Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?
Ligt eraan. Als ik gelijk heb wil ik bewijzen dat ook als je hier niet post buiten RG en Wimbledon je er iets vanaf kan weten. Als ik ongelijk heb zeg ik dat de kans ook wel erg klein is dat je het precies goed voorspelt.quote:
Generaliseren...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.
Hetzelfde als mensen die alleen de Tour kijken en verder nooit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Die mensen hebben over het algemeen weinig verstand van tennis.
Wat is er mis met generaliseren? Als je generaliseert, zeg je dat iets in het algemeen zo is, dus niet dat het altijd zo is.quote:
Ik vind hem wel leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik gelijk heb wil ik bewijzen dat ook als je hier niet post buiten RG en Wimbledon je er iets vanaf kan weten. Als ik ongelijk heb zeg ik dat de kans ook wel erg klein is dat je het precies goed voorspelt.
Dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
Van mij mogen die "leken" wel in deze topics komen, maar ze moeten niet ineens met veredelde meningen komen hier, want er klopt meestal geen reet van
Ja. Als je even rechts in de rij wil gaan staan, wordt je zo mee naar buiten genomen voor een nekschotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
Heb 15 jaar getennist, maar kom nooit bij andere toernooien posten. Ben ik nu ook unsalonfähig?
Nou, dat het niet lief is voor de mensen die WEL verstand van sport hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met generaliseren? Als je generaliseert, zeg je dat iets in het algemeen zo is, dus niet dat het altijd zo is.
Zolang je geen onzinposts gaat posten, als van Thiemo kan niet tennissen, of Isner is een goede gravelspeler, of Nadal is de GOAT...dan vind ik het prima dat je hier postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
Heb 15 jaar getennist, maar kom nooit bij andere toernooien posten. Ben ik nu ook unsalonfähig?
De bal was te lang, hij laat het net bollen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat 'spelletje' van die Belgische commentatoren als ze het over een game hebben.
Ik 8 jaar, op hoog niveai toendertijd, maar ik heb niet genoeg gepost in dit topic de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef Lagrinta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |