Aan het aanmakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken aan een eigen topicIk zeg doen
Topic is verwijderd. Joost mag weten waarom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
Linkje naar dat topic?
Maar gothic Cynthia is toch al een hype geweest? Of wil je dat voor de 2e keer weer 'herleven'?
Ah, waarschijnlijk omdat er al eens eerder over begonnen isquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Topic is verwijderd. Joost mag weten waarom.
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, waarschijnlijk omdat er al eens eerder over begonnen is
Was dat dan niet dat FOK!kers achter allerlei persoonlijke gegevens kwamen en gingen lastigvallen enzo? Vreemd trouwens ook dat die linkjes naar facebook enzo niet verwijderd worden hier
hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoJa met die redenatie kun je wel het halve forum opdoeken hier. Denk gewoon dat één van de mods familie/vriend van haar is ofzo.
Vind het ook een beetje apart haha. Dit topic mag dan wel weer terwijl dit ook puur is om ze uit te lachenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, iets met posten van foto's puur om haar uit te lachen ofzoJa met die redenatie kun je wel het halve forum opdoeken hier. Denk gewoon dat één van de mods familie/vriend van haar is ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 02:45:02 ]
Ik doe het momenteel beidequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Dat probleem heb ik momenteel ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:52 schreef MAHL het volgende:
Godver ik ga slapen, anders maak ik het hele huis wakker met mijn gelach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |