Heb je nationaal gespeeld dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik 8 jaar, op hoog niveai toendertijd, maar ik heb niet genoeg gepost in dit topic de afgelopen maanden
Mensen die zich hieraan gaan ergerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Mensen die zich verheven voelen omdat ze het tennis wat intensiever volgen
Je moet ergens je gevoel van eigenwaarde aan ontlenen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Fukjoeman het volgende:
Mensen die zich verheven voelen omdat ze het tennis wat intensiever volgen
Ok we maken 1 uitzondering, voor mensen als chriz2k!quote:
Tegen een chick in de kroeg zeg ik altijd: Ik weet wie de nummer 67 op de ATP Ranking is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet ergens je gevoel van eigenwaarde aan ontlenen ja.
Ehhh, en voor Federer-fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok we maken 1 uitzondering, voor mensen als chriz2k!
Ja geniaal, nog maar 0 UEs sinds de 4e setquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Volgens het scorebord is Nadal na set 3 gewoon gestopt met UEs. Dat helpt dan wel weer.
E U R O S P O R Tquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kon ik het maar zien.
Ik zie: Magnum mini, nu 2 voor 4,99!
Ja.quote:
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ja.
In de leeftijdscategorien tot 12 en tot 14 jaar.
Sterker nog, ik heb wel eens tegen thiemo en robin moeten spelen, al was ik toen kansloos.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
Even alvast voor de volgende topicmaker, de TT moet zijn: " Roland Garros #7: WWW.FROMSPORT.COM VOOR JE STREAM"
De hoofdletters zijn belangrijk hier, anders dringt het niet door.
Moet je ook niet in Nederland tennissen, dat is allemaal onder zeeniveauquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |