De amerikaan marty fishquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Kan iemand me vertellen tegen wie Robin Haase moet in de 2e ronde?
Heeft Isner je zusje bezwangert?quote:
Fish!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Kan iemand me vertellen tegen wie Robin Haase moet in de 2e ronde?
Dat is om Nadal te steunen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef Ebbao het volgende:
Wtf is er met dat publiek de hele tijd: pa pa pa pa pa pa pa padapaaaa
Ik ken maar 1 Martyquote:
Is er een strijd tussen ze dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Lagrinta het volgende:
Zo dus Roowbin Haasse heeft vandaag gewonnen in zn strijd tegen Thiemo de Bakker.
Alleen in de waanbeelden van sommige mensenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is er een strijd tussen ze dan?. Als Haase tegen Djokovic gemoeten had had ie ook niet gewonnen hoor.
Echt waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Soderling op gravel vind ik beter dan Isner op gravel.
Al die mensen die hier alleen posten met RG en Wimbledonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is er een strijd tussen ze dan?. Als Haase tegen Djokovic gemoeten had had ie ook niet gewonnen hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Al die mensen die hier alleen posten met RG en Wimbledon
Ik win nog van Roddick op gravel. Wat voor rating zou ik dan erbij krijgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind iedereen beter dan Roddick op gravel.
Ah kijk.quote:
Niet waar.quote:
Ja er is een strijd. Roowbin reageert altijd geïrriteerd als ie gevraagd wordt of ie bezig is met wie bete is van de twee. Dat krijgt ie sinds ie een keer zei dat Thiemo meer aandacht kreeg. Ja gek, Thiemo is ook veel beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er buiten RG om geen RG topic is...of wel dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Al die mensen die hier alleen posten met RG en Wimbledon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |