Nee, ik bedoelde tennisniveau. Dat is echt matig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Nederland tennissen, dat is allemaal onder zeeniveau
7 keer 5 minuten is nog niet voldoende hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.
Haaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Norrage het volgende:
Even alvast voor de volgende topicmaker, de TT moet zijn: " Roland Garros #7: WWW.FROMSPORT.COM VOOR JE STREAM"
De hoofdletters zijn belangrijk hier, anders dringt het niet door.
Zeven keer vijf kwarier a anderhalf uur wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
7 keer 5 minuten is nog niet voldoende hoor.
Ik sla die kutkindjes allemaal van de baan! Mwhahahaha!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ja.
In de leeftijdscategorien tot 12 en tot 14 jaar.
Sterker nog, ik heb wel eens tegen thiemo en robin moeten spelen, al was ik toen kansloos.
schijnbaar niet, ik ken geen nederlandse tennisser met de naam Federer-fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeven keer vijf kwarier a anderhalf uur wel?
Da's ook niet mijn echte naam hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
schijnbaar niet, ik ken geen nederlandse tennisser met de naam Federer-fan.
merciquote:
Je plaatje is toch wel je echte gezicht?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's ook niet mijn echte naam hoor.
Niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's ook niet mijn echte naam hoor.
Waarom word je niet beter?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Ik tennis zeven keer per week, maar helaas niet op niveau.
Ik denk dat ie een tafeltennis-racket gebruiktquote:
Ja Thiemo was wel heel snel voorbij gisterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:46 schreef nijmegen19 het volgende:
Morgen Thomas Schoorel 4e partij op baan 3 en dat is een tv-baan.
Dus voor het eerst een NL'er live dit toernooi! Wordt wel in de avond waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie ool een Belg als commentatotr bij Eurosport? Of is dat mijn nieuwe UPC verbinding ?
De bakker was ook live. Maar wel slim dat je dat al gelijk vergeten bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:46 schreef nijmegen19 het volgende:
Morgen Thomas Schoorel 4e partij op baan 3 en dat is een tv-baan.
Dus voor het eerst een NL'er live dit toernooi! Wordt wel in de avond waarschijnlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |