quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Op RG dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:40 schreef Norrage het volgende:
Kan eerste 5 setter ooit worden voor rafa dit!!
Wat een publieksspeler, heerlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:41 schreef BobW het volgende:
Als Almagro dit verliest
Break voor in 3e, twee keer een break voor in 4e, break voor in 5e.
Maar hij doet dit allemaal expres
En toch gaat Nadal dit winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef truedestiny het volgende:
Wat speel die Isner goed zeg, ongelofelijk.
Ik kan me Haase - Nadal herinneren op Wimbledon. En ik hoopte eigenlijk een beetje op Haase - Nadal dit jaar op RG!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
Eindelijk eens iemand die als een echte man speelt tegen Nadal, in plaats van al die pussies die voor de wedstrijd al gebukt in de kleedkamer staan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef tja77 het volgende:
Ahum, Marcella Mesker heeft het nu over de ballen...
Daar gaat mijn theorie.
Toch game voor Isner.quote:
14-12quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kubot gaat ervoor serveren, eens kijken wat Almugro gepland heeft
Vloeken tegen publiek, coach en scheidsrechter op zijn minst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kubot gaat ervoor serveren, eens kijken wat Almugro gepland heeft
Paar mensen dakloos als Rafa verliestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Zo, had nadal in de outright odds meegenomen, ben zoo blij dat ik teruggelayed heb omdat ik het saai vond om 2 weken te wachten, wat een speler die isner.
Hoeveel is er gebacked op 1.01 op betfair?(nu op de zaak dus kan dat soort zaken niet bekijken helaas)
Sensationeel dagje zo met Haase en Almagro erbij!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar mensen dakloos als Rafa verliest
1.01 ¤38,819 ¤1,964,488
1.02 ¤40,728 ¤1,384,325
1.03 ¤23,333 ¤860,534
1.04 ¤25,047 ¤1,011,977
1.05 ¤24,927 ¤459,128
Ah, daar ben je.quote:
Oeff... Tja, waarom komt het nou net in mij op om daar te layen. Mensen in de stress, haha, best hilarischquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.01 ¤38,819 ¤1,964,488
1.02 ¤40,728 ¤1,384,325
1.03 ¤23,333 ¤860,534
1.04 ¤25,047 ¤1,011,977
1.05 ¤24,927 ¤459,128
Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit blijkt dat het serveren best constant is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef bynnad het volgende:
[..]
Toch game voor Isner.
Kan me niet voorstellen dat Isner dit blijft volhouden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit blijkt dat het serveren best constant is.
Klopt, fantastisch was dat om te zien! Al was het op een gegeven moment weinig meer dan love games uitwisselen met Mahut omdat ze nonstop aces sloegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Isner heeft vorig jaar op Wimbledon natuurlijk wel bewezen dat hij erg lang door kan gaan als het moet.
70-68 bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit bleek dat het serveren best constant is.
11 uur nodig hebben om van Mahut te winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Isner heeft vorig jaar op Wimbledon natuurlijk wel bewezen dat hij erg lang door kan gaan als het moet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
11 uur nodig hebben om van Mahut te winnen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
De tranen springen toch in je ogen als je ziet dat een kneusje als Almagro top 10 staat.
Het is allemaal zo random, een paar goede weken en zulke gasten staan er weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
De tranen springen toch in je ogen als je ziet dat een kneusje als Almagro top 10 staat.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
Maar toen was ie geblesseerd. Hij is nu gewoon fit, no?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Normaliter wel. Maar dat dacht ik ook toen hij tegen Soderling speelde...
Wat is er cult aan iemand die elk 250-toernooi wint en er voor de rest niets van bakt?quote:
Soderling op gravel vind ik beter dan Isner op gravel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Normaliter wel. Maar dat dacht ik ook toen hij tegen Soderling speelde...
Wat een appeltje.quote:
Maar Almagro is een spanjaard en die spelen niet zo graag op gravelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
Si senooooor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar toen was ie geblesseerd. Hij is nu gewoon fit, no?
Wat dacht je van Berdych.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
Nadal only loses when he's injured, no?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar toen was ie geblesseerd. Hij is nu gewoon fit, no?
Gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Soderling op gravel vind ik beter dan Isner op gravel.
Enorm getalenteerde gast, prachtige backhand, veel vuurkracht, wint elke 250 die hij speelt en verliest dan weer zonder reden in de grotere toernooien en speelt elke grand slam wel ergens een vijfsetter tegen een nobody.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is er cult aan iemand die elk 250-toernooi wint en er voor de rest niets van bakt?
Dat is gewoon triest.
it takes one, to know one.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vandaag wel meer mooie gezien. Stelletje kenners.
Fishquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Kan iemand me vertellen tegen wie Robin Haase moet in de 2e ronde?
De amerikaan marty fishquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Heeft Isner je zusje bezwangert?quote:
Fish!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Dat is om Nadal te steunen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef Ebbao het volgende:
Wtf is er met dat publiek de hele tijd: pa pa pa pa pa pa pa padapaaaa
Ik ken maar 1 Martyquote:
Is er een strijd tussen ze dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Lagrinta het volgende:
Zo dus Roowbin Haasse heeft vandaag gewonnen in zn strijd tegen Thiemo de Bakker.
Alleen in de waanbeelden van sommige mensenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is er een strijd tussen ze dan?. Als Haase tegen Djokovic gemoeten had had ie ook niet gewonnen hoor.
Echt waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Soderling op gravel vind ik beter dan Isner op gravel.
Al die mensen die hier alleen posten met RG en Wimbledonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is er een strijd tussen ze dan?. Als Haase tegen Djokovic gemoeten had had ie ook niet gewonnen hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Al die mensen die hier alleen posten met RG en Wimbledon
Ik win nog van Roddick op gravel. Wat voor rating zou ik dan erbij krijgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind iedereen beter dan Roddick op gravel.
Ah kijk.quote:
Niet waar.quote:
Ja er is een strijd. Roowbin reageert altijd geïrriteerd als ie gevraagd wordt of ie bezig is met wie bete is van de twee. Dat krijgt ie sinds ie een keer zei dat Thiemo meer aandacht kreeg. Ja gek, Thiemo is ook veel beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er buiten RG om geen RG topic is...of wel dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik bedoel in het subforum Tennis.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er buiten RG om geen RG topic is...of wel dan?
Roowbin?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja er is een strijd. Roowbin reageert altijd geïrriteerd als ie gevraagd wordt of ie bezig is met wie bete is van de twee. Dat krijgt ie sinds ie een keer zei dat Thiemo meer aandacht kreeg. Ja gek, Thiemo is ook veel beter.
Vond tennis vroeger veel leuker. Meer spelers met persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij leest alles wat daarin gepost wordt?
Alleen dat alquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Djokovicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vond tennis vroeger veel leuker. Meer spelers met persoonlijkheid.
Dan switchen ze naar NL 2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt er ook op NED-1 ?
Is het dadelijk 6-5 in de vijfde set.
40-30.
We gaan er nu uit voor het journaal.
Djokovic is leuk, Federer is een Zwitsers uurwerk. Draag ik graag om mn pols maar wil ik niet op een tennisbaan zien staan. Wel indrukwekkend, maar niet leuk.quote:
Oh ja daar zit omroep Max. Die kunnen wel even wachten.quote:
Ik kijk tennis om het tennis niet om de persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Djokovic is leuk, Federer is een Zwitsers uurwerk. Draag ik graag om mn pols maar wil ik niet op een tennisbaan zien staan. Wel indrukwekkend, maar niet leuk.
Sorry tong, ze gaan verder op internet alleen..I was wrongquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja daar zit omroep Max. Die kunnen wel even wachten.
Nee nu al!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja daar zit omroep Max. Die kunnen wel even wachten.
Nee dus ze gaan verder op internetquote:
Dat moet jij weten. Sport is emotie voor mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kijk tennis om het tennis niet om de persoonlijkheden.
Ok ik ook dus maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry tong, ze gaan verder op internet alleen..I was wrong
Eurosport dan maar
Dan wacht je tot de prijs uitreiking er gaat vast wel iemand huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Sport is emotie voor mij.
Zo ver is t nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die binnenkomer bij Eurosport
Contador is een grote kampioen. Over grote kampioenen gesproken, we gaan nu naar het tennis, waar Nadal op het punt staat uitgeschakeld te worden
Hoe wil je daar achter komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben bezig om een speciale VIP-afdeling te maken binnen het subforum tennis. Die is dan alleen toegankelijk voor alle mensen hier die verstand hebben van tennis en voor mij.
Dat had ik al over sport in het algemeen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben bezig om een speciale VIP-afdeling te maken binnen het subforum tennis. Die is dan alleen toegankelijk voor alle mensen hier die verstand hebben van tennis en voor mij.
Prijsuitreiking schijven we gewoon aan elkaar in NL.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dan wacht je tot de prijs uitreiking er gaat vast wel iemand huilen.
Onvoorstelbaar wat een stel incompetente mongolen ook zegquote:
Ik bedoel de reguliere posters, die hier dus niet alleen met RG en Wimbldon posten.quote:
Om de 'elite' van het 'gepeupel' te scheiden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeggen wel leuk: we gaan door op het internet, maar nu zit ik naar Robijn reclames te kijken...quote:
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel de reguliere posters, die hier dus niet alleen met RG en Wimbldon posten.
dit is wel erg ***quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel leuk: we gaan door op het internet, maar nu zit ik naar Robijn reclames te kijken...
Oke. 5e set voorspelling: 6-4 Nadal. Nu jullie. Kijken we.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Om de 'elite' van het 'gepeupel' te scheiden?
Wat wil je hiermee bereiken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Oke. 5e set voorspelling: 6-4 Nadal. Nu jullie. Kijken we.
Wie hebben daarnaast ook een leven ja. Online, da's waar, maar daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?
Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?
Ligt eraan. Als ik gelijk heb wil ik bewijzen dat ook als je hier niet post buiten RG en Wimbledon je er iets vanaf kan weten. Als ik ongelijk heb zeg ik dat de kans ook wel erg klein is dat je het precies goed voorspelt.quote:
Generaliseren...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.
Hetzelfde als mensen die alleen de Tour kijken en verder nooit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.
Wat is er mis met generaliseren? Als je generaliseert, zeg je dat iets in het algemeen zo is, dus niet dat het altijd zo is.quote:
Ik vind hem wel leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik gelijk heb wil ik bewijzen dat ook als je hier niet post buiten RG en Wimbledon je er iets vanaf kan weten. Als ik ongelijk heb zeg ik dat de kans ook wel erg klein is dat je het precies goed voorspelt.
Dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
Van mij mogen die "leken" wel in deze topics komen, maar ze moeten niet ineens met veredelde meningen komen hier, want er klopt meestal geen reet van
Ja. Als je even rechts in de rij wil gaan staan, wordt je zo mee naar buiten genomen voor een nekschotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
Heb 15 jaar getennist, maar kom nooit bij andere toernooien posten. Ben ik nu ook unsalonfähig?
Nou, dat het niet lief is voor de mensen die WEL verstand van sport hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met generaliseren? Als je generaliseert, zeg je dat iets in het algemeen zo is, dus niet dat het altijd zo is.
Zolang je geen onzinposts gaat posten, als van Thiemo kan niet tennissen, of Isner is een goede gravelspeler, of Nadal is de GOAT...dan vind ik het prima dat je hier postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
Heb 15 jaar getennist, maar kom nooit bij andere toernooien posten. Ben ik nu ook unsalonfähig?
De bal was te lang, hij laat het net bollen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat 'spelletje' van die Belgische commentatoren als ze het over een game hebben.
Ik 8 jaar, op hoog niveai toendertijd, maar ik heb niet genoeg gepost in dit topic de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
Heb je nationaal gespeeld dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik 8 jaar, op hoog niveai toendertijd, maar ik heb niet genoeg gepost in dit topic de afgelopen maanden
Mensen die zich hieraan gaan ergerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Mensen die zich verheven voelen omdat ze het tennis wat intensiever volgen
Je moet ergens je gevoel van eigenwaarde aan ontlenen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Mensen die zich verheven voelen omdat ze het tennis wat intensiever volgen
Ok we maken 1 uitzondering, voor mensen als chriz2k!quote:
Tegen een chick in de kroeg zeg ik altijd: Ik weet wie de nummer 67 op de ATP Ranking is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet ergens je gevoel van eigenwaarde aan ontlenen ja.
Ehhh, en voor Federer-fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok we maken 1 uitzondering, voor mensen als chriz2k!
Ja geniaal, nog maar 0 UEs sinds de 4e setquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Volgens het scorebord is Nadal na set 3 gewoon gestopt met UEs. Dat helpt dan wel weer.
E U R O S P O R Tquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kon ik het maar zien.
Ik zie: Magnum mini, nu 2 voor 4,99!
Ja.quote:
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ja.
In de leeftijdscategorien tot 12 en tot 14 jaar.
Sterker nog, ik heb wel eens tegen thiemo en robin moeten spelen, al was ik toen kansloos.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
Even alvast voor de volgende topicmaker, de TT moet zijn: " Roland Garros #7: WWW.FROMSPORT.COM VOOR JE STREAM"
De hoofdletters zijn belangrijk hier, anders dringt het niet door.
Moet je ook niet in Nederland tennissen, dat is allemaal onder zeeniveauquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.
Nee, ik bedoelde tennisniveau. Dat is echt matig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Nederland tennissen, dat is allemaal onder zeeniveau
7 keer 5 minuten is nog niet voldoende hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
Even alvast voor de volgende topicmaker, de TT moet zijn: " Roland Garros #7: WWW.FROMSPORT.COM VOOR JE STREAM"
De hoofdletters zijn belangrijk hier, anders dringt het niet door.
Zeven keer vijf kwarier a anderhalf uur wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
7 keer 5 minuten is nog niet voldoende hoor.
Ik sla die kutkindjes allemaal van de baan! Mwhahahaha!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ja.
In de leeftijdscategorien tot 12 en tot 14 jaar.
Sterker nog, ik heb wel eens tegen thiemo en robin moeten spelen, al was ik toen kansloos.
schijnbaar niet, ik ken geen nederlandse tennisser met de naam Federer-fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer vijf kwarier a anderhalf uur wel?
Da's ook niet mijn echte naam hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
schijnbaar niet, ik ken geen nederlandse tennisser met de naam Federer-fan.
merciquote:
Je plaatje is toch wel je echte gezicht?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's ook niet mijn echte naam hoor.
Niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's ook niet mijn echte naam hoor.
Waarom word je niet beter?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een tafeltennis-racket gebruiktquote:
Ja Thiemo was wel heel snel voorbij gisterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:46 schreef nijmegen19 het volgende:
Morgen Thomas Schoorel 4e partij op baan 3 en dat is een tv-baan.
Dus voor het eerst een NL'er live dit toernooi! Wordt wel in de avond waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ool een Belg als commentatotr bij Eurosport? Of is dat mijn nieuwe UPC verbinding ?
De bakker was ook live. Maar wel slim dat je dat al gelijk vergeten bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:46 schreef nijmegen19 het volgende:
Morgen Thomas Schoorel 4e partij op baan 3 en dat is een tv-baan.
Dus voor het eerst een NL'er live dit toernooi! Wordt wel in de avond waarschijnlijk
quote:
Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef MilaNL het volgende:
Mijn Ziggo ontvangst is zo slecht dat ik de bal niet kan zien
Dan zie je de bal nog steeds niet toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.
Ik was het al vergeten, maar nu herinner ik het me weer. 6 games pakte die togquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef Ebbao het volgende:
[..]
De bakker was ook live. Maar wel slim dat je dat al gelijk vergeten bent
Nee, dat is Annoying Orange.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je plaatje is toch wel je echte gezicht?
Nee, ik zeg altijd 'Ik ben een matige 7'. Nja, dat zei ik tien jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet?
7 keer 5 kwartier, mijn god, dan moet je minimaal niveau 2 zijn.
Nee, een tennisracket.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een tafeltennis-racket gebruikt
Zou kunnen. Mede-nijmegenaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef nijmegen19 het volgende:
[..]
Ik was het al vergeten, maar nu herinner ik het me weer. 6 games pakte die tog
Dat balltje lijkt dan net de bal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan zie je de bal nog steeds niet toch?
Nee, het was grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gister had je een hoogtepunt, dit is er een in de diepte.
Geen probleem hoor.quote:
Hij luistert 15-15.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
Die Isner komt niet vooruit. Gewoon alles of niets man.
Hij heeft naar je geluisterd. Nadal is erg angstig met die passingpogingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
Hij hoorde je.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.01 ¤38,819 ¤1,964,488
1.02 ¤40,728 ¤1,384,325
1.03 ¤23,333 ¤860,534
1.04 ¤25,047 ¤1,011,977
1.05 ¤24,927 ¤459,128
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Oke. 5e set voorspelling: 6-4 Nadal. Nu jullie. Kijken we.
Stoer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:02 schreef MilaNL het volgende:
Voor 1 keer de quote-nooit-jezelf regel breken om gelijk te halen.
[..]
Ik heb nog nooit zooo gelachen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt m lachen als Pioline nu zegt: "Je hebt het zeker nog niet gehoord, maar je moet morgen alweer spelen."
Kom eens wat vaker, dan kun je ook een beetje meekomen hier.quote:
Dit is het enige toernooi waarbij hij het daadwerkelijk meentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
"Best tournament in the world."Hij noemt echt alle toernooien het beste toernooi van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |