quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hoe bedoel je mooier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Nogmaals, wat vinden jullie er van? En hoe kan ik m nog mooier maken, zodat ik op shows prijzen kan winnen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
paarsblauwe xenon look lampies? blauwe LED kentekenplaatverlichting? stroboshit in de koplampen? undercar LED tubes?
Laat er een olifant overheen lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Nogmaals, wat vinden jullie er van? En hoe kan ik m nog mooier maken, zodat ik op shows prijzen kan winnen?
Met een beetje flex-skills past allesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaan er ook grote voorbumpers die je in combinatie met een bullbar kunt gebruiken?
jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Barcaconia het volgende:
Gosliga, die naam ken ik ergens van.... Is dat dat bedrijf dat zo goed bekend staat met tectyleren enzo?
Ik las sex-skillsquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een beetje flex-skills past alles
Jaaaaaaaaaja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kaboutertjes hebben het gedaan, ik niet!
is hier om de hoek, kom je thee drinken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Barcaconia het volgende:
Daar moet ik binnenkort eigenlijk nog zijn.
het kan zijn dat ik die foto per ongeluk richting de plint heb laten vallen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaja!
En wie heeft dat kaboutertje op de hoogte gesteld van het bestaan van dat plaatje, hmm?
Ja. Ook jij over de knie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het kan zijn dat ik die foto per ongeluk richting de plint heb laten vallen...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ook jij over de knie.
Reminds me; Densmee, waar blijf je?
Als ik er naartoe ga kom ik thee drinken. Of koffie, als je die ook hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is hier om de hoek, kom je thee drinken?
moet ik ff kijken of ik dat heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik er naartoe ga kom ik thee drinken. Of koffie, als je die ook hebt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ik laat het je op tijd weten.quote:
Sorry, die heb ik nietquote:
Zoiets hoorde ik al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Velgen voor misschien eens goed laten oppoetsen/re-stylen? Achterbumer vervangen voor een iets minder lelijk exemplaar. Reflector op de voorbumper weghalen en misschien iets van witte of oranje "stripes" eroverheen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe bedoel je? Kan je misschien even een voorbeeld in paint maken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Velgen voor misschien eens goed laten oppoetsen/re-stylen? Achterbumer vervangen voor een iets minder lelijk exemplaar. Reflector op de voorbumper weghalen en misschien iets van witte of oranje "stripes" eroverheen?
Ik snap het ook niet echt, een paint zou het wel ophelderen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kan je misschien even een voorbeeld in paint maken ofzo?
Fatsoeneer hem dan wel een beetje, lijkt wel of dit een soort noodoplossing is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind die ratlook achterbumper juist erg gaaf...
Daar heeft RB wel gelijk in, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Fatsoeneer hem dan wel een beetje, lijkt wel of dit een soort noodoplossing is.
Advies: kom niet met dat ding in de buurt van mijn Saab/BX want ik vrees dat ik dan de neiging om in topgear-test-stijl te parkeren niet kan onderdrukken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Klopt, het is nog erger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nou nou, heren/dames.. Zó erg is het nou ook weer niet. [ afbeelding ]
puik plan, eerst ff naar de zaakquote:
Ik gok dat een of andere prutser hem heeft geopend zonder de 'open nieuw deel' knop te gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:15 schreef Duvel het volgende:
Mogge. Waarom staat dit topic niet automatisch in m'n AT?
klopt, maar ik had m wel gekoppeld.. dacht ik...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gok dat een of andere prutser hem heeft geopend zonder de 'open nieuw deel' knop te gebruiken
Geen idee hoe ik dat mobiel kan fiksen, dus komt vanavond wel
Standaard schaften op de Markt in Huissen
Wat had je gehoopt dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
en beetje jammer, die reacties op de cordoba
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef Dangel het volgende:
en beetje jammer, die reacties op de cordoba
Niet zonder de matchende voorbumper. Zit er al aftermarket xenon in?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.
NAWS. Big bottles. Two!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot die tijd dopen we hem de Cordobahquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, als die achterbumper in kleur is valt het best mee.
mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
halfords plakletter H stond serieus al in de planningquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tot die tijd dopen we hem de Cordobah
wipkip?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
WIPCIP.
Maar goed; ik ben vergeten de was naar binnen te halen vanochtend![]()
.
maar ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
WIPCIP.
Maar goed; ik ben vergeten de was naar binnen te halen vanochtend![]()
.
Ik heb nog een Philips Air Fryer in de aanbiedingquote:
Niet echt, nieuw in doos, maar kom er niet van afquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je.
Check 2cv trouwens ff gedist worden op FB.
O, dan is het goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
halfords plakletter H stond serieus al in de planning
Ik ken wel mensen die helemaal gek worden als ze dit zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Dingest het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/vw-camper-busje-tent
[ afbeelding ]
Hahaha ik vind hem stoer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Dingest het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/vw-camper-busje-tent
[ afbeelding ]
Helemaal geen slecht idee, met een beetje aandacht valt er best iets van die Cordoba te maken hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, ik en mijn paintkunsten. Nou daar gaat die dan:
[ afbeelding ]
En die velgen spreekt voor zich toch?
gebakken aardappeltjes met hamburgersquote:
deze heeft geen ratlook bumpersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht idee, met een beetje aandacht valt er best iets van die Cordoba te maken hoor.
[ afbeelding ]
Ik zeg; DOEN!
Zal er zo ff naar kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je.
Check 2cv trouwens ff gedist worden op FB.
Ok, maar dan wel een broodje hamburger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met hamburgersvla met banaan, hagelmix en slagroom toe
Worden het na een paar maand vanzelf wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |