pessimistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen omdat ik het leuk vind om me rot te ergeren en om de grappige commentaren hier.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen omdat ik het leuk vind om me rot te ergeren en om de grappige commentaren hier.
Redden? Het meest kutte nummer ooit en dat vinden ze zelf ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Pyke met Racoon...
Love you more? Want dat kan de avond misschien nog redden dan
Pyke die de avond red?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Pyke met Racoon...
Love you more? Want dat kan de avond misschien nog redden dan
Ja duhquote:
Story of my life!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kon ook geweldig zingen.
Ik vind jou leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Blossom86 het volgende:
Okee ik heb gegoogled, weet weer wie Sumera is.
Ze heeft niet zoveel indruk gemaakt.
Daniel had idd moeten blijven!
Ik vond ''son of a preacher man'' heel goed en van Jaap ''Margherita'' van Marco Borstatoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ooo Maaike met "true colors" zoo mooi toen!!
Weet je zeker dat het niet gewoon jaloezie is?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Dit seizoen is harstikke slecht
En ik ben nou eenmaal niet voor meisjes die geil in de camera kijken en zo hopen door te gaan
Met the voice was ik voor Ben
Die miste volume, dat was piepen, dat was heul niet slecht maar er zat totaal geen kracht in haar stem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.
Kers op de taart, dit topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
ooooh.. ik ben met je eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
Dit seizoen is harstikke slecht
En ik ben nou eenmaal niet voor meisjes die geil in de camera kijken en zo hopen door te gaan
Met the voice was ik voor Ben
Ik ben mijn cavia nog steeds kwijt na die sonaraanval van mimiemieuwbank. Ik heb d'r zang aangegeven bij het Pokemonbedrijf als nieuwe aanval.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mierzoet, je moet ervan houden. Net als mimiemieuwbank bij VOH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |