Even een snel testje in 240fps, dit is het binnenwerk van een Omega Seamaster 600.quote:
Klopt, dat is gewoon iemand geweest die de tuin is ingerend om eens te proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Anne het volgende:
Dat miniatuur effect is best grappig!
Ik moet wel zeggen dat bij dat macro de boel wel onrustig oogt.
Zal wel komen ook doordat er geen statief is gebruikt..
Pardon?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Echt een aanrader hoor. Makkelijk voor de beginner, maar lang te gebruiken door zijn vele (instel)mogelijkheden.
Dus als je na een jaar (of 2?) al redelijk gevorderd raakt, hoer je niet meteen een andere camera te kopen omdat de tegen
de limieten van deze aanloopt. Wel knap hoe ze dat hebben gekombineerd. Als je niets van camera's weet, kan je
deze meteen out-of-the-box gebruiken en als je een 'gevorderde' bent sta je nog versteld van de mogelijkheden ervan.
Voor een foto toch niet per se? Heb ik in ieder geval nooit gedaan. Voordat ik dat statief gepakt heb, is hetgeen wat ik op de foto wilde hebben alweer weg me dunktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt, dat is gewoon iemand geweest die de tuin is ingerend om eens te proberen.
Een statief is voor macro-opnames (foto of video) echt een must, met élke camera.
das 5 eulo extlaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef Anne het volgende:
Het wordt geen bami. Het wordt mihoen (), nasi met bami en babi pangang
En ja. Kant en klaar.
Ik ben bekaf en heb geen zin om te koken. Punt.
MAAR HET IS GODVERDOMME WEL WEEKEND![]()
! UITSLAPEN!!!!!!!
Oequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
We hadden het over perenijsjes, Arneaux.
Verstandig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
net een cordoba bekeken, weeral. weeral zonder apk. weeral word t m neit
ah meneer heeft iets te vierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
Bier bier bier bier, champagne, wijn wijn wijn.
Tot morgen.
Waarom wil je een Seat Cordoba ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
net een cordoba bekeken, weeral. weeral zonder apk. weeral word t m neit
Olie wat nog maar en week op je motorblok ligt is makkelijker te verwijderen dan wanneer het 80 jaar de tijd heeft gehad om in te kankeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:25 schreef Dingest het volgende:
Pff, 'even' het motorblok een beetje reinigen en wat delen spuiten duurt wat langer dan ik gedacht had. Ben er nu al 2 dagen mee bezig en het is nog niet klaar. Zal je zien dat ik straks wat verpruts en is al dat opleuken voor niets geweest
Na 35 jaar zit het ook al goed vastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:26 schreef 2cv het volgende:
Olie wat nog maar en week op je motorblok ligt is makkelijker te verwijderen dan wanneer het 80 jaar de tijd heeft gehad om in te kankeren.
Nee, dat is niet alles. Maar ik wil de rest niet eens opnoemen, dan raak ik depressief.quote:
Alles is beter dan geen autoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat is niet alles. Maar ik wil de rest niet eens opnoemen, dan raak ik depressief.
En het is geen citroën hey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |