dat rood went wel..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou niet van rood. Rood.. Grijs... Allemaal een soort van no-go. Geel kan nog net.
Zwarten Wit
.
fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vader ligt ook wel eens naast een motor. Mijn ouders niet.. Dan gaat het al gauw anders
quote:
sinds een half uur:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar rijden jullie nou tegenwoordig allemaal in trouwens?
Een polioquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar rijden jullie nou tegenwoordig allemaal in trouwens?
Mits alles meegespoten (spiegels en bumpers sowieso)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wit is cool, was het in mijn ogen altijd al.
jaquote:
neit lang meerquote:
ik kanniet nmet pcs om gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef Anne het volgende:
Waarom heeft Stichting Buzzybee het T-mobile logo bij je favo's?![]()
.
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
Auto's kopen blijft leuk of het nou een oude AX is of een nieuwe Ferrari
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof![]()
Auto's kopen blijft leuk of het nou een oude AX is of een nieuwe Ferrari
Dat valt bij een oude AX nog wel meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
Het is altijd minder leuk als je dan op je bankrekening kijkt en die grote afschrijving(en) ziet.
Dat wel ja, van die polo ben ik nog steeds niet bovenop ondanks vakantiegeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
Het is altijd minder leuk als je dan op je bankrekening kijkt en die grote afschrijving(en) ziet.
Ligt eraan hoeveel geld er op je bankrekening staat eh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat valt bij een oude AX nog wel mee
een irfanview downloaden, logo openen kies "opslaan als" (of typ "S") dan kiezen "opslaan als ICON of .ICO bestand" vervolgens dat bestand in dezelfde map zetten als je index.html op de serverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja
[..]
neit lang meer
[..]
ik kanniet nmet pcs om gaan
Ik kan weer redelijk vrolijk naar mijn spaarrekening kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wel ja, van die polo ben ik nog steeds niet bovenop ondanks vakantiegeld
Foto'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
Net een pak gekochtBen meteen 5 cent meer waard
och....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
het interesseert me geen hol, als ik er op klik kom ik op buzzybee, daar gaat het omquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een irfanview downloaden, logo openen kies "opslaan als" (of typ "S") dan kiezen "opslaan als ICON of .ICO bestand" vervolgens dat bestand in dezelfde map zetten als je index.html op de server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |