Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit blijkt dat het serveren best constant is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef bynnad het volgende:
[..]
Toch game voor Isner.
Kan me niet voorstellen dat Isner dit blijft volhouden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit blijkt dat het serveren best constant is.
Klopt, fantastisch was dat om te zien! Al was het op een gegeven moment weinig meer dan love games uitwisselen met Mahut omdat ze nonstop aces sloegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Isner heeft vorig jaar op Wimbledon natuurlijk wel bewezen dat hij erg lang door kan gaan als het moet.
70-68 bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo wedstrijd herinneren van vorig jaar op Wimbledon waar wel uit bleek dat het serveren best constant is.
11 uur nodig hebben om van Mahut te winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:50 schreef MilaNL het volgende:
Isner heeft vorig jaar op Wimbledon natuurlijk wel bewezen dat hij erg lang door kan gaan als het moet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
11 uur nodig hebben om van Mahut te winnen.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |