Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef MilaNL het volgende:
Mijn Ziggo ontvangst is zo slecht dat ik de bal niet kan zien
Dan zie je de bal nog steeds niet toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor. Je moet een geel kraaltje op een satéstokje monteren en dat dan voor je gezicht houden en omhoog en omlaag bewegen.
Ik was het al vergeten, maar nu herinner ik het me weer. 6 games pakte die togquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef Ebbao het volgende:
[..]
De bakker was ook live. Maar wel slim dat je dat al gelijk vergeten bent
Nee, dat is Annoying Orange.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je plaatje is toch wel je echte gezicht?
Nee, ik zeg altijd 'Ik ben een matige 7'. Nja, dat zei ik tien jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet?
7 keer 5 kwartier, mijn god, dan moet je minimaal niveau 2 zijn.
Nee, een tennisracket.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een tafeltennis-racket gebruikt
Zou kunnen. Mede-nijmegenaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef nijmegen19 het volgende:
[..]
Ik was het al vergeten, maar nu herinner ik het me weer. 6 games pakte die tog
Dat balltje lijkt dan net de bal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan zie je de bal nog steeds niet toch?
Nee, het was grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gister had je een hoogtepunt, dit is er een in de diepte.
Geen probleem hoor.quote:
Hij luistert 15-15.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
Die Isner komt niet vooruit. Gewoon alles of niets man.
Hij heeft naar je geluisterd. Nadal is erg angstig met die passingpogingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
Hij hoorde je.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef luckass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |