+ laatste is al opgenomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
Euhhh. Geen idee of er iets te doen is. En Oprah wordt in Chicago opgenomen.
yeah enige waar ik van denk wow die kan zingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Als Rochelle niet wint dan weet ik het ook niet meer hoor. Zo'n mooi poppetje met zo'n stem. Wow
Idee krijgtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.
De kudthoer. Dan maar Dr. Phil! Om mij van mijn Ed-trauma af te helpen!quote:
d'r komt gewoon een nieuwe.. en dan laten ze gewoon zien wiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk gewoon het nieuws gaat wezen over de locatie van de aankomst van de Sint.
Ja maar na 25 miljoen jaar tv mag ze wel een keer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kudthoer. Dan maar Dr. Phil! Om mij van mijn Ed-trauma af te helpen!
Dat kan ik toch niet weten meidjuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je naar LA?
Euhhh. Geen idee of er iets te doen is. En Oprah wordt in Chicago opgenomen.
Is mij niet opgevallen. Alleen een prachtige bos jaloersmakende krullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n droog haar. Lijkt me eng, stel dat iemand per ongeluk z'n peuk in haar kapsel gooit, staat de hele zaak in de hens.
Nee. Ze moet nu Wendy vervangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar na 25 miljoen jaar tv mag ze wel een keer toch?
Uitzending gemistquote:
Raar mennekequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars moet inderdaad eens een granaat vangen.
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars moet inderdaad eens een granaat vangen.
Jawel, dat is algemene kennis Pheentje. Oprah en Chicago is als Feijenoord en Rotterdam.quote:
SPOILER: na de reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 21:22:47 ]
Wat is Feijenoord? Ik was die ene Nederlander die niet een minuut van het WK heeft gezien he, voetbalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, dat is algemene kennis Pheentje. Oprah en Chicago is als Feijenoord en Rotterdam.
Kijk anders even op ticketmaster.com of er leuke shows zijn in de LA area (wanneer ga je?).
Ik ben er vanaf 4 juni met FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk anders even op ticketmaster.com of er leuke shows zijn in de LA area (wanneer ga je?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |