Dat moet jij weten. Sport is emotie voor mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kijk tennis om het tennis niet om de persoonlijkheden.
Ok ik ook dus maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry tong, ze gaan verder op internet alleen..I was wrong
Eurosport dan maar
Dan wacht je tot de prijs uitreiking er gaat vast wel iemand huilen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Sport is emotie voor mij.
Zo ver is t nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:16 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die binnenkomer bij Eurosport
Contador is een grote kampioen. Over grote kampioenen gesproken, we gaan nu naar het tennis, waar Nadal op het punt staat uitgeschakeld te worden
Hoe wil je daar achter komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben bezig om een speciale VIP-afdeling te maken binnen het subforum tennis. Die is dan alleen toegankelijk voor alle mensen hier die verstand hebben van tennis en voor mij.
Dat had ik al over sport in het algemeen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben bezig om een speciale VIP-afdeling te maken binnen het subforum tennis. Die is dan alleen toegankelijk voor alle mensen hier die verstand hebben van tennis en voor mij.
Prijsuitreiking schijven we gewoon aan elkaar in NL.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dan wacht je tot de prijs uitreiking er gaat vast wel iemand huilen.
Onvoorstelbaar wat een stel incompetente mongolen ook zegquote:
Ik bedoel de reguliere posters, die hier dus niet alleen met RG en Wimbldon posten.quote:
Om de 'elite' van het 'gepeupel' te scheiden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeggen wel leuk: we gaan door op het internet, maar nu zit ik naar Robijn reclames te kijken...quote:
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel de reguliere posters, die hier dus niet alleen met RG en Wimbldon posten.
dit is wel erg ***quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel leuk: we gaan door op het internet, maar nu zit ik naar Robijn reclames te kijken...
Oke. 5e set voorspelling: 6-4 Nadal. Nu jullie. Kijken we.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:20 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Om de 'elite' van het 'gepeupel' te scheiden?
Wat wil je hiermee bereiken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Oke. 5e set voorspelling: 6-4 Nadal. Nu jullie. Kijken we.
Wie hebben daarnaast ook een leven ja. Online, da's waar, maar daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen die buiten RG en Wimbledon een leven hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |