Valt best wel mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duiten
quote:
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zettenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Alleen kost het wat duiten
Voor een student welquote:
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ewijsomwisselen.aspxquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zetten
naar een NL-rijbewijs. Moet ik me toch maar eens in verdiepen, kan een bom duiten schelen.
Je hebt je autorijbewijs als student toch ook gehaald? Of hebben je mammie en pappie die betaald?quote:
Ook daar valt wel wat op te bedenkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
http://www.rdw.nl/nl/part(...)ewijsomwisselen.aspx
"Ook moet u in het jaar van afgifte van het buitenlandse rijbewijs minimaal 185 dagen woonachtig zijn geweest in het land van afgifte."
Die heb ik van paps en mams gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt je autorijbewijs als student toch ook gehaald? Of hebben je mammie en pappie die betaald?
Jonguh, mijn tweede naam is Sjonnie, wat wil je?quote:
Dan spuiten we die brakke nep-volkswagen wel rood, soepkipquote:
Dat wil nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, peuter dat motorrijbewijs ook even los dan.
Tsss. Ik rijdt motor als de beste hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:22 schreef Anne het volgende:
Tja, aan de andere kant. Je moet het toch ook ff leren. Het is leuk als je je rijbewijs bij een pakje hagelslag krijgt, maar de mensen die ik ken die dat op die manier hebben gedaan (vroeger, leger, jeweetwel), kunnen vaak óf niet rijden óf durven niet (meer).
Ah, ik dreigde zonder baan te komen zitten, maar kreeg van mijn vader juist te horen; "Als je het niet kan betalen, gil even, dan betalen wij het".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wil niet.. Ze hebben liever niet dat ik ga motorrijden dus betalen doen ze dan ook niet.
Ik hou niet van roodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan spuiten we die brakke nep-volkswagen wel rood, soepkip
Ja, maar jouw vader rijdt ook motor. Mijn ouders nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik dreigde zonder baan te komen zitten, maar kreeg van mijn vader juist te horen; "Als je het niet kan betalen, gil even, dan betalen wij het"..
Maar ik heb het braaf zelf betaald uiteraard.
Duurdtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsss. Ik rijdt motor als de beste hoor!![]()
Ik wordt er steeds beter in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik wordt er steeds beter in!Nog even oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hier in Ierland schijn je alleen je theorie te hoeven halen en daarna mag je gewoon de weg op, krijg je wel eerst een "L" ergens op je motor geplakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In Bosnië kan ik zo'n rijbewijs in 1 dag regelen, maarja.. Denk dat het niet makkelijk is om te zetten
naar een NL-rijbewijs. Moet ik me toch maar eens in verdiepen, kan een bom duiten schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |