quote:
Heeft hij dat niet altijd of was dit de Replay Suri versie?quote:
siriwat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef miieejj het volgende:
je kunt die jury leden toch niet sirieuws nemen ?
Geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet altijd of was dit de Replay Suri versie?
Niks helemaal niks maar een blanke die negers praat/zingt vind ik geen porumquote:
weltrustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Ben moe ga om 23.00 uur slapen, tot volgende week!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Toedeltjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Kan hij toch niks aan doen? Is gewoon zijn stem en het is mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks helemaal niks maar een blanke die negers praat/zingt vind ik geen porum
Kudt voor die alpaca.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik rijd iedere dag naar m'n werk langs een lama-boerderij.
Truste!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Is gewoon zijn stem en het is mooi
No wayyyyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik rijd iedere dag naar m'n werk langs een lama-boerderij.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks helemaal niks maar een blanke die negers praat/zingt vind ik geen porum
Trusten!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Ow ja hoor, doe ik ook wel, om hem te steunenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
ooh, ik dacht.. je gaat dan gelijk z'n cd kopen
niet iedereen is gezegend met goede smaakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Is gewoon zijn stem en het is mooi
nee.. of wacht een paar jaar.. en dan kost de cd 7 euro ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja hoor, doe ik ook wel, om hem te steunen
Wat is nou 15 euro? Niks toch
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accentquote:
van links naar rechts...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan niet kiezen wie er eerst uit moet, Ed, Simram of Pyke...
dan steun ik hem toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
nee.. of wacht een paar jaar.. en dan kost de cd 7 euro ofzo
Van die hoogblonde jongetjes van 15 met Mocro uitspraak, zelfde idee, ik snap jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accent
Niet de sound dat is goed
EDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan niet kiezen wie er eerst uit moet, Ed, Simram of Pyke...
Way! En daarnaast staat een veldje met kangoeroes. O.a. ook een albino-kangoo. En we rijden ook langs een boerderijtje met jonge bokjes.quote:
Hehe, eindelijk, iemand begrijpt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die hoogblonde jongetjes van 15 met Mocro uitspraak, zelfde idee, ik snap je
Ja precies, die pubers die zogenaamd stoer met een accent alsof ze uit de ghetto komen praten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accent
Niet de sound dat is goed
Nog een die me snaptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja precies, die pubers die zogenaamd stoer met een accent alsof ze uit de ghetto komen praten.
Oh man ik wil met je meeeeeeeee Ceeeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Way! En daarnaast staat een veldje met kangoeroes. O.a. ook een albino-kangoo. En we rijden ook langs een boerderijtje met jonge bokjes.
Sorry.
Ja echt skitterend. Als je iemand leuk vindt, anders is het echt stomme gayshit.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Pardon, heeft iemand misschien het glazuur gezien dat net nog op mijn tanden zat?
Mijn Nuts komt weer omhoog.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
jammer dat paul de leeuw niet meer twittert
zeskantquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik had me zo verheugd op dit thema. Het is gewoon helemaal vierkant niks
allemaal op ed. die ziet ze niet aankomen en kan dus niet wegduikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen je ook raken... Gaan ze met teddyberen gooien?!
Dat zei ik alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik had me zo verheugd op dit thema. Het is gewoon helemaal vierkant niks
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
allemaal op ed. die ziet ze niet aankomen en kan dus niet wegduiken
Goedkoop vond ik het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Ja hoor, hele familie erbij. Laat dat toch.
Rolf, zijn tanden glimmen altijd!quote:
Rolf, ongetwijfeldquote:
Ik ben bangquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil weten wat volgende week het thema is
Ik niet want ik ga mee met Patriquequote:
Dan gaan ze de bigbands verpesten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Doen ze dan ooit wat met het thema?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Cool ik ga boe roepen in de zaalquote:
Zonder strak jurkje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zien er wel leuk uit, leuk om ze eens in iets anders dan een strak jurkje te zien,
Of met een tractorband binnenkomen en dan zeggen: dit is toch in stijl van het thema?quote:
Hoe vol is je fles nog Sileen?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn net een paar vullingen gesprongen en gaatjes zijn spontaan ontstaan.
Ja vind ik ook! Eindelijk niet zo overdreven uitgedost!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zien er wel leuk uit, leuk om ze eens in iets anders dan een strak jurkje te zien, colberts staan mooi
Godver, Pheen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of met een tractorband binnenkomen en dan zeggen: dit is toch in stijl van het thema?
Regel maar kaartjes tijdens een big band thema, ik doe het.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, Pheen.
Maar even serieus: DIT MOET JE DOEN.
Sumeraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het vorige seizoen dan toch wel beter met sumera, maaike en jaap
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of met een tractorband binnenkomen en dan zeggen: dit is toch in stijl van het thema?
Oh normaal vind ik het ook leuk, maar dit staat ook mooi, geen zuurstokkleurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Eindelijk niet zo overdreven uitgedost!
Ooo Maaike met "true colors" zoo mooi toen!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:43 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het vorige seizoen dan toch wel beter met sumera, maaike en jaap
Ook zo'n meid die alleen werd verafgod omdat ze geil in de camera keekquote:
quote:
.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Een reden om het seizoen van dit jaar nog erger te maken.
Wat een onzin. Kon ook geweldig zingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook zo'n meid die alleen werd verafgod omdat ze geil in de camera keekBlij dat die er uitging.
pessimistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen omdat ik het leuk vind om me rot te ergeren en om de grappige commentaren hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen omdat ik het leuk vind om me rot te ergeren en om de grappige commentaren hier.
Redden? Het meest kutte nummer ooit en dat vinden ze zelf ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Pyke met Racoon...
Love you more? Want dat kan de avond misschien nog redden dan
Pyke die de avond red?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Pyke met Racoon...
Love you more? Want dat kan de avond misschien nog redden dan
Ja duhquote:
Story of my life!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kon ook geweldig zingen.
Ik vind jou leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Blossom86 het volgende:
Okee ik heb gegoogled, weet weer wie Sumera is.
Ze heeft niet zoveel indruk gemaakt.
Daniel had idd moeten blijven!
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstatoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ooo Maaike met "true colors" zoo mooi toen!!
Weet je zeker dat het niet gewoon jaloezie is?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Dit seizoen is harstikke slecht
En ik ben nou eenmaal niet voor meisjes die geil in de camera kijken en zo hopen door te gaan
Met the voice was ik voor Ben
Die miste volume, dat was piepen, dat was heul niet slecht maar er zat totaal geen kracht in haar stem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.
Kers op de taart, dit topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
ooooh.. ik ben met je eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
En ik ben nou eenmaal niet voor meisjes die geil in de camera kijken en zo hopen door te gaan
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.
Oh jaaaaaaaaa, son of a preacher man, dat deed ze echt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstato
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.
Paint it black van sumeraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstato
Zo'n zuurstokzoette stem zo'n nummer zingenquote:
Rolling stones >>>> Sumatra.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die twee vind ik echt niet te vergelijken. Ewbank miste gewoon aan kracht. Sumera had wel degelijk power in haar stem, luister nog maar eens Painted Black van haar. Ze heeft gewoon een iets schellere, 'transparantere' stem. Dat haar stem je niet bevalt, is een ander ding.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je met the voice voor Ben Saunders wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
ik mis mijn spaanse meisje nog steeds die altijd zo fel voor Sumera opkwamquote:
Dat denk ik elke week. Kunnen WIJ niet een keer de liedjes uitkiezen? Ik wil weleens iets van Herman Brood horen of van Golden Earring.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef miieejj het volgende:
volgens mij zingen ze gewoon de verkeerde liedjes
Oneens[/socios]quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze deed een briljante versie
Marquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
ik mis mijn spaanse meisje nog steeds die altijd zo fel voor Sumera opkwam
Jaquote:
Zeg, ga ff lekker ergens anders iedereen aanvallen hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat haar stem je niet bevalt, is een ander ding.
Jaloersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon jaloezie is?
gewoon simpele ziele liedjes die gewoon te begrijpen zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik elke week. Kunnen WIJ niet een keer de liedjes uitkiezen? Ik wil weleens iets van Herman Brood horen of van Golden Earring.
hahaha 't was helemaal niet aanvallend bedoeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga ff lekker ergens anders iedereen aanvallen hierTering
Je gaat er nog op in ook, ik zat eigenlijk zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
OMG Krijgen we dat weer![]()
Mijn favorieten:
Idols 1: Dewi
Idols 2: Marlies
Idols 3: Raffaëla
Idols 4: Nikki
XFA 1: Sharon
XFA 2: Rachel
XFA 3: Danielle
Allemaal meiden....Dus NEE ik ben niet jaloers
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
Mijn favorieten:
Nogmaalsquote:
danielle ja ?..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
Mijn favorieten:
En ze hebben wel degelijk beide een mierzoete stem, en dat was wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha 't was helemaal niet aanvallend bedoeld![]()
heeft ze ook twitter ja ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nogmaals
Jammer dat je nooit meer iets van zulke kandidaten hoort. Zelf haar twitteren is zeldzaam en onnavolgbaar
En anders dan toch! Klapperende schaamlippen en stekende tepels! En huppa catfight!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?
het grappige is dat het in 85% van de gevallen nog klopt ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?
Ow ja dat is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Klapperende schaamlippen, ik voel de schaamlipbanner weer aankomen links in beeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders dan toch! Klapperende schaamlippen en stekende tepels! En huppa catfight!
Want jij kent vrouwen zo goed...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
het grappige is dat het in 85% van de gevallen nog klopt ook
Jij snapt hem. Als iemand geen argumenten meer heeft wordt 'je bent gewoon jaloers' als laatste redmiddel in de strijd gegooid, maar stiekem weet je dan al hoe laat het is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klapperende schaamlippen, ik voel de schaamlipbanner weer aankomen links in beeld
quote:
Sinds ze daar dik voor betaald wordt, me dunkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer verkoopt Rihanna zich voor reclames?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Als iemand geen argumenten meer heeft wordt 'je bent gewoon jaloers' als laatste redmiddel in de strijd gegooid, maar stiekem weet je dan al hoe laat het is.
Badboyzquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk Badboyz, maar anders klopte mijn vrouwenlijstje niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk Badboyz, maar anders klopte mijn vrouwenlijstje niet
whehehehehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben nooit jaloers op mooie vrouwen, denk hooguit
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben nooit jaloers op mooie vrouwen, denk hooguit
Nee, verslaafd.quote:
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valtquote:
En een verbannen kind ergensquote:
O ja sttttt ik zat echt te soppen, gvd die lichamenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valt
Die kleding, die vrouwen, die pakjes, die schoenen, mohhhhhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
O ja sttttt ik zat echt te soppen, gvd die lichamen
Duh, het is Racoon.quote:
Victoria's secret!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk als wij soppen bij de Victoria's secret's modellen, wat zo'n beetje de mooiste vrouwen op aarde zijn, dat er weinig over jaloezie te melken valt
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok we hebben een match![]()
Alleen vind ik blossom te leuk voor jou
Raap me opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen vind ik blossom te leuk voor jou
Nee, eerder van een constante stijve.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trio'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar mee
Damn boy weet je haar man, godvertering die is lekkahhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer gewoon jaloers en wil je Blossem zelf hebben. Mag hoor , neem haar maar mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trio's![]()
Ik heb Kally al
Wordt eens snel wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
RacoonOok eenmalig hitje en nooit meer wat van gehoord.
DJ STFU!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Wat leren we van deze show: Martijn is het kleiner dan de zanger van racoon, Pyke is het langst. Tot zo ver Klokhuis.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is eigenlijk weer 1 groot reclameblok voor al die artiesten met nieuwe cd's, net als vorige week met die loser DJ.
Op 3fm regelmatig te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oneensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zingt Leuke Pyke alleen maar stomme nummers? #xfactor
Yep!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ja, hoeveel top 5 hits de laatste jaren gehad dan?quote:
Dat maakt het nog niet goed of een hit.quote:
Graseter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Pyke was aan het zingen en dacht dat ik Bart hoorde
dan had je de afgelopen jaren toch echt vaker naar de radio moeten luisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Pyke was aan het zingen en dacht dat ik Bart hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |