Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.quote:
Terrance & Philipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze een bosbrand heeft geprobeerd te doven met een schroevendraaier in haar mond.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
(1e weg gehaald, tetten)
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 11:07:32 ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
25 jaar eerder had ik haar gedaan.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e kan wel maar toch
De inteelt is very strong in this one.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tanden maken het afquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu kan ik niet meer. Verdomme ik jank alles bij elkaar van het lachenYour beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Nog ééntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu kan ik niet meer. Verdomme ik jank alles bij elkaar van het lachenWaar haal je die nou weer vandaan
![]()
tetten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef Joenes het volgende:
Fotograaf George Sont heeft nog wat meer pareltjes op zijn site staan.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kom op, dit moet toch haast wel een trol zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kom op, dit moet toch haast wel een trol zijn?Helaas niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htmquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben echt gefascineerd door haar. Ik blijf het zo'n bizar wijf vinden
Oh my.. Wist niet dat er ook nog bewegend beeld van haar wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htm
Ja, en kijk eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh my.. Wist niet dat er ook nog bewegend beeld van haar was
Die kerel ook echt 'misschien moet je een beetje uitkijken, er zijn altijd mensen die anders tegen je foto's aankijken'. HAHA! Subtielquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja, en kijk eenszelf ouders wisten niks van haar overleden 'vriendje'..
[ afbeelding ]
Ze gaat zelfs trouwen!
Nee haha maar daar was zo'n mega discussie over op Facebook (Body Modification Ezine Facebook), werd haar zelfs verteld dat ze haar foto niet meer moest postten omdat ze steeds voor een hoop gezeik aan het zorgen was daarmeequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze d'r tattoo zelf gezet?!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha maar daar was zo'n mega discussie over op Facebook (Body Modification Ezine Facebook), werd haar zelfs verteld dat ze haar foto niet meer moest postten omdat ze steeds voor een hoop gezeik aan het zorgen was daarmee![]()
En toch tot drie keer toe erop zetten en zeuren over het feit dat mensen haar tattoo zo lelijk vinden
volgens mij is ze minder-begaafd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mokkels het volgende:
[..]Wat een triest meisje. Dat ze dit zelf ook niet in ziet he.. Ik heb ooit eens halve naaktfoto's gezien. Dat ze in een bad ligt. Met-alleen-rozen-blaadjes....
Dat denk ik ook.. En sneu,... neuh dat niet maar vooral 'triest' dat ze het zelf niet in ziet. Want na 10000003043843 kut reacties heb je toch wel iets door van "Ik word en ben geen model"quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij is ze minder-begaafd.
Ik vind het vooral heel sneu.
ws. kan ze dat dus niet begrijpen,. en dat is wat er zo sneu aan is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. En sneu,... neuh dat niet maar vooral 'triest' dat ze het zelf niet in ziet. Want na 10000003043843 kut reacties heb je toch wel iets door van "Ik word en ben geen model"
Ze wordt door meerdere mensen steeds gewaarschuwd ('Cynthia zet die foto's nou niet op internet!'). Geloof me ik ben haar ook meerdere keren tegen gekomen bij de discussie's en ze wilt er ook niet erg veel aandoen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, nu hou ik op over haar!
Ik ben nu toch op een pagina gekomen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze heeft nog zoveel meer prachtfoto's
*nieuwsgierig*quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik ben nu toch op een pagina gekomen!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htm
Ik niet. Ook al is ze minder begaafd dan mag ze het toch zelf weten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Inderdaad... Volgens mij als je dit haar afpakt wordt ze nog veel labieler. Dit is als het ware haar enige uitlaatklep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze wordt door meerdere mensen steeds gewaarschuwd ('Cynthia zet die foto's nou niet op internet!'). Geloof me ik ben haar ook meerdere keren tegen gekomen bij de discussie's en ze wilt er ook niet erg veel aandoen..
Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forumquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo kloon? Ben hier voor het eerst (sinds 2 weken)
Thanks. Heb eerst 2 weken meegelezen, misschien helpt dat hahaquote:Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forum
Ik zat ook al een paar maanden op dit forum voordat ik me registreerde..quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm gezien je er nog maar net bent en zo te zien al redelijk je weg weet op het forum
Ik zat ook al te denken aan een eigen topicquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef MAHL het volgende:
Deze heldin verdient eigenlijk wel haar eigen topic. Hebben we eindelijk de nieuwe DitIsJan of Remco gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |