Ik bedoelde Stees met de cd van VDHquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben al geweest ik kon niet mee rophouden
Na dit filmpje denk ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil reclame. Ben toe aan drinken en wat lekkers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja zeg dan dat ze stil zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat gebeurde er? Hier werd door heen gepraat, waarom moest iedereen lachen?
De muppet heet Rolfquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]dat kan leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat durft niemand.quote:
AH okéquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zeg dan dat ze stil zijn
Stees werd vergeleken met Laura Albers
Neuh dat blieft rochelle niet.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
In ieder geval beter dan het opgefokte snauwerige zingen van vorige week
Hey mop!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
In ieder geval beter dan het opgefokte snauwerige zingen van vorige week
"Daar sta je dan vanavond" is van Henny Huisman!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat dit een nummer van Rob de Nijs was. Ik kom even niet op de titel, begint met Daar sta je dan Alleen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet.....
Ik vind haar zo eng
Brrrrrrrrrrrrrrrrr
Sileentje!quote:
Duh, dat ziet zelfs Ed aankomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Even heel realistisch gezien gaat Rochelle gewoon winnen natuurlijk.
Nee welnee, die bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Daar sta je dan vanavond" is van Henny Huisman!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet.....
Ik vind haar zo eng
Brrrrrrrrrrrrrrrrr
Omdat het ook een héél ander liedje is dan wat ze normaal zingtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een volwassen stem heeft ze zo.. Klinkt echt totaal anders dan het engels
Toch blijf ik dat apart vinden..
Ja dat wilde ik inderdaad net posten!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een volwassen stem heeft ze zo.. Klinkt echt totaal anders dan het engels
Toch blijf ik dat apart vinden..
Dan doe je *BAM* *BAM* terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet.... volgens mij doet ze echt *BAM* als je tegen haar op botst
whehehequote:
Zijn piemeltje botste tegen zijn ritsje aanquote:
Ja dat lukt wel... ik kan haar op me vinger leggen, en dan rondjes draaien.... stijg ik zo omhoog jonguhquote:
Ja waar wassie dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb m'n poppedopjes wel gemist hoor in al die maanden!
ik zou 't nooit doen.. maar mensen die het durvenquote:
Wat lief Gijsjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb m'n poppedopjes wel gemist hoor in al die maanden!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat lukt wel... ik kan haar op me vinger leggen, en dan rondjes draaien.... stijg ik zo omhoog jonguh![]()
Ow Roggel moet niet winnen hoor
Zoals met elke talentenjacht winnaar bedoel je ? Op IDO 1 na natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan weer een gevalletje Jaap krijgen...
Wtf, er zitten mossels in!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ik die oorlellen van Rochelle heb gezien, once you see it you cannot unsee it
pfff gelukkig maar, ik dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap je hoor Miranda dat gevoel heb ik ook...
Rochelle![]()
Zijn alle winnaars geen gevalletje Jaapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan weer een gevalletje Jaap krijgen...
Waarom moest ik hierom lachen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn piemeltje botste tegen zijn ritsje aan
Ik ben voor ons, niemand is zo goed als Fok met commentaar gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar, ik dacht dat ik de enige was
Voor wie ben jij?
quote:
FOKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor ons, niemand is zo goed als Fok met commentaar geven
Das helemaal niet waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals met elke talentenjacht winnaar bedoel je ? Op IDO 1 na natuurlijk
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zijn alle winnaars geen gevalletje Jaap
Net een album uitgebracht en een kutsingle die is gefloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap? Beetje stilletjes geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
En ik op rood drukken jonguh: BAM Zo een vuurbal!!!!!
En daar ging weer wijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag de stijltang wel door die kop schaamhaar
Ik ben ook geen fan, maar dit optreden was gewoon topquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie ben jij?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag de stijltang wel door die kop schaamhaar
Geen echte favoriet deze keer, vind er wel een paar aardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie ben jij?
Ja dag je bent net terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Silenus het volgende:
Sattelieke hahahahaha hoe kom je erop!![]()
Draag me weg.
Totaal langs mij heengegaan. Wordt dus niets meer met die jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net een album uitgebracht en een kutsingle die is geflopt
Hij trad laatst op in de Klimaatstraat (de straat die zo klimaatbewust bezig was geweest), zag ik bij Piet Paulusma in Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap? Beetje stilletjes geloof ik.
Precies. Want uh, Raphaella "ik kan geen Engels, dus ook geen naam goed spellen voor mijn kind" moest gewoon weer meedoen!quote:
Ik Rolf... gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen echte favoriet deze keer, vind er wel een paar aardig.
Laat dan Adlicious maar winnen
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
gaan jullie morgen ook die extra sinterklaas journaal kijken ...?
't was ook mooi .. beter dan die sim'ranquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik meost bijna janken bij Rochelle's optreden
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Zo slecht was het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
quote:
wel leuk... maar wel duurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
http://webshop.seetickets(...)inkname=xfa&ns_fee=0
30 euro? Die zijn ff gek in hun kop
Nee, wij hebben bbq.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
Ik lachen na het optredenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
moet je het opnemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, wij hebben bbq.
Dus ik kan niet kijken
Oprah heeft afscheid genomen JONGUHquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
Cee, is er nog een live show in LA te bezoeken de komende weken? Of moet ik toch naar Oprah?
ja ik wil terug nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Gutver de muziek vorige week was beter, in de pub
hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja.En dan meteen erna keihard mezelf tegen de muur werpen omdat ik heb gekeken.
Ik ookquote:
Ga je naar LA?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
Cee, is er nog een live show in LA te bezoeken de komende weken? Of moet ik toch naar Oprah?
Omdat het natuurlijk gewoon het nieuws gaat wezen over de locatie van de aankomst van de Sint.quote:
HOAXquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
Euhhh. Geen idee of er iets te doen is. En Oprah wordt in Chicago opgenomen.
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Rochelle niet wint dan weet ik het ook niet meer hoor. Zo'n mooi poppetje met zo'n stem. Wow
+ laatste is al opgenomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
yeah enige waar ik van denk wow die kan zingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Rochelle niet wint dan weet ik het ook niet meer hoor. Zo'n mooi poppetje met zo'n stem. Wow
Idee krijgtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.
De kudthoer. Dan maar Dr. Phil! Om mij van mijn Ed-trauma af te helpen!quote:
d'r komt gewoon een nieuwe.. en dan laten ze gewoon zien wiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk gewoon het nieuws gaat wezen over de locatie van de aankomst van de Sint.
Ja maar na 25 miljoen jaar tv mag ze wel een keer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kudthoer. Dan maar Dr. Phil! Om mij van mijn Ed-trauma af te helpen!
Dat kan ik toch niet weten meidjuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
Is mij niet opgevallen. Alleen een prachtige bos jaloersmakende krullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.
Nee. Ze moet nu Wendy vervangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar na 25 miljoen jaar tv mag ze wel een keer toch?
Uitzending gemistquote:
Raar mennekequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars moet inderdaad eens een granaat vangen.
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars moet inderdaad eens een granaat vangen.
Jawel, dat is algemene kennis Pheentje. Oprah en Chicago is als Feijenoord en Rotterdam.quote:
SPOILER: na de reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 21:22:47 ]
Wat is Feijenoord? Ik was die ene Nederlander die niet een minuut van het WK heeft gezien he, voetbalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, dat is algemene kennis Pheentje. Oprah en Chicago is als Feijenoord en Rotterdam.
Kijk anders even op ticketmaster.com of er leuke shows zijn in de LA area (wanneer ga je?).
Ik ben er vanaf 4 juni met FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk anders even op ticketmaster.com of er leuke shows zijn in de LA area (wanneer ga je?).
Je weet wel dat Feijenoord met voetbal te maken heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is Feijenoord? Ik was die ene Nederlander die niet een minuut van het WK heeft gezien he, voetbal
Oh lekker! Maar van teveel van die zoetigheid word je zó zatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net een hele zak M&M crispy leeggevreten en zit nu stampvol.
Wat voor muziek was het Kally?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Gutver de muziek vorige week was beter, in de pub
Normaal ben ik meer van zoute dingen, maar dit eet wat "schoner" boven een toetsenbord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh lekker! Maar van teveel van die zoetigheid word je zó zat. Ik heb mijn Nuts nu weggewerkt en nu is het ook wel ff genoeg
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoorquote:
E3 gamebeursquote:
quote:
Win-winquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vind Rolf geen bijzondere artiest.SPOILER: na de reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn part is de volgorde van Eliminatie zo:
Ed
Rolf
Pyke
Sim Ran
Adlicious
RochelleEn god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Rijke trendy mannenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoor
Zekersquote:
Geen idee waar het is though, ik leer net Rotterdam!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wel dat Feijenoord met voetbal te maken heeft
Heul niet, dat was de 1e pubquote:
Ik heb vanmiddag al een halve zak Joppiechips opgegetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal ben ik meer van zoute dingen, maar dit eet wat "schoner" boven een toetsenbord.
Nee mop, we waren al een eind uit de buurtquote:
Londenquote:
Voor een rollade wel.quote:
Tja dat krijg je als je naast maatje 36 staat, anders was het me eigenlijk niet opgevallenquote:
Ja vertel mij watquote:
Is het een jurkje?quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze een hele grote cameltoe heeft.
Smeerpijp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Nee, zelfs lisa had niets aan.quote:
Nou denk het wel hoor. Te kort en rare zwarte panty eronder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je naast maatje 36 staat, anders was het me eigenlijk niet opgevallen
Karina hèquote:
Het was een beetje saai, geen spannend optreden.quote:
Ik denk ook dat ze iets steviger is geworden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ligt het aan mij of is Lisa nog wat aangekomen?
Wel een goed optreden !
Ja he, ze zat er best naast in haar solostukje.quote:
Was 't dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk best wel hequote:
Yep, een keer solo en een keer een duet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gaan de kandidaten dit keer 2 nummers doen ofzo?
Jouw nekquote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gaan de kandidaten dit keer 2 nummers doen ofzo?
OH MYquote:
Dat idd...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel he
Zó ontieglijk fout dat het weer goed is
Ja rocken is op elk genre van toepassing, ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Te rocken
Ik kijk geloof ik ergens anders naar
Jij niet, jij bent de bitch toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Moeten we dit zielig vinden? Dat zijn tante er niet is?
Spoiler!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Tuuuuuurlijk, visum niet gereed. Die komt straks door de superspeciale Hennie Huijsman-surprise-surprise-deuren het podium op gewaggeld.
Ze is zo domquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja rocken is op elk genre van toepassing, ik wist het ook niet
nee joh gekkiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mop, we waren al een eind uit de buurt
[..]
Londen
2 x een gebit in de familyquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent de bitch toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij niet, jij bent de bitch toch?
Miran je zag zelf toch wel dat dat niet trendy was, dat was gewoon een gezellige pub, er zaten trendy pubs zei Stu, maar niet allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh gekkieIk was wel aangeschhoten, maar weet wel dat we niet superver hadden gelopen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |