Niks dus, reed een 75 tot die werd gestolen, toen de Volvo van mn moeder in bruikleen gekregen. Hier in Dublin woon ik 10min van mn werk en 15min van de bars en winkels, dus ik loop alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar rijden jullie nou tegenwoordig allemaal in trouwens?
Jawel, maar niet meer voor het blok want dat is zo goed als klaar.. Wel voor m'n tapijt. Ik loop de hele tijd heen en weer zonder na te denken met al het vuil aan mijn zolen en ik heb wezenlijk m'n tapijt verpestquote:
Wat heeft dat met Anne haar sterretje te maken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is beter dan geen autoIronisch genoeg heb ik wel een parkeerplaats in de garage onder t appartement
Een Saabje en een andere MX-5quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bekijk het positief, kun je weer wat nieuw, fraaier tapijt leggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer voor het blok want dat is zo goed als klaar.. Wel voor m'n tapijt. Ik loop de hele tijd heen en weer zonder na te denken met al het vuil aan mijn zolen en ik heb wezenlijk m'n tapijt verpest
Nivaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een Seat Ibiza Cupra;quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
ochtendquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
burgerbakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die, on a daily basisquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:

een BAC hoogwerker.... of bedoelde je de slOpel op de voorgrond?quote:
Die hoogwerker idd, mooi ding!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:01 schreef lipje het volgende:
[..]
een BAC hoogwerker.... of bedoelde je de slOpel op de voorgrond?
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duitenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet ook maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen, zo'n fiets voor bij de auto lijkt me best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |