Netjes!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
jaar apk en volle tank....
Mijne was duurderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
Het is makkelijker voor je gebruikers, ze kunnen dan gemakkelijk op hun tabbladen zien welke buzzybee is en in hun favorieten hetzelfde. Het staat ook wat professioneler en is nog geen 5min werk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het interesseert me geen hol, als ik er op klik kom ik op buzzybee, daar gaat het om
ohje had het over BB. ik heb een technische crewquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor je gebruikers, ze kunnen dan gemakkelijk op hun tabbladen zien welke buzzybee is en in hun favorieten hetzelfde. Het staat ook wat professioneler en is nog geen 5min werk.
Herkenbaar, duik zo op weg naar huis even de Spar in denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb er geen zin in..
Jij bent een kloon van Annequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb er geen zin in..
moeten wel meer mensen boodschappen doenquote:
Allemaal kloontjes van Anne!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten wel meer mensen boodschappen doen
Maar niet iedereen heeft er standaard geen zin in, ik vind het niet zo erg, alleen als het teringdruk is, zoals op zaterdag is het iets minderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten wel meer mensen boodschappen doen
Dat is mij echt teveel werkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bekijk het positief, kun je weer wat nieuw, fraaier tapijt leggen
Een ZX kost nixquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
och....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar rijden jullie nou tegenwoordig allemaal in trouwens?
Zie vorige paginaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:28 schreef densmee het volgende:
Niemand bij de Ele rally geweest?
was wel spectaculair in wintelre
hoelaat is dat te doen op de Ekkersrijt, want nu rijden ze geloof ik in Wintelre weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie vorige pagina
Foto's van Stiphout en Spoordonk komen eraan. Helaas hebben we een personeelsfeest en kunnen dus niet naar Ekkersrijt
mooi dan ga ik om 22:45 maar eens kijken daar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:52 schreef daNpy het volgende:
Ekkersrijt is geheel afgezet met bezoekerstoegang. Het begint om 21.19u en 22.45u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |