Ik ken een hele hoop studenten die anti-kraak wonen in Groningen, dus het bestaat nog zeker wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wow, bestaat dat anti-kraak wonen nog dan?
Zou toch overbodig moeten zijn geworden nu kraken al een tijdje verboden is?
jammer hoor, zulks een mooie auto.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
cordoba gaat niet door, hij wil m alleen zonder APK verkopen
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Het blijft natuurlijk een dilemma, enerzijds moet je zelf weten wat je met je eigendom doet, anderzijds heb je het recht op huisvesting. De boete is naar mijn mening een mooiere oplossing dan kraken gedogen
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jammer hoor, zulks een mooie auto.
Zo denk ik er dus ook over. En ik hoop voor krakers dat ze nooit eens een pand van mij bezettenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
optyfen met je dilemma, mijn pand mijn regels. Wil je er wonen moet je betalen.
Wel jammer dat het niet goed is gekomen. Er zijn echter meer auto'squote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijken
En trouwens, alsof ik dat gare hok uit de OP zou kopengister proefrit gedaan in http://auto.marktplaats.n(...)doba-1-4-clx-e2.html
Check.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met hamburgersvla met banaan, hagelmix en slagroom toe
haha, geniaal!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Check.
[ afbeelding ]
Bedankt. Het was lekker.
bami met satéquote:
Perenijsjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die nog ff halen dan. morgen perenijsje als toetje trouwens.
mihoen nemenquote:
Die dakjes zitten erg goed in elkaar en kunnen wel wat hebben, in het ergste geval kan je zelf een ander (gebruikt) exemplaar monteren. Is niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet goed is gekomen. Er zijn echter meer auto's
/edit
Als het je puur om goedkoop vervoer is, is misschien dit wel een optie:
Mazda 121, 1992, 1300cc ~ ¤399 met nieuwe APK. Wegenbelasting is maar ¤17 per maand!
http://voorraad.wheelerde(...)details/?sid=3140629
[ afbeelding ]
Laat maar, zie net dat dat dak niet helemaal tof meer is.
had m gezien, 121 van die generatie is geen optie voor mequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die dakjes zitten erg goed in elkaar en kunnen wel wat hebben, in het ergste geval kan je zelf een ander (gebruikt) exemplaar monteren. Is niet zo heel moeilijkIk denk alleen dat Alex plezier van dit ding zou hebben tot het moment dat de bodem eronder weg is gerot, voor dat bedrag kan het niet veel soeps zijn
iets wat niet lekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef Paladijn het volgende:
Ik vraag me wel af welke auto hier nu nog wel een optie is Lexxx, zoveel soeps ga je niet kopen voor 500 euro
Waarschijnlijk zou je ook een half jaar verder zijn tegen de tijd dat je een goed exemplaar gevonden hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had m gezien, 121 van die generatie is geen optie voor me
Alfa 155 1.7 8v, valt binnen budget en redelijk hufterproof met distributieketting i.p.v. riem.quote:
gister de dameuit Stiensvan de 155 club tegen gekomen (witte 155, vriendinvan die zwaret stickeraar), daarna ff via twitter gekletst, ze zag me nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfa 155 1.7 8v, valt binnen budget en redelijk hufterproof met distributieketting i.p.v. riem.
Dikke kans dat er dan iets GRONDIG mis is met dat ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
cordoba gaat niet door, hij wil m alleen zonder APK verkopen
In alle eerlijkheid: dat ziet er beter uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag bij een zwart diesel cordobatje kijken
En trouwens, alsof ik dat gare hok uit de OP zou kopengister proefrit gedaan in http://auto.marktplaats.n(...)doba-1-4-clx-e2.html
Gewoon een ding om van A naar B te komen, verder niet.
Idd tof filmpje, prachtvogel ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |