Ik ken een hele hoop studenten die anti-kraak wonen in Groningen, dus het bestaat nog zeker wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wow, bestaat dat anti-kraak wonen nog dan?
Zou toch overbodig moeten zijn geworden nu kraken al een tijdje verboden is?
jammer hoor, zulks een mooie auto.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
cordoba gaat niet door, hij wil m alleen zonder APK verkopen
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Het blijft natuurlijk een dilemma, enerzijds moet je zelf weten wat je met je eigendom doet, anderzijds heb je het recht op huisvesting. De boete is naar mijn mening een mooiere oplossing dan kraken gedogen
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jammer hoor, zulks een mooie auto.
Zo denk ik er dus ook over. En ik hoop voor krakers dat ze nooit eens een pand van mij bezettenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.
Wel jammer dat het niet goed is gekomen. Er zijn echter meer auto'squote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijken
En trouwens, alsof ik dat gare hok uit de OP zou kopengister proefrit gedaan in http://auto.marktplaats.n(...)doba-1-4-clx-e2.html
Check.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met hamburgersvla met banaan, hagelmix en slagroom toe
haha, geniaal!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Check.
[ afbeelding ]
Bedankt. Het was lekker.
bami met satéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |