quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hoe bedoel je mooier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Nogmaals, wat vinden jullie er van? En hoe kan ik m nog mooier maken, zodat ik op shows prijzen kan winnen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
paarsblauwe xenon look lampies? blauwe LED kentekenplaatverlichting? stroboshit in de koplampen? undercar LED tubes?
Laat er een olifant overheen lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Nogmaals, wat vinden jullie er van? En hoe kan ik m nog mooier maken, zodat ik op shows prijzen kan winnen?
Met een beetje flex-skills past allesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaan er ook grote voorbumpers die je in combinatie met een bullbar kunt gebruiken?
jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Barcaconia het volgende:
Gosliga, die naam ken ik ergens van.... Is dat dat bedrijf dat zo goed bekend staat met tectyleren enzo?
Ik las sex-skillsquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een beetje flex-skills past alles
Jaaaaaaaaaja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kaboutertjes hebben het gedaan, ik niet!
is hier om de hoek, kom je thee drinken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Barcaconia het volgende:
Daar moet ik binnenkort eigenlijk nog zijn.
het kan zijn dat ik die foto per ongeluk richting de plint heb laten vallen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaja!
En wie heeft dat kaboutertje op de hoogte gesteld van het bestaan van dat plaatje, hmm?
Ja. Ook jij over de knie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het kan zijn dat ik die foto per ongeluk richting de plint heb laten vallen...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ook jij over de knie.
Reminds me; Densmee, waar blijf je?
Als ik er naartoe ga kom ik thee drinken. Of koffie, als je die ook hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is hier om de hoek, kom je thee drinken?
moet ik ff kijken of ik dat heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik er naartoe ga kom ik thee drinken. Of koffie, als je die ook hebt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ik laat het je op tijd weten.quote:
Sorry, die heb ik nietquote:
Zoiets hoorde ik al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Velgen voor misschien eens goed laten oppoetsen/re-stylen? Achterbumer vervangen voor een iets minder lelijk exemplaar. Reflector op de voorbumper weghalen en misschien iets van witte of oranje "stripes" eroverheen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe bedoel je? Kan je misschien even een voorbeeld in paint maken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Velgen voor misschien eens goed laten oppoetsen/re-stylen? Achterbumer vervangen voor een iets minder lelijk exemplaar. Reflector op de voorbumper weghalen en misschien iets van witte of oranje "stripes" eroverheen?
Ik snap het ook niet echt, een paint zou het wel ophelderen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kan je misschien even een voorbeeld in paint maken ofzo?
Fatsoeneer hem dan wel een beetje, lijkt wel of dit een soort noodoplossing is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind die ratlook achterbumper juist erg gaaf...
Daar heeft RB wel gelijk in, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Fatsoeneer hem dan wel een beetje, lijkt wel of dit een soort noodoplossing is.
Advies: kom niet met dat ding in de buurt van mijn Saab/BX want ik vrees dat ik dan de neiging om in topgear-test-stijl te parkeren niet kan onderdrukken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Klopt, het is nog erger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nou nou, heren/dames.. Zó erg is het nou ook weer niet. [ afbeelding ]
puik plan, eerst ff naar de zaakquote:
Ik gok dat een of andere prutser hem heeft geopend zonder de 'open nieuw deel' knop te gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:15 schreef Duvel het volgende:
Mogge. Waarom staat dit topic niet automatisch in m'n AT?
klopt, maar ik had m wel gekoppeld.. dacht ik...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gok dat een of andere prutser hem heeft geopend zonder de 'open nieuw deel' knop te gebruiken
Geen idee hoe ik dat mobiel kan fiksen, dus komt vanavond wel
Standaard schaften op de Markt in Huissen
Wat had je gehoopt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
en beetje jammer, die reacties op de cordoba
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef Dangel het volgende:
en beetje jammer, die reacties op de cordoba
Niet zonder de matchende voorbumper. Zit er al aftermarket xenon in?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.
NAWS. Big bottles. Two!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot die tijd dopen we hem de Cordobahquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.
mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
halfords plakletter H stond serieus al in de planningquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot die tijd dopen we hem de Cordobah
wipkip?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
WIPCIP.
Maar goed; ik ben vergeten de was naar binnen te halen vanochtend![]()
.
maar ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
WIPCIP.
Maar goed; ik ben vergeten de was naar binnen te halen vanochtend![]()
.
Ik heb nog een Philips Air Fryer in de aanbiedingquote:
Niet echt, nieuw in doos, maar kom er niet van afquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je.
Check 2cv trouwens ff gedist worden op FB.
O, dan is het goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
halfords plakletter H stond serieus al in de planning
Ik ken wel mensen die helemaal gek worden als ze dit zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Dingest het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/vw-camper-busje-tent
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind hem stoer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Dingest het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/vw-camper-busje-tent
[ afbeelding ]
Helemaal geen slecht idee, met een beetje aandacht valt er best iets van die Cordoba te maken hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, ik en mijn paintkunsten. Nou daar gaat die dan:
[ afbeelding ]
En die velgen spreekt voor zich toch?
gebakken aardappeltjes met hamburgersquote:
deze heeft geen ratlook bumpersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht idee, met een beetje aandacht valt er best iets van die Cordoba te maken hoor.
[ afbeelding ]
Ik zeg; DOEN!
Zal er zo ff naar kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je.
Check 2cv trouwens ff gedist worden op FB.
Ok, maar dan wel een broodje hamburger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met hamburgersvla met banaan, hagelmix en slagroom toe
Worden het na een paar maand vanzelf wel.quote:
Ik ken een hele hoop studenten die anti-kraak wonen in Groningen, dus het bestaat nog zeker wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wow, bestaat dat anti-kraak wonen nog dan?
Zou toch overbodig moeten zijn geworden nu kraken al een tijdje verboden is?
jammer hoor, zulks een mooie auto.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
cordoba gaat niet door, hij wil m alleen zonder APK verkopen
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Het blijft natuurlijk een dilemma, enerzijds moet je zelf weten wat je met je eigendom doet, anderzijds heb je het recht op huisvesting. De boete is naar mijn mening een mooiere oplossing dan kraken gedogen
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jammer hoor, zulks een mooie auto.
Zo denk ik er dus ook over. En ik hoop voor krakers dat ze nooit eens een pand van mij bezettenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.
Wel jammer dat het niet goed is gekomen. Er zijn echter meer auto'squote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijken
En trouwens, alsof ik dat gare hok uit de OP zou kopengister proefrit gedaan in http://auto.marktplaats.n(...)doba-1-4-clx-e2.html
Check.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met hamburgersvla met banaan, hagelmix en slagroom toe
haha, geniaal!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Check.
[ afbeelding ]
Bedankt. Het was lekker.
bami met satéquote:
Perenijsjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die nog ff halen dan. morgen perenijsje als toetje trouwens.
mihoen nemenquote:
Die dakjes zitten erg goed in elkaar en kunnen wel wat hebben, in het ergste geval kan je zelf een ander (gebruikt) exemplaar monteren. Is niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet goed is gekomen. Er zijn echter meer auto's
/edit
Als het je puur om goedkoop vervoer is, is misschien dit wel een optie:
Mazda 121, 1992, 1300cc ~ ¤399 met nieuwe APK. Wegenbelasting is maar ¤17 per maand!
http://voorraad.wheelerde(...)details/?sid=3140629
[ afbeelding ]
Laat maar, zie net dat dat dak niet helemaal tof meer is.
had m gezien, 121 van die generatie is geen optie voor mequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die dakjes zitten erg goed in elkaar en kunnen wel wat hebben, in het ergste geval kan je zelf een ander (gebruikt) exemplaar monteren. Is niet zo heel moeilijkIk denk alleen dat Alex plezier van dit ding zou hebben tot het moment dat de bodem eronder weg is gerot, voor dat bedrag kan het niet veel soeps zijn
iets wat niet lekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef Paladijn het volgende:
Ik vraag me wel af welke auto hier nu nog wel een optie is Lexxx, zoveel soeps ga je niet kopen voor 500 euro
Waarschijnlijk zou je ook een half jaar verder zijn tegen de tijd dat je een goed exemplaar gevonden hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had m gezien, 121 van die generatie is geen optie voor me
Alfa 155 1.7 8v, valt binnen budget en redelijk hufterproof met distributieketting i.p.v. riem.quote:
gister de dameuit Stiensvan de 155 club tegen gekomen (witte 155, vriendinvan die zwaret stickeraar), daarna ff via twitter gekletst, ze zag me nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa 155 1.7 8v, valt binnen budget en redelijk hufterproof met distributieketting i.p.v. riem.
Dikke kans dat er dan iets GRONDIG mis is met dat ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
cordoba gaat niet door, hij wil m alleen zonder APK verkopen
In alle eerlijkheid: dat ziet er beter uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijken
En trouwens, alsof ik dat gare hok uit de OP zou kopengister proefrit gedaan in http://auto.marktplaats.n(...)doba-1-4-clx-e2.html
Idd tof filmpje, prachtvogel ook.quote:
Even een snel testje in 240fps, dit is het binnenwerk van een Omega Seamaster 600.quote:
Klopt, dat is gewoon iemand geweest die de tuin is ingerend om eens te proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Anne het volgende:
Dat miniatuur effect is best grappig!
Ik moet wel zeggen dat bij dat macro de boel wel onrustig oogt.
Zal wel komen ook doordat er geen statief is gebruikt..
Pardon?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Echt een aanrader hoor. Makkelijk voor de beginner, maar lang te gebruiken door zijn vele (instel)mogelijkheden.
Dus als je na een jaar (of 2?) al redelijk gevorderd raakt, hoer je niet meteen een andere camera te kopen omdat de tegen
de limieten van deze aanloopt. Wel knap hoe ze dat hebben gekombineerd. Als je niets van camera's weet, kan je
deze meteen out-of-the-box gebruiken en als je een 'gevorderde' bent sta je nog versteld van de mogelijkheden ervan.
Voor een foto toch niet per se? Heb ik in ieder geval nooit gedaan. Voordat ik dat statief gepakt heb, is hetgeen wat ik op de foto wilde hebben alweer weg me dunktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt, dat is gewoon iemand geweest die de tuin is ingerend om eens te proberen.
Een statief is voor macro-opnames (foto of video) echt een must, met élke camera.
das 5 eulo extlaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Anne het volgende:
Het wordt geen bami. Het wordt mihoen (), nasi met bami en babi pangang
En ja. Kant en klaar.
Ik ben bekaf en heb geen zin om te koken. Punt.
MAAR HET IS GODVERDOMME WEL WEEKEND![]()
! UITSLAPEN!!!!!!!
Oequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
We hadden het over perenijsjes, Arneaux.
Verstandig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
net een cordoba bekeken, weeral. weeral zonder apk. weeral word t m neit
ah meneer heeft iets te vierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
Bier bier bier bier, champagne, wijn wijn wijn.
Tot morgen.
Waarom wil je een Seat Cordoba ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
net een cordoba bekeken, weeral. weeral zonder apk. weeral word t m neit
Olie wat nog maar en week op je motorblok ligt is makkelijker te verwijderen dan wanneer het 80 jaar de tijd heeft gehad om in te kankeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef Dingest het volgende:
Pff, 'even' het motorblok een beetje reinigen en wat delen spuiten duurt wat langer dan ik gedacht had. Ben er nu al 2 dagen mee bezig en het is nog niet klaar. Zal je zien dat ik straks wat verpruts en is al dat opleuken voor niets geweest
Na 35 jaar zit het ook al goed vastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef 2cv het volgende:
Olie wat nog maar en week op je motorblok ligt is makkelijker te verwijderen dan wanneer het 80 jaar de tijd heeft gehad om in te kankeren.
Nee, dat is niet alles. Maar ik wil de rest niet eens opnoemen, dan raak ik depressief.quote:
Alles is beter dan geen autoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is niet alles. Maar ik wil de rest niet eens opnoemen, dan raak ik depressief.
En het is geen citroën hey!
Niks dus, reed een 75 tot die werd gestolen, toen de Volvo van mn moeder in bruikleen gekregen. Hier in Dublin woon ik 10min van mn werk en 15min van de bars en winkels, dus ik loop alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar rijden jullie nou tegenwoordig allemaal in trouwens?
Jawel, maar niet meer voor het blok want dat is zo goed als klaar.. Wel voor m'n tapijt. Ik loop de hele tijd heen en weer zonder na te denken met al het vuil aan mijn zolen en ik heb wezenlijk m'n tapijt verpestquote:
Wat heeft dat met Anne haar sterretje te maken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is beter dan geen autoIronisch genoeg heb ik wel een parkeerplaats in de garage onder t appartement
Een Saabje en een andere MX-5quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bekijk het positief, kun je weer wat nieuw, fraaier tapijt leggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer voor het blok want dat is zo goed als klaar.. Wel voor m'n tapijt. Ik loop de hele tijd heen en weer zonder na te denken met al het vuil aan mijn zolen en ik heb wezenlijk m'n tapijt verpest
Nivaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een Seat Ibiza Cupra;quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
ochtendquote:
burgerbakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die, on a daily basisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
een BAC hoogwerker.... of bedoelde je de slOpel op de voorgrond?quote:
Die hoogwerker idd, mooi ding!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef lipje het volgende:
[..]
een BAC hoogwerker.... of bedoelde je de slOpel op de voorgrond?
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duitenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet ook maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen, zo'n fiets voor bij de auto lijkt me best leuk.
Valt best wel mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duiten
quote:
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duiten
Voor een student welquote:
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ewijsomwisselen.aspxquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zetten
naar een NL-rijbewijs. Moet ik me toch maar eens in verdiepen, kan een bom duiten schelen.
Je hebt je autorijbewijs als student toch ook gehaald? Of hebben je mammie en pappie die betaald?quote:
Ook daar valt wel wat op te bedenkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ewijsomwisselen.aspx
"Ook moet u in het jaar van afgifte van het buitenlandse rijbewijs minimaal 185 dagen woonachtig zijn geweest in het land van afgifte."
Die heb ik van paps en mams gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt je autorijbewijs als student toch ook gehaald? Of hebben je mammie en pappie die betaald?
Jonguh, mijn tweede naam is Sjonnie, wat wil je?quote:
Dan spuiten we die brakke nep-volkswagen wel rood, soepkipquote:
Dat wil nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, peuter dat motorrijbewijs ook even los dan.
Tsss. Ik rijdt motor als de beste hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:22 schreef Anne het volgende:
Tja, aan de andere kant. Je moet het toch ook ff leren. Het is leuk als je je rijbewijs bij een pakje hagelslag krijgt, maar de mensen die ik ken die dat op die manier hebben gedaan (vroeger, leger, jeweetwel), kunnen vaak óf niet rijden óf durven niet (meer).
Ah, ik dreigde zonder baan te komen zitten, maar kreeg van mijn vader juist te horen; "Als je het niet kan betalen, gil even, dan betalen wij het".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wil niet.. Ze hebben liever niet dat ik ga motorrijden dus betalen doen ze dan ook niet.
Ik hou niet van roodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan spuiten we die brakke nep-volkswagen wel rood, soepkip
Ja, maar jouw vader rijdt ook motor. Mijn ouders nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik dreigde zonder baan te komen zitten, maar kreeg van mijn vader juist te horen; "Als je het niet kan betalen, gil even, dan betalen wij het"..
Maar ik heb het braaf zelf betaald uiteraard.
Duurdtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsss. Ik rijdt motor als de beste hoor!![]()
Ik wordt er steeds beter in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik wordt er steeds beter in!Nog even oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hier in Ierland schijn je alleen je theorie te hoeven halen en daarna mag je gewoon de weg op, krijg je wel eerst een "L" ergens op je motor geplakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zetten
naar een NL-rijbewijs. Moet ik me toch maar eens in verdiepen, kan een bom duiten schelen.
dat rood went wel..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou niet van rood. Rood.. Grijs... Allemaal een soort van no-go. Geel kan nog net.
Zwarten Wit
.
fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vader ligt ook wel eens naast een motor. Mijn ouders niet.. Dan gaat het al gauw anders
quote:
sinds een half uur:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een polioquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mits alles meegespoten (spiegels en bumpers sowieso)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wit is cool, was het in mijn ogen altijd al.
jaquote:
neit lang meerquote:
ik kanniet nmet pcs om gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Anne het volgende:
Waarom heeft Stichting Buzzybee het T-mobile logo bij je favo's?![]()
.
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
Auto's kopen blijft leuk of het nou een oude AX is of een nieuwe Ferrari
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof![]()
Auto's kopen blijft leuk of het nou een oude AX is of een nieuwe Ferrari
Dat valt bij een oude AX nog wel meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
Het is altijd minder leuk als je dan op je bankrekening kijkt en die grote afschrijving(en) ziet.
Dat wel ja, van die polo ben ik nog steeds niet bovenop ondanks vakantiegeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
Het is altijd minder leuk als je dan op je bankrekening kijkt en die grote afschrijving(en) ziet.
Ligt eraan hoeveel geld er op je bankrekening staat eh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt bij een oude AX nog wel mee
een irfanview downloaden, logo openen kies "opslaan als" (of typ "S") dan kiezen "opslaan als ICON of .ICO bestand" vervolgens dat bestand in dezelfde map zetten als je index.html op de serverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja
[..]
neit lang meer
[..]
ik kanniet nmet pcs om gaan
Ik kan weer redelijk vrolijk naar mijn spaarrekening kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wel ja, van die polo ben ik nog steeds niet bovenop ondanks vakantiegeld
Foto'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
Net een pak gekochtBen meteen 5 cent meer waard
och....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
het interesseert me geen hol, als ik er op klik kom ik op buzzybee, daar gaat het omquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een irfanview downloaden, logo openen kies "opslaan als" (of typ "S") dan kiezen "opslaan als ICON of .ICO bestand" vervolgens dat bestand in dezelfde map zetten als je index.html op de server
Netjes!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
jaar apk en volle tank....
Mijne was duurderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
Het is makkelijker voor je gebruikers, ze kunnen dan gemakkelijk op hun tabbladen zien welke buzzybee is en in hun favorieten hetzelfde. Het staat ook wat professioneler en is nog geen 5min werk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het interesseert me geen hol, als ik er op klik kom ik op buzzybee, daar gaat het om
ohje had het over BB. ik heb een technische crewquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor je gebruikers, ze kunnen dan gemakkelijk op hun tabbladen zien welke buzzybee is en in hun favorieten hetzelfde. Het staat ook wat professioneler en is nog geen 5min werk.
Herkenbaar, duik zo op weg naar huis even de Spar in denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb er geen zin in..
Jij bent een kloon van Annequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb er geen zin in..
moeten wel meer mensen boodschappen doenquote:
Allemaal kloontjes van Anne!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten wel meer mensen boodschappen doen
Maar niet iedereen heeft er standaard geen zin in, ik vind het niet zo erg, alleen als het teringdruk is, zoals op zaterdag is het iets minderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten wel meer mensen boodschappen doen
Dat is mij echt teveel werkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bekijk het positief, kun je weer wat nieuw, fraaier tapijt leggen
Een ZX kost nixquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
Zie vorige paginaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef densmee het volgende:
Niemand bij de Ele rally geweest?
was wel spectaculair in wintelre
hoelaat is dat te doen op de Ekkersrijt, want nu rijden ze geloof ik in Wintelre weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie vorige pagina
Foto's van Stiphout en Spoordonk komen eraan. Helaas hebben we een personeelsfeest en kunnen dus niet naar Ekkersrijt
mooi dan ga ik om 22:45 maar eens kijken daar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:52 schreef daNpy het volgende:
Ekkersrijt is geheel afgezet met bezoekerstoegang. Het begint om 21.19u en 22.45u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |