goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, het is wel professionele fotografie en alles. Jammer dat ze er zelf niet zo goed op staat.
Ik vind dat ze erop staat alsof ze auditie doet voor de jostiband.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.
Nee, niet echtquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
goed, ik zal vast geen smaak hebben, want ik vind deze vrouw er bijzonder lief opstaan.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke photoshop fail ook.
Je kan wel meer van die kansloze voorbeelden zien op thedirty.com
Je ziet duidelijk dat dat the dirty erin is geshopt.quote:
ja dat heb ik ook even gedacht, ik had je nog nooit gezien en opeens was je daar in het stonertopic en je postte mee alsof je hier al een jaar zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Heb eerst 2 weken meegelezen, misschien helpt dat haha
Ziet eruit als een downie.quote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Iwanius het volgende:
Zullen we tussen al deze wannabe modellen een echte van weleer posten?![]()
[ afbeelding ]
de helft van je buik tot onnatuurlijke proporties eraf shoppen vind jij wel meevallen?quote:
Je hebt poseren en poseren. Dit is niet echt overdreven verder. Het is niet dat ze probeert te laten zien wat voor mooi lichaam ze heeft of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:12 schreef Huahuahua het volgende:
[..]
Nee heeft ze professioneel laten maken door een bevriende fotograaf. Plus, ze poseert.
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef RadioSlut het volgende:
Wist niet dat dit topic weer in leven was gebracht
Na het eten maar eens op zoek gaan
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.quote:
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model benquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je niets kunt vinden mag je ook wat foto's van jezelf plaatsen, hoorDenk dat daar ook smakelijk om te lachen valt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik had graag toegegeven dat het gephotoshopped was door mij en dus niet echt, maar helaas heeft het echt zo in de reclamecampagne gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, only one way to vind uit he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar valt zeker smakelijk om te lachen, maar ik denk niet dat ik een model ben
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 20:18:47 ]
Dat hele hoofd mag er wel afquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef RadioSlut het volgende:
Nee, ik weet het zeker mijnheer MAHL, ik ben geen model en ik zal er nooit eentje zijn. In mijn geval heeft het iets met eigenwaarde te maken, aangezien ik niet moeders mooiste ben.
Om heel dit topic goed te maken: Een vrouwke dat niet denkt dat ze model is, maar wel verdomdeis
[ afbeelding ]
Alleen jammer van haar wenkbrauwen
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind haar best geefbaar eigenlijk.
Als jij dat liever hebt, ga je gang :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
lichaam mag er wel zijn, dus een zak over de kop dan maar?
Ze heeft nog maar 2 relaties gehad geloof ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Denk dat als je daar een meter of drie vanaf staat je de SOA's al kunt ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |