quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.
Oh jaaaaaaaaa, son of a preacher man, dat deed ze echt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstato
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.
Paint it black van sumeraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstato
Zo'n zuurstokzoette stem zo'n nummer zingenquote:
Rolling stones >>>> Sumatra.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.
Die twee vind ik echt niet te vergelijken. Ewbank miste gewoon aan kracht. Sumera had wel degelijk power in haar stem, luister nog maar eens Painted Black van haar. Ze heeft gewoon een iets schellere, 'transparantere' stem. Dat haar stem je niet bevalt, is een ander ding.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.
En dan zeggen dat je met the voice voor Ben Saunders wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Dit seizoen is harstikke slecht
En ik ben nou eenmaal niet voor meisjes die geil in de camera kijken en zo hopen door te gaan
Met the voice was ik voor Ben
ik mis mijn spaanse meisje nog steeds die altijd zo fel voor Sumera opkwamquote:
Dat denk ik elke week. Kunnen WIJ niet een keer de liedjes uitkiezen? Ik wil weleens iets van Herman Brood horen of van Golden Earring.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef miieejj het volgende:
volgens mij zingen ze gewoon de verkeerde liedjes
Oneens[/socios]quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze deed een briljante versie
Marquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
ik mis mijn spaanse meisje nog steeds die altijd zo fel voor Sumera opkwam
Jaquote:
Zeg, ga ff lekker ergens anders iedereen aanvallen hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat haar stem je niet bevalt, is een ander ding.
Jaloersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon jaloezie is?
gewoon simpele ziele liedjes die gewoon te begrijpen zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik elke week. Kunnen WIJ niet een keer de liedjes uitkiezen? Ik wil weleens iets van Herman Brood horen of van Golden Earring.
hahaha 't was helemaal niet aanvallend bedoeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga ff lekker ergens anders iedereen aanvallen hierTering
Je gaat er nog op in ook, ik zat eigenlijk zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
OMG Krijgen we dat weer![]()
Mijn favorieten:
Idols 1: Dewi
Idols 2: Marlies
Idols 3: Raffaëla
Idols 4: Nikki
XFA 1: Sharon
XFA 2: Rachel
XFA 3: Danielle
Allemaal meiden....Dus NEE ik ben niet jaloers
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
Mijn favorieten:
Nogmaalsquote:
danielle ja ?..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaloersOp wat
Mijn favorieten:
En ze hebben wel degelijk beide een mierzoete stem, en dat was wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha 't was helemaal niet aanvallend bedoeld![]()
heeft ze ook twitter ja ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nogmaals
Jammer dat je nooit meer iets van zulke kandidaten hoort. Zelf haar twitteren is zeldzaam en onnavolgbaar
En anders dan toch! Klapperende schaamlippen en stekende tepels! En huppa catfight!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?
het grappige is dat het in 85% van de gevallen nog klopt ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vrouwen iets zeggen over andere vrouwen zijn ze altijd jaloers, weet je toch?
Ow ja dat is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Klapperende schaamlippen, ik voel de schaamlipbanner weer aankomen links in beeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders dan toch! Klapperende schaamlippen en stekende tepels! En huppa catfight!
Want jij kent vrouwen zo goed...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
het grappige is dat het in 85% van de gevallen nog klopt ook
Jij snapt hem. Als iemand geen argumenten meer heeft wordt 'je bent gewoon jaloers' als laatste redmiddel in de strijd gegooid, maar stiekem weet je dan al hoe laat het is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klapperende schaamlippen, ik voel de schaamlipbanner weer aankomen links in beeld
quote:
Sinds ze daar dik voor betaald wordt, me dunkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer verkoopt Rihanna zich voor reclames?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Als iemand geen argumenten meer heeft wordt 'je bent gewoon jaloers' als laatste redmiddel in de strijd gegooid, maar stiekem weet je dan al hoe laat het is.
Badboyzquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk Badboyz, maar anders klopte mijn vrouwenlijstje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |