die hier gepost worden ook niet.
Doutzen is gewoon normaal mooi, maar ook niet weer SUPER PRACHTIG. Ik heb veel mooier vrouwen gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Is dat MISS Holanda, met haar wint Nederland zeker de hoofdprijs. Is dat de Nederlandse Honey BOO BOOquote:
Je brengt het alsof wat jij zegt waarheid is. Maar het is gewoon echt persoonlijke smaak. Ik vind Doutzen dan weer een 9 en Do een 7 ofzo. Voor mij heeft Doutzen echt een gezicht die gevaarlijk dichtbij perfectie komt. Haar figuur is naar mijn smaak iets té afgetraind, maar verder heeft ook zij gewoon een goed lijf.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Doutzen is gewoon normaal mooi, maar ook niet weer SUPER PRACHTIG. Ik heb veel mooier vrouwen gezien.
Ik vind dat iedereen overdrijft over Doutzen, ze is gewoon knap normaal. Dan vindt ik die zangeres DO veel mooier. Haar vindt ik echt knap, veeeeeeel mooier dan Doutzen.
Als ik DO zie, dat vindt ik echt een prachtige vrouw, zij heeft alles. Mooi gezicht, mooie ogen, mooi figuur dat noem ik pas een Topmodel.
De mooiste vrouwen zijn geen topmodel. Kijk maar naar Naomie Campel die is zooo Nep als het maar kan. Nep haar, nep neus, alles is nep. Haar vind ik echt 10 keer niks.
Die Naomie campel neukt iedereen om maar aan de top te komen lelijk wijf met een arrogantie van hier tot tokio.
Wie vindt jij mooier dan Doutzen of DO. Ik geef Doutzen een 6 en Do een dikke 9
Wat een aanbidding bah, perfectie wat lul je allemaal zeg. Ieder mens is perfect, jij ik iedereen. Perfectie wat versta jij onder perfectie eigelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je brengt het alsof wat jij zegt waarheid is. Maar het is gewoon echt persoonlijke smaak. Ik vind Doutzen dan weer een 9 en Do een 7 ofzo. Voor mij heeft Doutzen echt een gezicht die gevaarlijk dichtbij perfectie komt. Haar figuur is naar mijn smaak iets té afgetraind, maar verder heeft ook zij gewoon een goed lijf.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
Do vind ik echt een smerig uitziend wijf, beetje aan de dikkige kant (hier krijg ik gezeik meemaar zo zie ik het) en ze heeft een jankstem. Verschrikkelijk vind ik haar, zowel in doen en laten als in uiterlijk.
Mening van anderen niet kunnen waarderen/accepteren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een man haar vies vindt dat is hij 10000 procent homo, gek, of jaloers dat hij nooit zo'n mooie vrouw kan krijgen. Ik denk het laatste, veel succes Djkoelkast
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat een aanbidding bah, perfectie wat lul je allemaal zeg. Ieder mens is perfect, jij ik iedereen. Perfectie wat versta jij onder perfectie eigelijk.
Ik haat zulke mensen zo als jou die mensen aanbidden. Ik vind Do mooi maar ga niet zeggen oh ze neigt naar perfectie.
Weet je wie perfect is GOD. Iedereen is gelijk, geen enkel mens staat boven een ander mens. Perfectie BAHHH ik walg van die uitspraak ze neigt naar perfectie, heeft ze toevallig ook vleugels op haar rug.
Iemand zei ook eens dat het Arische ras het superieure ras is WAT EEN LULKOEK, ALLEEN GEKKEN ZEGGEN DAT IEDEREEN IS GELIJK.
En laat me raden je vindt jezelf zeker lelijk .
model du jourquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
Kreeg er nog een paar:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef Mokkels het volgende:
Alles op deze pagina: http://gothiccynthiaaamodel.intropagina.nl/portfolio.html
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Slim van die fotograaf om haar kop te bedekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Wtf.. lijkt net of er een lijk op het strand ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's okay to be white
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Ha, deze kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef Ceviche het volgende:
Zie net zo'n foto met games: 'Yes, models play videogames as well!' En die games: Harry Potter, het huis anubis en nog wat van de Laura-serie
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
Ja dat klopt ook niet... denk ik.. een heeeeel raar kind is het in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vond die verhalen over loverboys en haar overleden vriend al moeilijk te geloven, lees nu ook overal dat dat waarschijnlijk ook het geval is.
In die docu leken haar ouders wel lieve mensen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:10 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook niet... denk ik.. een heeeeel raar kind is het in ieder geval.
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een man haar vies vindt dat is hij 10000 procent homo, gek, of jaloers dat hij nooit zo'n mooie vrouw kan krijgen. Ik denk het laatste, veel succes Djkoelkast
Dat van haar ogen komt door de witte eyeliner die ze op heeft. Alleen chinezen horen dat eigelijk te gebruiken om hun ogen groter te laten lijken. Bij ehmm... 'blanke' mensen ziet het er heel raar uit. En ja haar lippen zien er heel raar uit, net of de fillers scheef zijn gezet. Rechts hangt namelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.
/care. Als je haar niet lekker vind, ben je homo, punt uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
der rechter oog is raar. mannelijke kaaklijn. lippen zien er niet uit. ogen en wenkbrouwen zitten te ver van elkaar. ze kijkt uit der ogen alsof ze net door 10 man achter elkaar is doorgeblaft.
ik vind der niet lekker, zou der wel doen. ik ben zeker geen homo maar echt aantrekkelijk vind ik haar niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
/care. Als je haar niet lekker vind, ben je homo, punt uit.
Smaken verschillen, maar do niet lekker vinden kan toch bijna niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ik vind der niet lekker, zou der wel doen. ik ben zeker geen homo maar echt aantrekkelijk vind ik haar niet.
en als ik naar je UI kijk weet ik wel wie de homo hier is XD
die username heb ik echt al veel te lang XDquote:Op zondag 12 mei 2013 19:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar do niet lekker vinden kan toch bijna niet.
Al denk ik, nu ik je username zie, dat jij meer voor het type Gothiccynthia gaat?
Een ontwijkend antwoord. Ik weet genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:31 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
die username heb ik echt al veel te lang XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Een ontwijkend antwoord. Ik weet genoeg.MOET JE BLOCK?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nietquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef GekkePoes het volgende:
Maar die modellenwebsite garandeerd de privacy van de modellen, terwijl er overal de volledige naam, woonplaats en emailladres bij staat
Was er iets niet duidelijk aan wat ik tikte ? Het viel me op dat de gegevens er gewoon open naast die foto's staan. Dus als er vieze mannetjes zijn (of vrouwen) dan kunnen ze er gewoon even langs rijden. of op een valse manier een afspraak maken.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was er iets niet duidelijk aan wat ik tikte ? Het viel me op dat de gegevens er gewoon open naast die foto's staan. Dus als er vieze mannetjes zijn (of vrouwen) dan kunnen ze er gewoon even langs rijden. of op een valse manier een afspraak maken.
Ik lees ook te snel door de posts heen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]mijn posts uitte mijn verwarring over de 'gegarandeerde privacy', niet over jouw post
Met een langequote:
Maar dan vooral dit. In de spoiler. NSFW.Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Een meisje uit mijn klas zei vandaag dat ze de foto technisch goed vond. En wat voor opleiding doe ik? Juist, fotografie. Ik moest eventjes huilen...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas zei vandaag dat ze de foto technisch goed vond. En wat voor opleiding doe ik? Juist, fotografie. Ik moest eventjes huilen...
Maar sowieso. Waarom zou je iemand zo op de foto willen zetten?! Als ze daar ligt lijkt ze net iemand die aangespoelt is (Nee, niet omdat ze op een walvis ljikt.. oke oke, toch wel maar dat bedoel ik niet).. Vanwege dat zand en hoe ze daar ligt. Ze lijkt gewoon dood..quote:
Misschien is dat juist wel het idee.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar sowieso. Waarom zou je iemand zo op de foto willen zetten?! Als ze daar ligt lijkt ze net iemand die aangespoelt is (Nee, niet omdat ze op een walvis ljikt.. oke oke, toch wel maar dat bedoel ik niet).. Vanwege dat zand en hoe ze daar ligt. Ze lijkt gewoon dood..
Dit inderdaad. Echt heel slecht. Dat doe ik met mijn telefoon en een zeekoe nog geiler.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Niet eens vanwege Cynthia maar omdat de foto's technisch gezien niet eens aantrekkelijk zijn.
Ik ken nog een rar die je ook niet wil zienquote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Ja... weten jullie dat gothic cynthia een 'film' heeft gemaakt? Die nergens meer is te vinden?![]()
Ik heb nu screen shots onder m'n ogen gekregen.MIJN OGEN. Waarom ben ik zo nieuwsgierig en klik ik overal op?!
Nee dankje, ik heb al een trauma. Ik dacht eerst dat het een wortel was.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken nog een rar die je ook niet wil zien
Die gespleten haarpuntenquote:
Echt?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Ja... weten jullie dat gothic cynthia een 'film' heeft gemaakt? Die nergens meer is te vinden?![]()
Ik heb nu screen shots onder m'n ogen gekregen.MIJN OGEN. Waarom ben ik zo nieuwsgierig en klik ik overal op?!
Waar?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef Mokkels het volgende:
Kwam ze tegen in een gesprek op facebook dat ging over het belachelijk maken van Cynthia. Het gesprek is nu verwijderd maar ik heb ze opgeslagen in mijn "Nooit naar kijken maar wel opslaan voor het geval dat"-map.quote:
In mijn map dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben ook nieuwsgierig. En ik heb een sterke maag
Ja, daar hebben we niks aan hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Kwam ze tegen in een gesprek op facebook dat ging over het belachelijk maken van Cynthia. Het gesprek is nu verwijderd maar ik heb ze opgeslagen in mijn "Nooit naar kijken maar wel opslaan voor het geval dat"-map.
[..]
In mijn map dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |