No wayyyyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik rijd iedere dag naar m'n werk langs een lama-boerderij.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks helemaal niks maar een blanke die negers praat/zingt vind ik geen porum
Trusten!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Doeg lieverdjes
Ben moe ga om 23.00 uur slapen, tot volgende week!
Ow ja hoor, doe ik ook wel, om hem te steunenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
ooh, ik dacht.. je gaat dan gelijk z'n cd kopen
niet iedereen is gezegend met goede smaakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Is gewoon zijn stem en het is mooi
nee.. of wacht een paar jaar.. en dan kost de cd 7 euro ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja hoor, doe ik ook wel, om hem te steunen
Wat is nou 15 euro? Niks toch
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accentquote:
van links naar rechts...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan niet kiezen wie er eerst uit moet, Ed, Simram of Pyke...
dan steun ik hem toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
nee.. of wacht een paar jaar.. en dan kost de cd 7 euro ofzo
Van die hoogblonde jongetjes van 15 met Mocro uitspraak, zelfde idee, ik snap jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accent
Niet de sound dat is goed
EDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan niet kiezen wie er eerst uit moet, Ed, Simram of Pyke...
Way! En daarnaast staat een veldje met kangoeroes. O.a. ook een albino-kangoo. En we rijden ook langs een boerderijtje met jonge bokjes.quote:
Hehe, eindelijk, iemand begrijpt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die hoogblonde jongetjes van 15 met Mocro uitspraak, zelfde idee, ik snap je
Ja precies, die pubers die zogenaamd stoer met een accent alsof ze uit de ghetto komen praten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel die uitspraak, die tienerjochies op straat praten ook ineens met zo'n accent
Niet de sound dat is goed
Nog een die me snaptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja precies, die pubers die zogenaamd stoer met een accent alsof ze uit de ghetto komen praten.
Oh man ik wil met je meeeeeeeee Ceeeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Way! En daarnaast staat een veldje met kangoeroes. O.a. ook een albino-kangoo. En we rijden ook langs een boerderijtje met jonge bokjes.
Sorry.
Ja echt skitterend. Als je iemand leuk vindt, anders is het echt stomme gayshit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |