Die laatste, wat een kneusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en kom gewoon meepraten, dan is het al 1 man minder doodquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is Popje ook model ?
En man wat is het dood op Retroforum laatste maanden..
Oke man binnenkort wat kiekjes plaatsen van mijn Amiga collectie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee en kom gewoon meepraten, dan is het al 1 man minder dood
Altijd goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke man binnenkort wat kiekjes plaatsen van mijn Amiga collectie.
Zo zag ik hem dus ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:46 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Haha alsof ze hard in haar tieten knijpt en er 3 liter melk uitspuit. Zeer flatteus
Wat is dat?quote:
Ik vermoed een man met een strandpakje aan en gelakte nagels die denkt dat "ze" model is, maar ik ben niet zekerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Geerd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best een mooie dame trouwens
Niet eens, mooie benen(al dan niet fotoshop) wat hout voor de deur lang haar,quote:
Vadsig lijf, jankogen, dikke poten, ik zie precies wat je bedoelt. Beetje Sanne Vogel type dit, je moet er maar van houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet eens, mooie benen(al dan niet fotoshop) wat hout voor de deur lang haar,
Nah zeg, zal dan wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vadsig lijf, jankogen, dikke poten, ik zie precies wat je bedoelt. Beetje Sanne Vogel type dit, je moet er maar van houden.
Dikke wenkbrauwen en te veel make up op die wangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |