Met een fotocamera uit het stenen tijdperk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
Ook charming: mensen die zich voordoen als fotograaf.
[ afbeelding ]
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Er zijn dus ook echt vrouwen die hierop reageren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef AppleAchievements het volgende:
"hoi hoi
hierbij ben ik dus opzoek na vrouwen of meiden die dus in uitdagende en lingerie durven te poseren.ben je een onervaren of beginnend model en wil jij model worden of zijn. of gewoon voor de fun om eens te kijken of het wat isa foto,s van je zelf. waarbij je in uitdagende kleding dus rokjes en topjes en jurkjes poseer. dan is dit je kans omdat op een eerlijke en veilige manier te doen.ik ben een eerlijke en zeer betrouwbare amatuerfotograaf met veel ervaring in verschillende soorten shoot,s. ik ben in bezit van een kjleine studio aan huis. maar werk oook heel veel op locatie of bij het model thuis. dat in goed overleg samen. verder de foto,s krijg je netjes allemaal ombewerkt op cd. dus spreek jou dit aan en ben jij die meid met lef en druf jij iets anders neer tezetten dan die standaart saaie fachion shoot,s. dan hoor ik graag je wensen en je vragen of idee,en. kwa zo shoot dus ervaring niet nodig alleen spontane en leuke inzet.ik hoor bij intresse graag meer info over jou zelf
PS alleen reageren als je echt wil en eerlijk ben. dus geen fakers. ik wacht op je reactie en antwoord je snel terug. groetjes chris"
Even fappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kreeg een paar mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral deze liplezer is mooi
[ afbeelding ]
Ja, dus is ze model.
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kreeg een paar mooie doorgestuurd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral deze liplezer is mooi
[ afbeelding ]
Ja, dus is ze model.
Knelpunt aangekaart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:24 schreef Moira. het volgende:
Denken mensen echt dat dit er goed uit ziet ofzo?![]()
Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.quote:
Terrance & Philipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
(1e weg gehaald, tetten)
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 11:07:32 ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
25 jaar eerder had ik haar gedaan.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |